NOVAS

Últimas novas:

• Na Campaña “ Recollida de leite e cacao´´entregamos a SOS Tomiño-Baixo Miño, 100 litros de leite e 28 Kg de cacao

• Exposición aparellos do campo.

• Do 1 ao 15 febreiro. Reserva de praza.
    O alumnado xa matriculado no centro, ten garantida a súa permanencia e, polo tanto, non precisa realizar trámite algún.

Día Escolar da Non Violencia e a Paz

Desde 1964, para conmemorar a morte do líder nacional e espiritual da India, o Mahatma Gandhi, o 30 de xaneiro celebramos o Día Escolar da Non Violencia e a Paz.

Gandhi naceu en Porbandar, India, en 1869, e tras graduarse en Inglaterra, instalouse en África do sur e loitou alí contra a discriminación de que eran obxecto os indios. Ao volver á India organizou a resistencia non violenta contra o colonialismo e a non cooperación coa administración inglesa.

Tentou frear os choques entre hindús e musulmáns e foi encarcerado en numerosas ocasións. O 30 de Xaneiro de 1948, foi asasinado a tiros por un fanático hinduista.

Mannequin challenge en Rebordáns

A Exposición do colexio en La Voz de Galicia

Imagen:Oscar Vazquez

Rebordáns enseña a los niños cómo se trabajaba la tierra

Los pasillos del colegio tudense se encuentran repletos de los más variopintos artilugios del campo gallego

"Nas Rías Baixas hai un abandono terrible do campo. E os nenos obviamente descoñecen moitísimo o traballo da terra"

O Barrio esconabótico de Xian

O barrio escornabótico de Xián

25 DE NOVEMBRO CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

O CEIP REBORDÁNS, CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

25 de novembro: Día Internacional contra a violencia de xénero

O 25 de novembro de 1981, foi declarado día Internacional contra a Violencia. Elixiuse o 25 de novembro para conmemorar o violento asasinato das irmás Mirabal (Patria, Minerva e Maria Teresa), tres activistas políticas asasinadas o 25 de novembro de 1960 pola policía secreta do dictador Rafael Trujillo na República Dominicana. Os seus cadáveres esnaquizados apareceron no fondo dun precipio. Para o movemento popular e feminista da República Dominicana, históricamente estas mulleres simbolizaron a loita e a resistencia.

Podedes ver o videoconto animado " Superlola" como apoio ao día contra a violencia machista, picando neste enlace http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipderebordans/taxonomy/term/21