Blog 2º A

Blogue de 2ºA

      

Dinner time

Watch the videos (Mira os vídeos)

 

 

 

Lesson 1

 

1-Vegetable Song

 

https://www.youtube.com/watch?v=BuKr0-bvisk

 

2-Story Time with Carol - Dinner Time

 

https://youtube.com/watch?v=_QBRS7_KzTk/www

 

 

 

 

 

 

Lesson 2

 

 

1-What Do You Want To Eat? Song

 

https://www.youtube.com/watch?v=yUw3-im44qY

 

 

2-Food Story

 

https://www.youtube.com/watch?v=xQJeIPzG9mQ

 

3-What's Your Favorite Food? Song

 

https://www.youtube.cowatch/?v=tlugFP6lzuMm

 

¡FIN DE CURSO!

 

VIERNES 19 DE JUNIO

 

¡Hola niños, niñas y familias!

 

Hoy terminamos este curso escolar tan diferente a todos los que vivimos anteriormente esperemos que el próximo lo podamos empezar con normalidad,

 

Ahora a disfrutar de unas merecidas vacaciones ganadas con el gran esfuerzo realizado para sacar adelante todas las tareas que os hemos puesto a lo largo de este trimestre.

 

Gracias a los papás y mamás por su gran ayuda.

 

                                                                           ¡Feliz verano a todos/as!

 

                                          Escuchad esta bonita  canción del verano

 

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

English activities (tarefa 12)

 

Hello! Rematamos o curso coa última tarefa. Espero que pasedes todos e todas un feliz verán e teñades un merecido descanso. 

 

On Holiday

 

Steps to follow:

 

1) Phonics Worksheet. Na primeira actividade, rodea a imaxe que escoites en cada caso. Na segunda, Completa cada oco coa palabra correspondente e pon un tick na que escoites. (adxuntos).

 

2) Vocabulary song! Escoita esta canción sobre educación vial. Nela, atoparás as palabras necesarias para completar a actividade 11 da páxina 66 do libro. (os stickers están nas últimas páxinas). 

 

3) Ping and Pong! Escoita esta historia que poderás seguir tamén polo libro (páx 66). 

 

 

4) Reading and writing worksheet. No primeiro, lee e une. No segundo, escribe a palabra en cada oco. (adxuntos).

 

5) Cut out! Recortade as tarxetas que atoparedes na páxina 101 do libro. Ao rematar, xogade con outra persoa. O procedemento é o seguinte:

Un membro da parella coloca algúns lugares no taboleiro, o outro, mediante preguntas, trata de adiviñar cales puxo. As preguntas/ respostas son as seguintes:

   Preguntas:                                                                         Respostas:

- Is there a funfair?                                                  Yes, There is/ No, there isn´t

- Is there a park?

- Is there a beach?

- Is there a water park?

- Is there a zoo?

- Is there an aquarium?

- Is there a swimming pool?

- Is there an ice rink? 

 

6) Mr bean! Se queres ser un bo conductor... Non fagas como él!

ACTIVIDADES SEMANA 15 DE XUÑO

 

Lunes 15 de junio de 2020

 

Buenos  días a todos y todas. ¿Qué tal estáis?

 

Imagino que con muchas ganas de las vacaciones que están a punto de comenzar, esta es la última semana y ya podréis disfrutar de un merecido descanso durante todo el verano.

 

Os adjunto las actividades de repaso para  esta semana y unos vídeos interactivos, espero que os resulten interesantes.

Un saludo de la profe M. Carmen  

 

 Niños En La Escuela Aprendiendo Gratis: Imágenes, fotos de stock y ...

 

    Actividades Interactivas Lengua.      Actividades Interactivas Matemáticas.

ACTIVIDADES DE PLÁSTICA SEMANA 8 DE JUNIO

 

¡ HOLA A TODOS/AS ! ¿ QUE TAL ESTÁIS ?

 

¡ DESEANDO QUE LLEGUEN LAS VACACIONES, SUPONGO ! ¡QUEDAN DOS SEMANAS DE ACTIVIDADES Y YA, ESTÁN CERQUITA!

 

ESTA SEMANA OS PROPONGO LA SIGUIENTE TAREA:

  

 

TOWEL BUNNY

 

Hi. This week we are going to create a rabbit using a towel.

 

Here you have a video with the steps.

  

https://www.youtube.com/watch?v=bKLCYcsvE54

 

 

Recordad, podéis mandarme todos los trabajos que hayáis hecho de plástica al siguiente correo:

 

profes5colexionovo@hotmail.com

 

GRACIAS. ALBA

 

ACTIVIDADES SEMANA 8 XUÑO

 

¡Buenos días niños, niñas y familias! espero que os encontréis muy bien y que el confinamiento no os haya resultado demasiado duro.

 

Yo por mi parte estoy encantada de volver a reunirme con todos vosotros aunque sea en la distancia.

 

Os dejo las actividades para esta semana y unos vídeos muy interesantes sobre el reciclaje, el sistema solar y los océanos.

 

Mucho ánimo que ya falta muy poco para las vacaciones.

 

Un saludo de la profesora María del Carmen

                                             Niños Felices Escuela De Dibujos Animados Ilustraciones ...

 

English activities (tarefa 11)

 

Hello again!  comezamos hoxe a Unit 6 que traballaremos seguindo a estrutura das anteriores. Por outra banda, ao ser un bloque de materia novo, traballarémolo de forma lenta e guiada e centrándonos só no máis importante e xeral da unidade. 

 

On Holiday

 

Steps to follow:

 

1) Vocabulary. O vocabulario deste bloque refírese lugares de ocio e tempo libre. verémolo de tres maneiras posibles seguindo esta orde:

  a) Visionade este video para aprender os distintos lugares onde pasalo xenial en vacacións. Sinala na páxina 61 do libro cada lugar. 

  b) Stick and say. Tamén na páxina 61 do libro, podedes pegar os stickers que se correspondan a cada imaxe (atoparédelos ao final). 

  c) Review. Escoita e repite en voz alta. On Holiday

 

2) Worksheet. Escribe a letra correspondente en cada cadro. Debaixo, completa cada oco coa palabra que falta. (adxuntos)

 

3) Story timeJaySue, Li, e Tiger deciden ir pasar un día estupendo. Escoita e ve a historia. (tamén a podes seguir e ler a través das páxinas 62 e 63 do libro). Ao rematar, podes responder a estas preguntas: (yes, there is) (no, There isn´t). 

- Is there a zoo?      - Is there a funfair?      -Is there a Lion?        - is there a cat? 

 

4) Worksheet 2. Rodea a palabra correcta en cada caso. Debaixo, une as dúas partes da palabra e escríbea onde corresponda. (Adxuntos) 

 

5) Song! Escoita e aprende esta canción. Ao rematar, Marca cun tick o único lugar ao que deciden ir os nenos e nenas que cantan de todas as opcións que teñen. Escribe tamén o nome de cada sitio. (exerc. 6 páx 64) 

 

6) Song! Escoita ( e aprende se podes) esta canción con rima para diferenzar as palabras "see" (ver) e "sea" (mar).  

 

7) Game! Divirtete adiviñando palabras disparando aos globos.

ACTIVIDADES SEMANA 1 DE JUNIO

Buenos días, tengo el presentimiento de que esta será una buena semana. Mañana haremos las videoconferencias concertadas, os acordáis cuál era el trato? Cómo teníamos que aparecer en la videoconferencia? Tengo ganas de veros jajaja

 

Pero, por otro lado, también os adjunto las actividades que deberéis realizar esta semana.

 

Mucho ánimo niños y niñas. 

 

Un saludo de la profe Sonia

 

English activities (tarefa 10)

 

Hello! Continuamos coa Unit 5 para traballar ao longo da semana.

 

What´s the matter? (keep healthy) 

 

Steps to follow:

 

1) Phonics Worksheet. Na primeira actividade, rodea a imaxe que escoites en cada caso. Na segunda, Completa cada oco coa palabra correspondente e pon un tick na que escoites. (adxuntos).

 

2) Vocabulary song! Escoita esta canción sobre rutinas saudables. Nela, atoparás as palabras necesarias para completar a actividade 11 da páxina 56 do libro. (os stickers están nas últimas páxinas). 

 

3) Ping and Pong! Escoita esta historia que poderás seguir tamén polo libro (páx 56). 

Ao rematar, podes responder a estas preguntas?

- Does Pong do exercise every day?  - Is Pong playing football?  -Does pong drink water everyday? 

 

4) Reading and writing worksheet. No primeiro, Une e escribe. No segundo, Ordea e escribe (adxuntos).

 

5) Cut out! Recortade as tarxetas que atoparedes na páxina 99 do libro. Ao rematar, poñédeas boca abaixo e xogade con outra persoa. O procedemento é o seguinte:

 Un membro da parella pensará nunha das doenzas que aparecen nas tarxetas. O outro membro, fará de doutor e preguntaralle ao primeiro pola doenza que ten ata adiviñar cal é.(exemplo na páxina 55) 

Deixovos unha lista coas preguntas e posibles respostas que necesitades:

 

Doutor/a:                                                                      Enfermo/a:

Have you got a cut?                                                      Yes, I have / No, I haven't

Have you got tummy ache?                                        

Have you got toothache?

Have you got earache?

Have you got a cold?

Have you got a sore throat?

Have you got a headache?

Have you got a cough? 

 

6) Mr bean! Comer san é moi importante! Disfruta e ri vendo como Mr bean prepara un Sandwich. 

 

 

Distribuir contido