actividades

11 de febreiro: Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia

Na actualidade, menos do 30 por cento dos investigadores en todo o mundo son mulleres. Só ao redor do 30 por cento de todas as estudantes escollen estudos superiores dentro do campo das ciencias, a tecnoloxía, a ingeniería e matemáticas . A nivel mundial, a matrícula de estudantes femininas é particularmente baixa en tecnoloxía da información e as comunicacións , cun tres por cento; ciencias naturais, matemáticas e estatísticas, cun cinco por cento, e en ingeniería, manufactura e construción, cun oito por cento.Os prejuicios e os estereotipos de xénero que se arrastran desde fai moito tempo continúan mantendo ás nenas e mulleres afastadas dos campos relacionados coa ciencia.

Coa finalidade de lograr o acceso e a participación plena e equitativa na ciencia para as mulleres e as nenas, e ademais para lograr a igualdade de xénero e o empoderamento das mulleres e nenas, o 11 de febreiro foi declarado pola ONU como o "Día Internacional da Muller e Nena na Ciencia".

Préstamos ás familias

A  biblioteca conta , dende hai uns anos,  cun espazo dedicado ás familias.

Fundamentalmente son as nais as que fan uso deste servizo de empréstito,

tendo acceso a obras tanto en galego como castelán.

As principais novidades editoriais están presentes nestes andeis.

25 Novembro, Día contra a violencia de xénero

Para denunciar a violencia de xénero e educar en igualdade, o alumnado de 1º de primaria ilustrou o conto de Adela Turín "Rosa Caramelo".Xa con  ilustracións propias,  escenificouse para o resto do alumnado na biblioteca do centro.

O alumnado de 6º fixo unha presentación para concienciar ao alumnado da importancia de educar en igualdade para rematar coa violencia de xénero.

O 25N non é unha festa, é unha data a borrar do noso imaxinario, pero até entón, aínda queda moito por facer e moitos muros que derrubar.

Libros terroríficos

Na última semana de outubro, todo o centro participou na celebración do Samaín.

O alumnado de Infantil, 1º, 2º, 3º e 4º  ,utilizando elementos do noso monte,  imaxinaron trasnos, pantasmas e outras criaturas que sempre aparecen nestas datas. O alumnado de 5º e 6º cociñou uns "postres terroríficos".

Todo estivo exposto nos corredores ata que chegou o tempo de dar boa conta destes  doces " asquerosos".

Por outra banda, unha chea de libros terroríficos sairon da biblioteca para quedar expostos polos corredores do colexio.

A semana deu para moito: buscamos información,decoramos,cociñamos... Traballamos moito, pero  pasámolo moi ben.

Lecturas ás escuras

Este é o nome dunha das actividades que, a proposta do equipo de biblioteca,  realizamos no centro para celebrar o Samaín.

Por titorías e no tempo da hora de ler, apáganse todas as luces e os alumnos e alumnas len os relatos terroríficos dos que son autores. Relatos pragados de bruxas, curuxas e toda unha serie de seres fantásticos propios desta data.

O alumnado de 2ºde Primaria realiza " Lecturas ás escuras".

Esopías , número " Pi "

Con motivo do día internacional de "Pi",  o alumnado de 4º, 5º e 6º de EP realizou as seguintes  "esopías":

"Voy a casa a comer churrasco. Un pájaro comió mis moras rellenas, resecadas,metidas. Sorprende que un ser colorado como fresas en amores".

.                                                                                                                   Alba 4º EP

" Vou ó cole o xoves. Rebordáns , un cantar verde, uns xogos amarelos.Paxariños posados".

Isabel   4º EP

"Non é Wida ,é Malak , listísima en lingua ,mates non.¡Nomes extranos! ¡Xeometría extrana !"

Wida 5º EP

" Fui a Lugo a mirar castillos de piedra negra muy suave. Encontré dieciocho monedas amarillas que le dan  fortunas para amigos".

Sheila 5º EP

"Pan e viño, e axuda peregrina po camiño longo que andan cansados apóstoles galegos. Mostrando que bo fin alcanzan polo camiño se chegan alén ".

Manuel  5º EP

" Voy a casa a coger golosinas de sandía verde que gusta mogollón. Renovando sabores,   esperando uno de los sabrosos osos azules de azúcar.¡ Rico !."

Diana 6º EP

"Voy a casa y busco.Encuentro un dibujo, cajas sin cosas, extrañas pegatinas,papeles satinados.¿Qué es eso? ¡Pinturas! ¡Será genial !"

Raquel 6º EP