Semana da froita do 22 ao 26 de maio

Semana da froita: Na semana do 22 ao 26 de maio, cada alumno recibirá unha peza de froita no recreo de xeito gratuíto ( laranxa, albaricoque, paraguaio, cereixas, plátano). Quedando á valoración das familias se precisan completar con algo máis de merenda.

NOVAS

Últimas novas:

• Do 15 ao 19 de maio, celebramos a “ Semana das Letras Galegas”
  • Servizo de comedor escolar.

• O CEIP Rebordáns, continuará para o próximo curso co proxecto piloto ESCORNABOTS NA BIBLIOTECA ESCOLAR.

Imaxe gañadora do concurso " Fotografía matemática" e Participantes Rebumbio Matemático.

Autor: Pablo Mirás Sánchez

Curso: Cuarto

Título da fotografía: ¿Paralelas?

Explicación:  As vías do tren son rectas paralelas, pero na fotografía parece que se xuntan. E o efecto da perspectiva.

Lugar da fotografía: Vías do tren en Guillarei

Participantes no 17º Rebumbio Matemático ( Iago, Raquel e Miguel), convocado por AGAPEMA.

Un dia de cine con Rubén Riós

Sorry, flash is not available.

Xornada de cine con Rubén Riós, actor e director galego da curtametraxe “Vida” e do documental “Máis ca vida”. Este proxecto audiovisual está integrado no curso “Aulas I + I: Inclusivas e igualitarias“ ,convocado pola Consellería de Política Social e que se está a desenvolver durante este curso no centro.

Un dia de cine

A produtora cinematográfica Claqueta Coqueta, a través dun dos seus representantes, o director e actor galego Rubén Riós, vén visitarnos o martes, 16 de maio, ás 10.00 h para presentarnos a curtametraxe “Vida” e o documental “Máis ca vida”.

Trátase dun proxecto audiovisual que está integrado no curso “Aulas I + I: Inclusivas e igualitarias“ ,convocado pola Consellería de Política Social e que se está a desenvolver durante este curso no centro.

Con estas proxeccións, a través de testigos reais e desde distintas perspectivas, téntase mostrar e dar a coñecer a realidade das persoas con distintas capacidades.

Dada a importancia desta actividade, invitamos a todas as familias a asistir a estas proxeccións e na que terán a oportunidade de dialogar co director Rubén Riós e cos protagonistas do traballo.

Video do CEIP Rebordáns en Facebook de África Sawabona

Sorry, flash is not available.

Campaña recollida de material sanitario

A representante da ONG África Sawabona, Dna Nieves Márquez Abralde, recolle o material sanitario entregado por unha representante da comunidade educativa do CEIP Rebordáns.

Moitas grazas pola colaboración!

Unha aventura espacial no CEIP Rebordáns

Sorry, flash is not available.

Obradorio de matemáticas impartido polos profesores Estela Sánchez Rodríguez e Miguel A. Mirás Calvo, dos departamentos de Matemáticas e Estatística e Investigación Operativa da Universidade de Vigo.

Semana das Ciencias

Actividades programadas coas actividades da Semana das Ciencias no CEIP Rebordáns