NOVAS

Últimas novas:

• Na Campaña “ Recollida de leite e cacao´´entregamos a SOS Tomiño-Baixo Miño, 100 litros de leite e 28 Kg de cacao

• Exposición aparellos do campo.

• Servizo de comedor escolar.

Mannequin challenge en Rebordáns

A Exposición do colexio en La Voz de Galicia

Imagen:Oscar Vazquez

Rebordáns enseña a los niños cómo se trabajaba la tierra

Los pasillos del colegio tudense se encuentran repletos de los más variopintos artilugios del campo gallego

"Nas Rías Baixas hai un abandono terrible do campo. E os nenos obviamente descoñecen moitísimo o traballo da terra"

O Barrio esconabótico de Xian

O barrio escornabótico de Xián

25 DE NOVEMBRO CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

O CEIP REBORDÁNS, CONTRA A VIOLENCIA MACHISTA

25 de novembro: Día Internacional contra a violencia de xénero

O 25 de novembro de 1981, foi declarado día Internacional contra a Violencia. Elixiuse o 25 de novembro para conmemorar o violento asasinato das irmás Mirabal (Patria, Minerva e Maria Teresa), tres activistas políticas asasinadas o 25 de novembro de 1960 pola policía secreta do dictador Rafael Trujillo na República Dominicana. Os seus cadáveres esnaquizados apareceron no fondo dun precipio. Para o movemento popular e feminista da República Dominicana, históricamente estas mulleres simbolizaron a loita e a resistencia.

Podedes ver o videoconto animado " Superlola" como apoio ao día contra a violencia machista, picando neste enlace http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipderebordans/taxonomy/term/21

O magosto visto dende un " Drone"

Sorry, flash is not available.

O Samaín e as portadas terroríficas

Celebramos o Samaín

Cine, cancións, ilustracións, traga medos,...na celebración do Samaín