REBORRADIO

FELICITACIÓN NADAL 2019

FESTIVAL DE NADAL 2019

O TEU XACOBEO

O pasado mes de novembro representamos á vila de Tui no proxecto "O TEU XACOBEO". A Asociación de Amigos do Camiño Portugués organizou unha serie de actividades que o alumnado de 4º e 5º de E.P. disfrutou motísimo:

En primeiro lugar asistimos a unha charla sobre o Camiño Portugués da man de Tino, que, co seu inseparable sombreiro, mostrounos paraxes, arquitectura, lendas e un sinfín de cousas máis relacionadas co Camiño. Ata vestiu a Aitana de pelegrina!

4-8 novembro. SEMANA DA TRADICIÓN ORAL 2019

Co gallo da Semana da Tradición Oral, o pasado 6 de novembro invitamos a avós e avoas a vir pasar con nós un ratiño. Contáronnos cousas do máis interesante: a que xogos xogaban de cativos, que costumes tiñan, como era o día a día nas súas casas... incluso como facían para desenvolverse sen empregar a cantidade de plásticos aos que estamos acostumados hoxe en día. Foi un día moi especial e ao final, entregámoslles un diploma a cada avó/a para que nos lembren con tanto cariño coma nós a eles. Grazas pola visita!

8 novembro. MAGOSTO 2019

O pasado día 8 de novembro celebramos o Magosto. Pasámolo de medo e comimos unha morea de castañas. Tamén fixemos unha xincana moi divertida no pavillón. Moitas grazas á directiva da ANPA, que trouxo e asou a castañas. Mmmmm... que ricas!

Recuncho Fedello

Ainda que este "recuncho" empezou a funcionar o curso pasado, durante este trimestre incorporáronse novos materiais, como pezas de construción e material diverso, co fin de diversificar as posibilidades deste espazo.

O equipo da biblioteca  organizou un calendario de uso semanal dos recursos e reservou tempos para  a utilización do espazo  polos diferentes grupos internivel.

Samaín

Xa chega o Samaín, aquí vos deixamos un avance da exposición que temos polos corredores do cole. Grazas pola vosa colaboración!

Non dubidedes en vir a vela!

Aproveitamos para recordarvos que o xoves, día do ensino, non hai clases. Vémonos o luns 4!

25 de outubro, Xornada Biblioteca Creativa

O venres 25 de outubro, o centro participou nunha xornada en Santiago como centro integrado no programa Biblioteca Creativa. Ao longo da mañá o ilustrador e escritor Pablo  Otero realizou un taller de creación.Xa pola tarde, tivemos a oportunidade de coñecer experiencias que xa están levando a cabo algúns centros pioneiros nestes programas . Pechou a xornada Arantxa Mariscal, directora da biblioteca de creación UBIK, de Donostia, para falar da incorporación do comunitario á biblioteca.

" Biblioteca escolar, viveiro de cidadanía"

A Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, seguindo a súa dinámica de difusión das posibilidades que ofrece a biblioteca escolar ao conxunto da comunidade educativa, dá a coñecer o lema que propón ás bibliotecas escolares galegas para o presente curso 2019/2020: "Biblioteca escolar, viveiro de cidadanía". Nesta ocasión é o ilustrador Óscar Villán quen interpreta o lema e nos ofrece unha imaxe múltiple e evocadora de diversas situacións que unha biblioteca escolar pode facilitar.

Aloiada 2019