REBORRADIO

O  debuxante  arxentino Quino, Joaquín  Salvador Lavado,

faleceu  o  pasado  mércores , 30   de setembro, na  súa

cidade natal.

O humorista  é coñecido en todo o mundo por ser o autor

das aventuras en banda deseñada de MAFALDA.

Grazas Quino por deixarnos a Mafalda !!

Dende REBORD...RADIO  recordamos a Quino.

Xeografías lectoras na Biblioteca Escolar

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade publica o lema e o cartel para as bibliotecas escolares de Galicia de cara a este curso 2020/2021.

O lema elixido este ano, XEOGRAFÍAS LECTORAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR, quere  poñer o foco nas posibilidades que ofrece a biblioteca escolar para a construción da persoa lectora.

Atravesar o mapa da lectura pode facerse desde distintas ópticas, comezar a viaxe desde distintos portos:

- Pescudar nas lecturas que convidan a viaxar, a explorar, a investigar. Lecturas que nos permiten chegar lonxe sen movernos da escola (ou da casa).

- Debuxar o mapa das nosas curiosidades, exploracións e descubrimentos a través das lecturas.

- Observar o modo en que cambiou a nosa xeografía lectora durante o período de confinamento (os nosos hábitos, as nosas lecturas...).

- Saber que somos os nosos propios cartógrafos, os que organizamos o noso espazo lector.

XEOGRAFÍAS LECTORAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR convida a explorar todas as posibilidades da lectura: en calquera soporte, en calquera formato, con calquera finalidade.

Protocolo de Biblioteca COVID -19

Dende o equipo de biblioteca desexamos que neste curso 2020/21 e debido á situación de pandemia que estamos a vivir, a nosa biblioteca continúe a ser un lugar para a lectura e a información, garantindo un ambiente de seguridade .

Por todo isto elaboramos as seguintes normas:

BENVIDOS !!

Xa estamos aquí para iniciar un novo curso. Aínda que teñamos que adaptarnos a novas normas e situacións , os libros seguirán sendo os nosos amigos cos que non temos que guardar distancia de seguridade.

Pronto poderedes visitar a biblioteca e, respetando a nova normativa , realizar un montón actividades.

Tepo espera a vosa visita.

ATA  PRONTO !

Novembro, Mes da Ciencia en Galego

O Manifesto deste ano 2018 ,para o mes da ciencia en galego, está asinado por  Luis Navarro.Profesor titular de Bioloxía da Universidade de Vigo que ten frases lapidarias coma esta :

"Para ser libre mediante a cultura, igual ca para facer boa ciencia, hai que ler".

Dende a biblioteca do centro, animamos a toda a comunidade educativa a consultar todo o material relacionado coa ciencia que forma parte do fondo documental.

Ciencia na biblioteca

POÉTICAS DIVERSAS na biblioteca escolar

"POÉTICAS DIVERSAS NA BIBLIOTECA ESCOLAR" é o lema que a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional  propón ás bibliotecas escolares para o curso 2018/2019, como chiscadela para descubrir a poesía que nos rodea, apoiádonos nos recursos e nas posibilidades da biblioteca escolar.

Poéticas diversas convida a asolagar as aulas de poesía, a tratar con poetas, a perderlle o medo á metáfora, a xogar coa palabra e coa imaxe até obter todo o seu zume, a coñecer a excelente e variada creación poética galega destinada a todas as idades, a permitir que o alumnado galego poña voz e dea vida á tradición lírica galega, á poesía de Rosalía e de todas e todos os poetas que foron e son.

Cartel da ilustradora Nuria Díaz.

Mensaxeira de Tepo

O curso está a piques de rematar, as aulas quedarán baleiras e durante os meses de verán Tepo, a mascota da nosa biblio, terá un merecido descanso.

Este ano a súa mensaxeira, Alexia, fixo un traballo excepcional. Todos agardabamos impacientes escoitala pola radio, e recibila na clase para que nos deixara interesantes novidades.

Alexia, mensaxeira de Tepo, botarémoste en falta !!

A nosa mensaxeira de Tepo na radio.

Só pais e nais

A  biblioteca conta , dende hai uns anos,  cun espazo dedicaddo ás familias.

Fundamentalmente son as nais as que fan uso deste servizo de empréstito,

tendo aceso a obras tanto en galego como castelán.

As principais novidades editoriais están presentes nestes andeis.

Espazo para as familias.

Día Internacional dos museos

ICOM, o Consello Internacional de Museos, escolle cada ano un tema para o Día Internacional dos Museos, procurando compartir as preocupacións da comunidade museística coa sociedade

En 2015 esta xornada ten  como tema: Museos para unha sociedade sustentable..

Os Museos estatais celebran  a Noite e o Día a través dunha ampla programación de actividades coas que convidan á cidadanía a redescobrer as súas coleccións. Entrada gratuíta, prolongación de horario, apertura nocturna, concertos, obradoiros, visitas guiadas, dramatizacións teatrais…

Podes realizar unha visita virtual  Museo Thyssen-Bornemisza

Semana das LETRAS

Esta  semana a biblioteca será o centro das  actividades

que celebraremos con motivo do Día das Letras Galegas

O martes as familias representarán a obra de monicreques

" A Bela Durminte".

O mércores teremos o X Recital Poético " Poetízate".

O xoves contaremos coa presenza de alumnado do centro

" Xerome Emiliani " cunha  Audición de Percusión.

E para rematar,  o venres " Día da Música", teremos un

invitado moi especial.