VOLTA CICLISTA A GALICIA 2019

O pasado venres, 20-9-2019 os/as nenos/as do cole saímos á estrada para ver A VOLTA CICLISTA A GALICIA 2019. Era a 2ª etapa con saída e chegada en Baiona.

Exáctamente os alumnos de infantil e 1º e 2º de primaria situáronse nun lado da estrada e do outro lado estaban 3º, 4º, 5º e 6º. Tivemos que esperar ansiosos uns minutos a chegada do pelotón.

Noa nos conta que pasaron moitos coches e motos e os alumnos de 4º diséronlles; "Guapos...dalle gas!" Os ciclistas pasaron como raios, os máis lentos a 35km/h e os máis rápidos a 46km/h.

Despois de comer, Ángel estivo collendo bidóns dos ciclistas para o cumpleanos da súa irmá. Hugo observou como un ciclista lanzaba un bidón e casi lle deu a un alumno de 5º.

HUGO S., ÁNGEL e NOA de 4º primaria.