Formación de usuarios

OBRADOIRO DE LECTURA E FAMILIAS CON DAMIÁN DE SOLO VOZ

29/11/2022
Europe/Madrid

Obradoiro para alumnado e familias nas que dun xeito práctico Damian amosou técnicas para contar e ler: modular a voz, xestos, dramatización...

Un obradoiro moi útil e participativo.

BIBLIOFORTE: PRÉSTAMO ONLINE

RECURSOS DE MEIGA: SOLICITUDE DE LIBROS ONLINE

Requisitos para ser usuario de Biblioforte:

• Pertenecer a comunidade educativa do CEIP Plurilingüe de Monforte.
  • Dispoñer dun número de lector:
    • Todo o alumnado ten un nº de lector.
    • Os adultos que desexen ter un nº de lector deberán solicitalo na biblioteca do centro ou a través do correo electrónico ebiblioforte@gmail.com

Acceso ao catálogo da nosa biblioteca:

• Entra no OPAC de Meiga do CEIP Plurilingüe de Monforte > ENTRAR
  • Busca no catálogo (hai varias opcións de busca).

Solicitude de préstamo:

• Unha vez localizaco o título que sexa do teu interese cubre a ficha de solicitude de préstamo.

SOLICITUDE DE PRÉSTAMO

Nome, Apelidos:

Título do Libro:

Autor /Ilustrador:

Curso:

NºL.:

REX.:

DEVOL.:

• Envía a ficha de solicitude (seleccionar táboa, copiar e pegar) ao correo electrónico da biblioteca ebiblioforte@gmail.com
  • O equipo de biblioteca entregará o pedido solicitado tan pronto este dispoñible.

Boa Lectura!

GALICIALE - LECTURA ONLINE

GaliciaLe > ACCEDER

GALICIALE é  a plataforma de préstamo de libros, revistas, audiolibros e películas en formato electrónico das bibliotecas públicas galegas.

Requisitos para ser usuario de GaliciaLe:

• ter o carné dunha das bibliotecas da Rede de Bibliotecas Públicas de Galicia.
  • ter un dispositivo compatible (tableta, ordenador persoal, lector de libro electrónico, teléfono móbil, etc.) e unha conta de correo electrónico.

Acceder ao catálogo: os usuarios rexistrados, coas súas claves, xa poden acceder ao préstamo de obras en formato electrónico en galego ou en castelá premendo na icona correspondente.

Video de presentación:

Boa Lectura!