ANPA, Actv. extraescolares

warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

BO NADAL A TODOS/AS

BO NADAL A TODOS E UN ANO DE PAZ.

XIX CERTAME MUNICIPAL DE TEATRO: "A GATIPÚBLICA DE GATIÑOLANDIA"

O luns, 3 maio, alumnas e alumnos do noso centro representaron a 2ª obra de teatro que presentamos ao Certame convocado polo Concello. Esta actividade é xestionada pola ANPA.

Os "artistas" pertencen aos máis pequenos/as do colexio.

XIX CERTAME MUNICIPAL DE TEATRO: ANXOS E DEMOS

ANXOS E DEMOS

O 27 de abril un grupo de alumnas e alumnos de teatro interpretaron a Iª das obras que participan no Certame de teatro, convocado pola Concellería de Cultura.

Se queres ler a noticia no xornal "La Voz de Galicia", clica sobre o enlace.

Ximnasia rítmica

Exhibición de Ximnasia rítmica

Sentimolo, flash non está dispoñible.

Iª Carreira Popular Concello de Monforte

Domingo, 22 de marzo de 2009

O vindeiro domingo, 22 de marzo,  celebrarase en Monforte a Iª Carreira Popular. As probas dos máis pequenos comezarán ás 11 h. da mañá.

Aos/Ás  alumnos/as do Centro que participen na carreira e que se inscriban antes do día 18, entregaráselles o dorsal  o mércores, 18  pola tarde, no propio Centro, para facilitar a organización do evento.

OS DORSAIS ENTREGARANSE O MESMO DÍA DA CARREIRA, DE 9 A 10:30 H., XA QUE AOS ORGANIZADORES NON LLES DEU TEMPO DE TRAELOS AO CENTRO.

Esperamos que vos animedes a participar¡¡ Lembrade que a data límite de inscrición é o xoves, 19 de marzo, ás 19 h. se o facedes por correo electrónico: lodeco@lodeco.es

Se queredes ampliar a información, clicade sobre o enlace ao tríptico

Asociación de Nais e Pais de Alumnnos "A Lagoa"

Enlace á web da ANPA

Cuota anual de Inscrición: 12 Euros

Tarefas que realiza

- Organización, xestión e control das actividades extraescolares.

- Asesoramento dos asociados/as  respecto a temas educativos.

- Defensa dos intereses dos asociados

ENLACE Á PÁXINA PROPIA DA ANPA