OBRADOIRO DE LECTURA EXPRESIVA - ABRAZAR COAS PALABRAS

A Consellería de Educación, a través da convocatoria de Voluntariado de Lectura-A, agasallounos cuns obradoiros formativos destinados a incentivar o voluntariado cultural relacionado coa lectura entre o alumnado de quinto e sexto.

A causa do confinamento estas sesións formativas aprazáronse ao primeiro trimestre do curso actual.

Hoxe, recibimos o agasallo de ese premio, un obradoiro de lectura expresiva a cargo de Charo Pita para o alumnado de quinto.

O obradoiro foi ameno, divertido e moi enriquecedor. Durante dúas interesantes horas coñeceron e practicaron técnicas para mellorar a oralidade e a lectura en voz alta.

Pasárono xenial!

5ºA:

5ºA

5ºB:

Saúdo de benvida

Olaaaaaaaaa!

Xa queda moi pouco para a volta ao cole.

Vernos de novo fainos  MOITA ILUSIÓN, aínda que non podamos abrazarnos nin compartir as nosas cousas, o certo é que botamos de menos estar xuntos.

Este curso, por mor do coronavirus, vai ser especial e diferente; pero non vos preocupedes, todo vai saír ben. Xa quedou demostrado que sodes uns súper heroes.

Entre todos venceremos ao malvado coronavirus. Non é difícil, tan só precisamos usar Todos  3 PALABRAS MÁXICAS:

•  Limpeza

•  Distancia

• Máscara

Aquí tedes unhas recomendacións para usar as nosas palabras máxicas.

Ánimo!

• Informativo: "Cómo lavar las manos"

• Informativo: "Cuándo debo lavar las manos"

• Canción: "Juntos te pararemos"

Dígocho eu

DígochoEu.

Na canle da CRTVG podemos acceder a unha serie de interesantes vídeos que nos aclaran dúbidas lingüísticas.