UNHA ACTIVIDADE MOI ACUÁTICA

O ano 2020 trouxo ao CEIP Mestre Manuel García unha nova actividade que nos axuda aos alumnos/as a desenvolver ao máximo as nosas capacidades físicas. Falamos da natación.

A natación ten como obxectivo desprazarse moi rápido pola auga mediante diferentes estilos, chamados “crol, braza, mariposa e espalda”.

Os alumnos de 5º e 6º de Educación Primaria, comezamos no mes de xaneiro a ir a clase de natación todos os martes na piscina climatizada municipal de A Guarda. Antes de empezar a primeira clase, os monitores ensináronnos as regras: Cada nadador debe ir pola súa “calle” sen molestar aos demais. A saída indícase cun sinal acústico. Só se pode facer unha saída nula. O tempo que tarda cada nadador determínase cando este toca a parede ao chegar.

Todo listo! Comezamos a clase…

Os alumnos/as que non saben nadar son acompañados por un monitor  e poñen un churro para a súa seguridade. Aos outros repártennos por distintas “calles” e facemos exercicios cunhas táboas mentres nadamos.Finaliza a sesión con 15 minutos para ducharnos e recoller, para volver ao colexio en autobús.

EVA ÁLVAREZ (6º primaria)