QUINO e MAFALDA

O  debuxante  arxentino Quino, Joaquín  Salvador Lavado,

faleceu  o  pasado  mércores , 30   de setembro, na  súa

cidade natal.

O humorista  é coñecido en todo o mundo por ser o autor

das aventuras en banda deseñada de MAFALDA.

Grazas Quino por deixarnos a Mafalda !!

Dende REBORD...RADIO  recordamos a Quino.

Xeografías lectoras na Biblioteca Escolar

in

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade publica o lema e o cartel para as bibliotecas escolares de Galicia de cara a este curso 2020/2021.

O lema elixido este ano, XEOGRAFÍAS LECTORAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR, quere  poñer o foco nas posibilidades que ofrece a biblioteca escolar para a construción da persoa lectora.

Atravesar o mapa da lectura pode facerse desde distintas ópticas, comezar a viaxe desde distintos portos:

- Pescudar nas lecturas que convidan a viaxar, a explorar, a investigar. Lecturas que nos permiten chegar lonxe sen movernos da escola (ou da casa).

- Debuxar o mapa das nosas curiosidades, exploracións e descubrimentos a través das lecturas.

- Observar o modo en que cambiou a nosa xeografía lectora durante o período de confinamento (os nosos hábitos, as nosas lecturas...).

- Saber que somos os nosos propios cartógrafos, os que organizamos o noso espazo lector.

XEOGRAFÍAS LECTORAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR convida a explorar todas as posibilidades da lectura: en calquera soporte, en calquera formato, con calquera finalidade.

Protocolo de Biblioteca COVID -19

in

Dende o equipo de biblioteca desexamos que neste curso 2020/21 e debido á situación de pandemia que estamos a vivir, a nosa biblioteca continúe a ser un lugar para a lectura e a información, garantindo un ambiente de seguridade .

Por todo isto elaboramos as seguintes normas:

BENVIDOS !!

in

Xa estamos aquí para iniciar un novo curso. Aínda que teñamos que adaptarnos a novas normas e situacións , os libros seguirán sendo os nosos amigos cos que non temos que guardar distancia de seguridade.

Pronto poderedes visitar a biblioteca e, respetando a nova normativa , realizar un montón actividades.

Tepo espera a vosa visita.

ATA  PRONTO !

Letras Galegas 2020

Este ano a Real Academia Galega decidiu dedicar este día, tan sinalado para todos os galegos e galegas , á figura de Ricardo Carvalho Calero.

Ricardo Carvalho Calero naceu en Ferrol en 1910 e faleceu en 1990 en Santiago de Compostela. Sobresaíu como historiador da literatura, crítico literario, filólogo e escritor, e dedicou a súa vida a dignificar o idioma e a cultura galegas.

Como este ano non podemos celebrar no colexio a "Semana das Letras",  os propoñemos, xunto co Equipo de Dinamización, estes enlaces onde podedes realizar múltiples actividades para coñecer mellor a figura de Ricardo Carvalho Calero.

E para rematar este divertido xogo , para poder entrar na casa terás que atopar a chave.

Recursos con moita LIX para quedar na casa

Coa intención de apoiar ás familias neste momento no que os nenos e nenas están nas casas sen poder saír GALIX ( Asociación Galega do Libro Infantil e Xuvenil) ofrécenos, nesta entrada, unha relación do material que se está a xerar solidariamente na rede arredor da LIX.

Tui Le, 23 de Abril 2020

Para esta data estaba programada a undécima edición de “Tui Le”, unha xornada de actividades arredor do libro e a lectura que organizan anualmente as bibliotecas escolares dos colexios e institutos de Tui xunto coa Biblioteca Municipal tudense .

No lugar deste  encontro anual, que estaba programado para o venres 24 de abril , haberá a través das redes sociais do Concello de Tui o acceso a unha mensaxe que cada centro bibliotecario ofrecerá para conmemorar esta data e lembrar a todos que a lectura é unha boa alternativa para este tempo de confinamento.

Dende o centro sumámonos á esta iniciativa con este vídeo dun poema do tudense Emilio Álvarez Blázquez, cos mellors desexos de boa lectura.

AdxuntoTamaño
VID-20200422-WA0035.mp48.42 MB

23 de Abril, Día Do Libro

Este ano celebramos o Día do Libro dunha forma especial, ainda que estemos na casa os libros nos acompañan con historias que teñen un poder máxico: nos fan rir, chorar, viaxar...Podemos usar o poder da lectura para combatir o illamento.

O escritor, xornalista e divulgador da cultura de Galicia, Manuel Gago creou un texto centrándose nas potencialidades do libro e da lectura

"Cada libro que lemos queda gardado no noso peito como semente, paxaro ou xabarín"

Aproveitade estes días para ler o voso libro preferido !

Lecturas para quedar na casa

Lectores, como pasades estes días nos que hai que estar na

casa?

Para viaxar e vivir aventuras neste tempo ,deixamos estes

enlaces que autores  e editoriais abriron á comunidade

educativa :

Nos vos esquezades de ter un momento para a lectura,sós ou

coas persoas que están na casa. Buscade un sitio agradable,

ben iluminado e...

Disfrutade coa lectura !

Axiña nos volvemos a ver no cole e na biblioteca.

Todo vai saír ben !

Día do Libro Infantil e Xuvenil, 2 de abril

O  2 de abril celébrase o Día do Libro infantil e xuvenil, data en honor a Hans Christian Andersen (que naceu nesta mesma data no ano 1805), creador de contos para nenos e nenas como "O patiño feo", "A sirenita" ou "O soldadiño de chumbo".

Entras na nosa biblioteca e atopas tantos libros que che invitan a viaxar! No día de hoxe, a pesar de que non teñamos  colexio, e teñamos que quedar na casa , podes coller o teu libro favorito e facer un debuxo, tamén podedes facer unha foto. Cando voltemos ao cole, seguro que Tepo recibirá todos os vosos debuxos e faremos un libro .

Tepo vos manda ánimo¡