25 Novembro, Día contra a violencia de xénero

Para denunciar a violencia de xénero e educar en igualdade, o alumnado de 1º de primaria ilustrou o conto de Adela Turín "Rosa Caramelo".Xa con  ilustracións propias,  escenificouse para o resto do alumnado na biblioteca do centro.

O alumnado de 6º fixo unha presentación para concienciar ao alumnado da importancia de educar en igualdade para rematar coa violencia de xénero.

O 25N non é unha festa, é unha data a borrar do noso imaxinario, pero até entón, aínda queda moito por facer e moitos muros que derrubar.

Novembro, Mes da Ciencia en Galego

O Manifesto deste ano 2018 ,para o mes da ciencia en galego, está asinado por  Luis Navarro.Profesor titular de Bioloxía da Universidade de Vigo que ten frases lapidarias coma esta :

"Para ser libre mediante a cultura, igual ca para facer boa ciencia, hai que ler".

Dende a biblioteca do centro, animamos a toda a comunidade educativa a consultar todo o material relacionado coa ciencia que forma parte do fondo documental.

Ciencia na biblioteca

Libros terroríficos

Na última semana de outubro, todo o centro participou na celebración do Samaín.

O alumnado de Infantil, 1º, 2º, 3º e 4º  ,utilizando elementos do noso monte,  imaxinaron trasnos, pantasmas e outras criaturas que sempre aparecen nestas datas. O alumnado de 5º e 6º cociñou uns "postres terroríficos".

Todo estivo exposto nos corredores ata que chegou o tempo de dar boa conta destes  doces " asquerosos".

Por outra banda, unha chea de libros terroríficos sairon da biblioteca para quedar expostos polos corredores do colexio.

A semana deu para moito: buscamos información,decoramos,cociñamos... Traballamos moito, pero  pasámolo moi ben.

Lecturas ás escuras

Este é o nome dunha das actividades que, a proposta do equipo de biblioteca,  realizamos no centro para celebrar o Samaín.

Por titorías e no tempo da hora de ler, apáganse todas as luces e os alumnos e alumnas len os relatos terroríficos dos que son autores. Relatos pragados de bruxas, curuxas e toda unha serie de seres fantásticos propios desta data.

O alumnado de 2ºde Primaria realiza " Lecturas ás escuras".

POÉTICAS DIVERSAS na biblioteca escolar

in

"POÉTICAS DIVERSAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR" é o lema que a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional  propón ás bibliotecas escolares para o curso 2018/2019, como chiscadela para descubrir a poesía que nos rodea, apoiádonos nos recursos e nas posibilidades da biblioteca escolar.

Poéticas diversas convida a asolagar as aulas de poesía, a tratar con poetas, a perderlle o medo á metáfora, a xogar coa palabra e coa imaxe até obter todo o seu zume, a coñecer a excelente e variada creación poética galega destinada a todas as idades, a permitir que o alumnado galego poña voz e dea vida á tradición lírica galega, á poesía de Rosalía e de todas e todos os poetas que foron e son.

Cartel da ilustradora Nuria Díaz.

24 de outubro, Día da Biblioteca

O Día da Biblioteca celébrase cada 24 de outubro desde o ano 1977. Este día naceu por iniciativa da "Asociación Española de Amigos do Libro Infantil e Xuvenil" co obxectivo de concienciar á sociedade da importancia da lectura e como homenaxe e recoñecemento ao labor dos bibliotecarios/as.

Desde outubro de 2008, a Consellería de Educación edita un cartel específico para celebrar este Día da Biblioteca tamén nas Bibliotecas Escolares, cun lema para dar a coñecer e difundir as múltiples oportunidades que ofrece unha biblioteca escolar activa, e que este ano foi interpretado pola ilustradora Nuria Díaz.

No centro celebramos este día realizando diferentes actividades na biblioteca.

Os alumnos e alumnas de 3º de Primaria realizan un "bingo" .

Tepo chega ás aulas !

Nos primeiros días do mes de outubro, chegaron ás clases as maletas viaxeiras. Chegaron cargadas cunha selección de títulos emprestados dende a biblioteca do centro, para formar parte da biblioteca de aula de cada titoría.

A maleta chega a aula de 5º Infantil e leva unha carta de Tepo

O alumnado de  3º EP xa cos libros que chegaron na maleta.

AS MOCHILAS COMEZAN A SÚA ANDAINA!

ESTADES PREPARADOS E PREPARADAS?

O PASADO VENRES, DÍA 5 PUXÉRONSE EN MARCHA AS MOCHILAS VIAXEIRAS NO NOSO COLE. VAN CARGADIÑAS DE AUDIOVISUAIS E LIBROS DE TODO TIPO, ASÍ PODEREDES OLLEAR UN POUCO DE TODO E ESCOLLER O QUE MÁIS VOS INTERESE: AVENTURAS, POESÍAS, BANDA DESEÑADA, MANUALIDADES...

A VER SE VOS GUSTA!

LEMBRADE COIDALAS E MIMALAS, SON TESOUROS QUE EU, TEPO, VOS PRESTO CON TODO O MEU CARIÑO.

A DISFRUTAR!

Alumnado coas mochilas viaxeiras.

TEPO

Misión Nerd