PDI

TOLEMIAS INIMAXINABLES 4

Xa está aquí o cuarto programa de "Tolemias Inimaxinables" o programa máis tolo da Radio Arrabal. Nesta ocasión falamos do Día Mundial da Radio, de planetas e do fin do entroido. Tamén nos desprazamos a un lugar único, ás "Pozas de Mougás" onde coñecemos a unha personaxe moi especial.

Por certo, non vos olvidedes de participar no concurso da Radio Arrabal, desta vez "pregunta dobre":

1.- Que río descende polas pozas de Mougás?

2.- Entre que anos viviu o loro Ravachol do entroido de Pontevedra?

Xa sabedes, collede un papeliño e escribide as respostas ás dúas preguntas, o voso nome e curso e para dentro do buzón da radio.

Moita sorte a to@s!

Exposición OIADORES

Esta semana, xs nenxs de 4º de Ed. Primaira estreamos a exposición fotográfica e documental daqueles sitios de Oia que nos parecen de máis importancia. Nove fotos con nove audios en formato QR, onde poder coñecer un pouquiño máis o noso concello. Anímate a visitala.

GALA ALUCINE! 22/23

Álbum: CURSO 2022-2023 -> gala ALUCINE

FESTIVAL ALUCINE!

Álbum: CURSO 2022-2023 -> gala ALUCINE

Radio Arrabal con Arbricias e Helen & Shanna

Chegou o último programa deste curso 2022-2023.

Radio Arrabal despídese ao grande cun programa en directo que conta coa presenza de tres invitados moi especiais: Arancha Brandón, Arbricias de nome artístico, directora de cine nacida na Guarda acompañada pola música de Helen & Shanna, interpretada por dous dos seus integrantes (Óscar e Alberto).

Radiooíntes, boas vacacións e bo verán!

GALA FIN DE CURSO "ALUCINE"

PARA CELEBRAR O REMATE DE CURSO CONVIDAMOS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA Á GALA FIN DE CURSO "ALUCINE" ONDE PODEREMOS GOZAR DAS PRODUCIÓNS AUDIOVISUAIS CREADAS POLO ALUMNADO AO LONGO DO ANO.

ESTE FESTIVAL DE CURTAS REALIZARASE O MÉRCORES 21 DE XUÑO, DE 10:30 A 12:00, NA CASA CULTURAL DE MOUGÁS.

ANIMÁDEVOS A ASISTIR!!!

LETRAS GALEGAS ~ 2023

Neste ano de cine, facemos entrega dunha revista escolar de película.

Collede os flocos de millo e a gozar!!