NOVAS

Últimas novas:

• Proceso das eleccións ao Consello Escolar
    - Admisión de candidaturas desde o día 9 ata o 16 de novembro.
    - Proclamación de candidaturas: 19 de novembro.
    - CANDIDATURAS PROCLAMADAS
    NAIS-PAIS
    - Barros Ferreira, Miguel
    - Porto Pérez, Liliana
    - Santos López, Sandra
    - Castro Roa, Nerea
    - González Blanco, Sandra
    - López Ramírez, María Luisa
    MESAS ELECTORAIS DE NAIS-PAIS
    TITULARES
    - González Freitas, Milagros
    - Santos López, Nuria
    - Muniz Pérez, Lorena
    - Toro Ramírez, Leonor
    - SUPLENTES
    - Fernández Romero, Mª Carmen
    - González Fernández, Vanesa
    - Vázquez Fernández, Yolanda
    - Souto Álvarez, Estefanía

- Votacións elección de representantes: 27 de novembro.

• Servizo de comedor escolar.

• Teléfono do centro: 886110815
    .

Campaña de SOS Tomiño-Baixo Miño

Campaña de recollida de leite e cacao para a Asociación SOS Tomiño-Baixo Miño.

A campaña farase entre o 19 e 30 de novembro.

Un día especial no colexio

Un día moi especial no colexio on PhotoPeach

Celebramos o Samaín

Cabazas, animais do bosque, postres terroríficos,...para celebrar o Samaín on PhotoPeach

Evitar contaxiarse con malaria

No colexio desenvolvemos varias campañas de apoio á ONG, Africa Sawabona (africasawabona.org) que actúa en  País Bassari (Senegal) a nivel sanitario e,  desde entón, envíannos imaxes para que coñezamos algo máis do seu poboado.

Nesta ocasión e grazas as aportacións solidarias, un equipo de limpeza do pobo  manten limpo o poboado para evitar o mosquito que produce a malaria.

Deporte solidario. Xogadores do club AMFIV promoven o baloncesto en cadeira de rodas no noso centro.

O club vigués, Ibercomsa Amfiv (Asociación de Minusválidos ou Físicos de Vigo) é un equipo de baloncesto en cadeira de rodas que disputa a División de Honra desde fai oito tempadas.

Desde a súa fundación traballa promocionando o deporte e especialmente o baloncesto en cadeira de rodas co obxectivo de buscar a integración a través do deporte.

A xornada no colexio consistiu nuha charla onde o alumnado coñeceu a historia do equipo, o mundo do discapacitado e as peculiaridades do baloncesto en cadeira de rodas. A continuación, os propios xogadores do Amfiv, realizaron unha exhibición,  e logo, o alumnado puido subirse á cadeira de rodas e probar en primeira persoa os inconvenientes cos que se atopan a diario os discapacitados ao desprazarse nunha cadeira de rodas e, ademais, ter a posibilidade de experimentar a dificultade engadida de xogar ao baloncesto desde a cadeira.Todo iso coa intención de que os nenos e as nenas aprendan a ver aos discapacitados desde outro punto de vista e entender que a integración é cousa de todos nós.

Festa fin de curso

Final de etapa de 6º Primaria