2022-2023

APRENDENDO SCRATCH_ PROGRAMACIÓN

Ola, familias.

Para "falar" cun ordenador é necesario coñecer a súa linguaxe, é dicir programación. Así que comezamos por aprender que hai diferentes linguaxes de programación, e que este ano imos aprender, a máis sinxela, Scratch.

No segundo e terceiro ciclo, adicámonos este curso a aprender programación con Scratch, chamado Scratux, na nosa maqueta Abalar. O Scratch consiste en crear códigos a base de bloques (instruccións) que nos permitirán dende crear presentacións animadas ata crear sinxelos videoxogos.

Pero unha das cousas máis interesantes, do Scracht é que nos vai permitir manexar moito do material de Polos Creativos. Crear e programar robots, usar tarxetar intelixentes (Makey-makey ou Microbit), facer música co ordenador ou ata manexar os movementos das nosas construcións de Lego.

Comezaron polo máis sinxelo, que era mover unha letra:

E cando rematou o segundo trimestre xa faciamos historietas animadas cunha personaxe.

CONTINUARÁ...

Charla para familias - Plan Director

Ola, familias!

O vindeiro martes 25 de abril ás 16:30 horas tedes unha cita na Tepoteca

Persoal experto respostará todas as vosas dúbidas sobre ciberseguridade.

O centro proporcionará servizo de atención a cativos.

Esperámosvos!

23 FEBREIRO - DÍA DE ROSALÍA

O 23 de febreiro conmemoramos o día de Rosalía de Castro e, seguindo a proposta da AELG (Asociación de Escritores e Escritoras en Lingua Galega), o noso alumnado de 3º e 4º  de primaria partiron de diferentes poemas de Rosalía de Castro para crear outros novos coas palabras principas de cada un deles.

No caso de 3º de primaria, traballaron a partir do poema "Adiós ríos, adiós fontes" e no caso de 4º de primaria, foi o poema "Campanas de Bastabales".

Ademáis os nenos e nenas de 6º de primaria crearon uns raps moi rimados.

Por último, con todo o material elaborouse a seguinte montaxe audiovisual e un gran mural, onde tamén participaron os nenos e nenas de 6º de infantil, dándolle cor ao rostro de Rosalía de Castro coa técnica de Andy Warhol.

A Tepoteca aportou varios dos seus libros para que todos os nenos e nenas puideran gozar coa súa obra.

Grazas por tanto, Rosalía!

Clicade na imaxe para ver o vídeo.

QUINTO NA REBORRADIO

Premede na imaxe para escoitar a nova emisión de Reborradio.

OBRADOIRO DE XADREZ

O xadrez é unha disciplina que activa o pensamento matemático, a lóxica, a anticipación, a percepción espacial, a concentración e a memoria entre outras cousas. De novo, un ano máis tivemos o pracer de contar con Brais e o Clube de Xadrez de Mos. Ao longo dun mes fixo que os nenos e nenas lembrasen o aprendido o ano anterior, aprendesen novas xogadas e estratexias, disfrutasen e agardasen con ansia a seguinte sesión. Mil grazas Brais. Vémonos o vindeiro ano.

VOLVEN OS BOOKTUBERS!

Tepo e Tepa esperan de novo as vosas fantásticas recomendacións.

Esperamos moitos vídeos!

6º DE PRIMARIA NA REBORRADIO

Os nosos locutores e locutoras de 6º de primaria radiáronnos un programa interesantísimo onde, entre outros temas, falaron sobre o día da Paz, data que temos presente todos os días do ano.

Seguimos traballando os ODS, neste caso o ODS 16: sobre a Paz, xustiza e institucións sólidas.

Pinchade na imaxe para escoitar a nova emisión de Reborradio.

24 DE OUTUBRO... COMEZA A AVENTURA!

Tepo e Tepa xa teñen todo preparado. E vós... estades list@s?

Luns 24 de outubro, Día das Bibliotecas Escolares, unha xornada cheíña de sorpresas!

PROGRAMA RADIO 6º PRIMARIA

Xa está aquí o primeiro programa de radio do curso!

As nosas alumnas e alumnos de sexto foron os encargados de inauguralo. E fixéronno estupedamente!

Premede na imaxe para escoitalos.