NOVAS

Últimas novas:

• Mércores 29, alumnado de 3º e 4º de Primaria visitan o Museo do Mar en Vigo.
  • Xoves 30, escolares de Tui e Valença participan na Ponte Internacional, na actividade “ Abrazamos o río”.

• Aberto o prazo de admisión e matrícula para o curso 17-18.

Semana da froita

Semana da froita: Na próxima semana do 27 ao 31 de marzo, cada alumno recibirá unha peza de froita no recreo de xeito gratuíto ( laranxa, fresas, pera, plátano, níspero). Quedando á valoración das familias se precisan completar con algo máis de merenda.

Día Internacional da Muller

O día 8 de marzo se celebra o Día Internacional da Muller Traballadora.

Recursos para traballar a coeducación

24 de febreiro, dia de Rosalia

24 de febreiro, Dia de Rosalía                Este venres, a poeta galega cumpliría 180 anos do seu nacemento en Padrón.

O Entroido en Galicia

Ao longo desta semana realizamos obradoiros para coñecer os Boteiros de Viana do Bolo.

Entroidobot en Rebordáns

Despois dun traballo de investigación na Biblioteca e na clase descubrimos o entroido de Galicia xogando co noso Escorni.

Sorry, flash is not available.

18 de febreiro, Dia Internacional do Síndrome de Asperger

Hugo, un amigo con Asperger, é un video elaborado polo equipo INASMED (Dra. Amanda Céspedes, Gloria Silva e Lilian Cohen) e difundido polo equipo Calpe & Abyla (www.calpeyabyla.com)

Os aparellos do campo

Da exposición sobre o agro galego organizada polo EDLG,  xorde este Pasapalabra dos aparellos do campo.