ADMISION definitiva CURSO 17-18

Todas as solicitudes presentadas no centro para Ed. Infantil e Primaria están admitidas , agás : Jiménez Tyukodi, Naila;  Piñeiro Estrela, Ainhoa e Bitah , Adam por quedar excluidas automaticamente ao presentar a solicitude de matricula en dous centros á vez.

Entre o 20 e o 30 de xuño deberán pasaar polo centro para confirmar a matrícula.

HORARIO OUTUBRO- MAIO

Xornada lectiva - 10:00  h. a 13:30 h  e   de  15:25 a  17:00 H.
Comedor - 13:30 h. a 14:30 h.
Saída do transporte escolar - 17:00 h.

Actividades extraescolares xestionadas pola ANPA do colexio: de 14:30 a 15:25 h. e de 17:00 a 18:00 h.

Necesaria autorización escrita do pai/nai,titor ou titora legal
para saír do centro, só, antes de finalizar a xornada ou ao remate da mesma.

Descargas

Se precisas un programa para  visualizar arquivos pdf (os que mandamos por correo, por exemplo) pica na imaxe de ADOBE Reader.

Para instalar a tecnoloxí JAVA podes pinchar neste enlace. Precisarala para acceder a algúns contidos (actividades en Javaclic)

AVISO folga transporte escolar

Prezadas famililas:
Acaba de chegar un comunicado da Consellería onde se nos di que mañá, día 20, e o mércores 21, está convocada unha folga de transporte que tamén afecta aos servizos escolares.
Pregamos estean atentos, por se  a súa ruta se vira afectada polas medidas dispostas pola administración.  Tamén é pòsible que non lles resulte posible "pasar" por motivos alleos ás empresas.

O servizo do transporte municipal funcionará como servizos mínimos... se poden¡¡¡

"b) Servizos regulares de uso especial para transporte de escolares: Manteranse como esenciais os servizos de entrada aos centros desde ás 7.30 ata as 10.30 horas e os de saída desde das 13.30 ás 19.00 horas nos itinerarios de transporte escolar de estudantes de niveis de ensino obrigatorio, cuxa lonxitude total sexa superior a 4 km."

Dado que non deu tempo de  comunicalo  a todas as familias por escrito, prego, na medida que poidan o comenten  para que todos os ususarios de transporte escolar estean ao tanto. Moitísimas grazas¡¡¡

Lembrámoslles que mañá , ás 10 h. comezaremos o Festival no porche do noso centro.

Un cordial saúdo

AVISOS:

Froita fresca no recreo: mércores, 31 de maio, último día.

Axudas libros de texto e material escolar: A partires do luns, impresos e información  en conserxería e páxina web do colexio (http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmonforte/) e portal educativo da Consellería de Educación https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/anexo_i_-_ed330b_-_solicitude_1.pdf  Prazo de entrega: ata o 23 de xuño inclusive. Non admitiremos solicitudes incompletas.

Xornada única: o día 1 de xuño comeza , segundo establece o calendario escolar, o horario en xornada única (lectivo de   8:50 h.  a 13:10 h.; comedor  de 13:10 h. a 13:50 h.; saída do transporte escolar ás 13:50 h. ). O alumnado de infantil non transportado saíra pola súa porta habitual. Os transportados saíran todos pola porta  traseira do colexio.

Proa no mes de xuño: de 13:50 h.  a 15:50 h.Remata o 15 de xuño.

Martes, 20 de xuño: festival de fin de curso no edificio multiusos do Concello (fronte ao colexio),a partires das  10 h.

Venres, 23 de xuño: último día de clase, entrega de notas.

AVISOS URXENTES

Avisos urxentes de transporte escolar ; Excursión a Santiago

A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso por NEVADA  para os días 22 e 23 de marzo de 2017, que afectarán a tódalas provincias de Galicia.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense e do Interior de Pontevedra.
  2. SUSPENSIÓN das ACTIVIDADES NO EXTERIOR das instalacións dos centros escolares situados nas zonas de predición meteorolóxica indicadas anteriormente, con seguimento das condicións climáticas.
  3. Para o caso de que as circunstancias da localidade onde se atopa o centro supuxesen un risco superior ao declarado (amarelo/laranxa) e pasase a unha declaración de nivel superior (laranxa/vermello), as direccións poderán adoptar as decisións oportunas respecto da suspensión da actividade docente.

É dicir:

• Mércores,  día 22, o transporte traerá  aos nenos pero non os levará de volta.
  • Xoves, día 23: non funcionará o transporte escolar pola mañá, pero sí pola tarde.
  • Non poderán sair do edificio nin no recreo da mañá, nin de mediodía.
  • No caso, de que a situación se poña moi perigosa poderanse suspender as clases.
  • Isto afecta tamén ao alumnado do PROA.
  • EXCURSIÓN DE 1º e 2º: APLÁZASE ATA NOVO AVISO

Pregamos estean atentos ao correo e/ou páxina web do colexio por se houbese algunha novidade.

MAGOSTO 2016

MAGOSTO 2016:

Mañá, venres 4 de novembro, a partires das 16 h. celebraremos o Magosto no patio do centro. Agardamos contar coa vosa presenza e que nos acompañedes a degustar  castañas.

Inicio xornada partida: 3 de outubro

Inicio xornada partida: luns, 3 outubro

HORARIO LECTIVO: 10 h. a 13:30  e de 15:25 h. a 17 h.

Comedor: 13:30 h. a 14:30 h.

Actividades ANPA e recreo : 14:30 a 15:20 h.

Saída: 17 h.