Iniciar sesión

Blog de artística

DÍA DE ROSALÍA 2021

O pasado 24 de febreiro celebramos o Día de Rosalía de Castro. Unímonos á actividade proposta pola Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega, así que, tras visualizar o vídeo do grupo "The Lelli Kelly´s" (no que lle poñen música a parte da poesía de RosalÍa de Castro " Vente rapasa"), convertimos as aulas en galiñeiros, e claro... as galiñas e os galos bailaron e cacarexaron coma nunca!

Por mil primaveras máis, Rosalía!

VIDEO NADAL 2020

Rematamos xa o 1º trimestre deste curso tan complicado.

Non queremos rematar o trimestre sen agradecer a colaboración e o apoio que nos brindáchedes dende o primeiro día do curso. Os vosos fillos/as levan a nosa admiración pola capacidade de adaptación que amosaron, e vós o noso agradecemento pola responsabilidade que, sen dúbida, permitiu que ata o de agora non se dera ningún contaxio no noso centro.

Pola nosa conta, seguiremos a traballar para facer do colexio un lugar no que as medidas de seguridade sexan unha prioridade. Vémonos o día 8 de xaneiro.

Unha aperta e saúde.

GAÑADORES AUTONÓMICOS DO CONCURSO "FAINO VERDE" DE LEROY MERLÍN !!

Esta semana temos unha boa nova para o noso cole!

Somos os gañadores da nosa comunidade autónoma do concurso “FAINO VERDE”!!!

Este concurso, organizado por LEROY MERLÍN, consistía en presentar un traballo de Plástica que fomentara a redución do uso de plásticos para coidar o noso planeta.

Presentamos catro traballos (3º, 4º, 5º e 6º de Ed.Primaria), sendo premiado na Categoría A o que presentaron os nenos e nenas de 3º E.P. a partires do lema e a pancarta que fixeron os nenos e nenas de 3º e 4º de Ed. Primaria para o proxecto de centro deste ano.

Representaremos a Galicia na fase estatal!  Bravo!!!

Estes son os traballiños presentados:

TRABALLO PREMIADO

PODES IR Á PÁXINA DO CONCURSO SE PREMES NO ENLACE

Visita dos compoñentes da Banda de Música Municipal de Tui

Non puidemos comezar mellor a semana: Varios compoñentes da Banda Municipal de Tui viñeron visitarnos o luns, día 10 de febreiro. Fixeron varios pases, adaptados ás idades do alumnado e... foi toda unha festa! Presentaron instrumentos coma a trompeta, o trombón, a batería... e incluso Maia de 2º E.P. tocou unha pequena peza coa frauta travesa!
Interpretaron música de diferentes estilos e tamén fixemos unha pequena coreografía.

Grazas pola vosa música!

Podedes ver as fotos facendo click!

FELICITACIÓN NADAL 2019

Programa 13 - 2018/19 ---------- 12 ABR 2019

Este é o programa realizado o 12 de abril de 2019.

Participaron alumnos e alumnas de 3º E.P., 5º E.P. e 6º E.P.

Imos presentalo ao I CONCURSO DE PODCAST - RADIO NA BIBLIO organizado por Bibliotecas Escolares de Galicia. Estamos nerviosos e ilusionados pero temos claro que, pase o que pase, é estupendo facer Radio. Bravo rapaces!

MEGAFONÍA Semana 18 marzo 2019

Esta semana escoitamos el Nocturno op.9 Nº2 de F. Chopin.

A disfrutar!

Programa 06- 2018/19 ---------- 14 DEC 2018

Este é o programa realizado o 14 de decembro de 2018.

Participaron alumnos e alumnas de 2º E.P., 4º E.P. e 6º E.P.

Programa 05- 2018/19 ---------- 30 NOV 2018

Este é o programa realizado o 30 de novembro de 2018.

Participaron alumnos e alumnas de 1º E.P., 3º E.P. e 5º E.P.

Programa 02- 2018/19 ---------- 19 OUT 2018

Este é o programa realizado o 19 de outubro de 2018.

Participaron alumnos e alumnas de 2º E.P., 4º E.P. e 6º E.P.

Os locutores van collendo seguridade!