Equipo de Dinamización da Lingua Galega

8 DE MARZO: DÍa INTERNACIONAL DA MULLER

Para conmemorar este día o alumnado de 4ºB fixo dúas gravacións: unha dun conto de Eva Mejuto titulado "Maruxa" e outra dunha poesía de Carlos Negro que leva por título "Barbie girl".

Preme nos títulos e escoitarás as gravacións.

SAÍDA CULTURAL A OUTEIRO DE REI

Para conmemorar o día de Rosalía de Castro no que se festexa o día do seu nacemento, 24 de febrerio de 1837, o 22 de febreiro fixemos unha saída cultural a Outeiro de Rei co alumnado de 4º e 5º de Educación Primaria.

* Pola mañá: nada máis chegar recibíronnos e estivemos facendo uns xogos ben divertidos. Despois, tivemos que dividirnos en dous grupos para poder visitar a Casa-Museo. Mentres un grupo facía a visita o outro esperou no auditorio no que puideron ver un documental e recitaron poemas de Manuel María e de Rosalía de Castro. Unha vez rematou a visita á Casa-Museo fixemos un pequeno roteiro a pé para coñecer as zonas que Manuel María máis amaba e que tanto o inspiraron para escribir os seus poemas. Rematamos na carballeira de Santa Isabel onde xantamos ao lado do río Miño.

* Pola tarde: despois de xantar collemos rumbo cara San Clodio de Aguiar, unha aldea convertida no “Conto das formigas”. Acompañounos na visita Xosé Ramón quen nos guiou no percorrido e nos demostrou como os materiais de refugallo se poden convertir en obras de arte e ao mesmo tempo se poden coidar e respectar as marabillosas paisaxes que temos na nosa terra e que tanto defenderon nas súas vidas Rosalía de Castro e Manuel María.

Grazas Teresa pola montaxe do vídeo.

SE PREMES AQUÍ VERÁS O BEN QUE O PASAMOS.

SEMANA DO ENTROIDO

Por fin chegou a semana de Entroido e como sempre o Meco púxose mandón e cada día deunos unha orde pero a verdade é que nos fixo rir e divertir.

Luns: coloretes e pencas.

Martes: un babeiro ou pano no pescozo.

Mércores: calcetíns de diferente cor por riba do pantalón.

Xoves: coloretes e pencas, un babeiro ou pano no pescozo, calcetíns de diferente cor por riba do pantalón e PANTALÓN DE PIXAMA.

Venres: cadaquén que se disfrace como máis lle guste.

Mirade como comezou a semana e como a rematou.

XOVES DE COMADRES

E como non ía ser doutro xeito tamén houbo comadre: "Dona reciclaxe". Moito traballa esta ANPA.

XOVES DE COMPADRES

Xa se vai achegando o Entroido e a ANPA do colexio preparou o Compadre. Este ano a temática escollida foi: "Non me toques os marcos!

DÍA DE ROSALÍA

Con motivo do día de Rosalía, cambiamos o mural do taboleiro. As nenas e os nenos de 4º B fixeron caligramas de dous dos poemas da autora: "O repoludo gaiteiro" e "A gaita gallega"; o alumnado de 3º B ilustrou o poema "Adiós ríos, adiós fontes" e os de 2º A decoraron unhas mandalas nas que a nosa autora está moi presente.

Este foi o resultado.

CHEGOU O CORREO

Mira que sorte tivemos que estando no "mes da amizade" as nenas e os nenos de 6º recibiron cadaquén a súa carta. As cartas viñan do colexio da Gándara para facer un intercambio de correspondencia entre o alumnado de sexto para que se vaian coñecendo xa que pronto van compartir instituto uns e outros. Agora tócanos responderlles pero mirade o que nos artellaron.

MES DA AMIZADE

O día 2 de febreiro foi o día da Candeloria e decidiuse que íamos facer deste mes o mes da amizade. Os cursos de sexto e de 4ºB escribiron uns poemas para @s seus amig@s e quedounos un mural ben chulo na entrada do centro.

Certame de Poesía Infantil da Biblioteca Municipal

Valeria Ruiz de 4ºB quedou de primeira na súa categoría no Certame de Poesía Infantil de Nadal organizado pola Biblioteca Municipal de Monforte de Lemos.

Noraboa, Valeria.