REBORRADIO

historico biblioteca

ECO-RETO DECEMBRO: REUTILIZAMOS

Xa chegou decembro e con el o novo ECO-RETO que nos propón VOZ NATURA: REUTILIZAMOS!!!

Nesta ocasión, os pequechos de 6º de infantil reutilizaron as castañas que non se comeron no magosto para facer estas marabillosas obras de arte.

ÚLTIMAS RABEXADAS DO OUTONO

Xa chegando aos últimos días desta estación, OUTONO, con cores tan bonitas e froitos tan saudables.

Aquí están os máis pequeneiros do cole que traballaron precisamente iso, cores e froitos. Partindo da idea do pintor Giuseppe Arcimboldo, coñecido sobre todo, por representar o rostro humano a partires de flores, plantas, animais...

Así de xeitosiños e xeitosiñas quedaron.

2º DE PRIMARIA NA REBORRADIO.

Premede na imaxe para escoitar a emisión do programa de Reborradio de 2º de primaria.

Esperamos que vos guste.

3 DE DECEMBRO - DÍA DA DIVERSIDADE FUNCIONAL

O día 3 de decembro celébrase o día da diversidade funcional.

Cada un de nós é moi importante e valioso, ten moito que decir e moito que aportar.

Todas e todos temos habilidades únicas e marabillosas.

Ser diferentes é o máis normal!

Porque no cole de Rebordáns todas e todos estamos baixo o mesmo paraugas!

Preme na imaxe para ver o vídeo.

SAÍDA AO CINE

E nesta semana tan de "ponte", nada mellor que acabar a semana cunha saída ao cine en Vigo. Atentos á cartelera!

P.D Mochila pequena con mascarilla, bocata e auga. Dos flocos de millo encargámonos nós.

MESA SENSORIAL DO OUTONO

Nesta ocasión algúns dos nenos e nenas do cole puideron experimentar e xogar con elementos do outono nesta mesa sensorial.

QUE CORES TEN BONITAS TEN O OUTONO!!!!

25 N DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O pasado 25 de novembro, conmemoramos o Día internacional contra a violencia ás mulleres con diferentes actividades, nas que participamos todas e todos con moita ilusión e convencemento. Para ver unha mostra do que fixemos, pinchade na foto para ver esta montaxe feita polo equipo de Extraescolares:

EDUCAMOS NA IGUALDADE - 25 N

Familias!

Dende a Tepoteca, neste 25 de novembro, día internacional da eliminación da violencia contra as mulleres, queremos recomendarvos algúns dos seguintes títulos.

Premede na imaxe para ver.

Gozade da montaxe realizada polo equipo de actividades complementarias e extraescolares.

Poderedes ver as fotografías do noso alumnado que pretenden sensibilizar sobre a eliminación da violencia sobre as mulleres a toda a comunidade educativa do CEIP de Rebordáns.

ECO-RETO INVESTIGAMOS

Este mes o eco-reto de Voz Natura é "INVESTIGAMOS", nesta ocasión, o alumnado de primeiro realizou este reto despois de atopar no patio unha libélula, este feito levounos a estudar este animaliño que forma parte da nosa contorna, xa que estamos moi cerquiña do Monte Aloia.

Ademais, logo animamos ao resto dos compañeiros de outras aulas a facer unha investigación  sobre a píntega, xa que descubrimos que este anfibio ten a súa a casiña nunha parte do noso patio escolar.

Aprendimos moitas cousas e sobre a non contaminar as augas, estes bechiños son bioindicadores fantásticos que nos indican que as augas do seu arredor son augas moi limpas.

Participamos no Pleno do Concello contra a violencia de xénero

O pasado venres, o alumnado de 6º participou no Pleno infantil xunto cos nenos e nenas doutros centros escolares do Concello. Diego Sousa e Mara González, en representación dos seus compañeir@s presentaron propostas para concienciar e visibilizar a igualdade, nesta Conmemoración, do 25N, Día Internacional contra a violencia ás mulleres.

Pinchade na imaxe para ver o vídeo