Complementarias

FOTOS DA SAÍDA AO ESTEIRO DO MIÑO

POSTAIS DE NADAL 2010

LETRAS GALEGAS

O venres 14 de maio celebramos no patio do colexio un pequeno festival para commemorar o día das Letras Galegas.
Participaron todos os cursos recitando unha poesía dun autor ou autora galega, disfrutamos tamén coa actuación de  Claudia, Ana, Elena, Carmen, Marta e Juan tocándonos tres pezas do folklore galego.
O martes 17 de maio día das Letras Galegas, no auditorio de San Benito os alumnos/as premiados no certame de poesía, conto, cómic e debuxo organizado pola Asociación Cultural Guardesa, recollerán os seus agasallos. Noraboa !

COMENIUS 2010-2012

COMENIUS 2010-2012.

Gracias á colaboración de todos/as os/as mestres/as e dos alumnos/as do noso centro, así de fermosos están os nosos corredores.

O MAGOSTO

O xoves 11 de novembro día de San Martiño celebramos a festa do magosto.

As castañas estaban boísimas e alumn@s, familias e profesor@s disfrutamos da festa.