NOVAS

Últimas novas:

• Campaña de recollida de material sanitario e hixiene bucodental para a ONG África Sawabona.
  • A Real Academia Galega e PuntoGal premian ao alumno Pablo Mirás Sánchez, polo relato “ O can enxesado”.

• Semana das LETRAS GALEGAS do 13 ao 17 de maio..

X Edición " Tui Le"

Alumnado do CRA e dos colexios de Randufe, Guillarei e Rebordáns, no " TUi LE ".

Os centros educativos do Concello de Tui celebramos o décimo aniversario de " Tui le" evento que defende  e promove a lectura.

Fonte: Faro de Vigo 11/05/2019

TUI LE

Cartel adicado ao escritor e poeta Antonio García Teijeiro, que se presentará na X Edición de TUI LE  o venres,  10 de maio en Tui.

Semana da froita

ESTE CURSO SEGUIMOS CO PLAN DE CONSUMO DE FROITA NA ESCOLA. NESTA VINDEIRA SEMANA (DO 13 ao 20 de maio), OS NENOS E NENAS PODERÁN TOMAR FROITA DE TEMPADA NO RECREO.

A Real Academia Galega e PuntoGal premian ao alumno Pablo Mirás Sánchez

A Real Academia Galega e PuntoGal premian ao alumno Pablo Mirás Sánchez polo relato “ O can enxesado”.

Case 550 microrrelatos se presentaron ao II Concurso de microrrelatos da RAG e PuntoGal que estableceu tres categorías diferenciadas por idades. Ademais de repartir agasallos de carácter tecnolóxico, contempla a publicación dos textos gañadores nas páxinas webs da RAG e de PuntoGal e na revista Luzes, que colabora no certame e que tamén publicará unha escolma doutros textos presentados ao certame.

O xurado estaba formado por dous membros da Real Academia Galega, dous membros da Asociación PuntoGal e un membro do comité de redacción da revista Luzes.

Parabéns, Pablo!!!

Obradoiros, charlas, roteiros,...na Semana das Ciencias

Montaxe das cúpulas de Leonardo

Aprendemos cos gardas forestais

O venres, 29 de marzo, os nenos e nenas de 3º, 4º e 5º de primaria pasamos unha mañá cos gardas forestais do Baixo Miño, no alto do Coello, na ladeira do Monte Aloia, en Randufe. Os gardas ensináronnos moitas cousas sobre os montes: os recursos que obtemos deles, que son os petroglifos, a sentir o monte, como apagar os incendios e como recoñecer os niños dalgúns paxaros.

Pasámolo moi ben, aprendendo e desfrutando do monte!!

Alumnado de 4º EP