2023-2024

OS ANIMAIS DO MONTE ALOIA EN ARTE

O alumnado plasmou a súa creatividade nas sesións de Plástica creando os animais que no noso monte habitan.

Menudos artistas!!!!

A VOZ DO ALOIA: OS PULMÓNS DA TERRA.

Tepo e Tepa fixeron un encargo a todo o alumnado do cole de Rebordáns.

Sabedores da importancia do coidado do medio ambiente, tiñan que realizar uns vídeos con pequenos consellos relacionados co noso proxecto de centro...

Tepomisión: protexamos os nosos montes.

Os bosques son os pulmóns da Terra pois producen o oxíseno que se atopa no aire e que nós precisamos para poder respirar.

Os bosques sanos limpan o aire e regulan o clima do noso planeta.

A Voz do Aloia lémbranos:

Ás árbores coidan de nós, coida ti tamén delas.

BIBLIOTECA CREATIVA

Paola Guimeráns viu de visita á Tepoteca para estar un ratiño con nós.

Realizou obradoiros sobre as posibilidades que dan os e-textiles, fomentando así o desenvolvemento da competencia computacional e as competencias STEAM.

O alumnado de terceiro e cuarto de primaria traballou o patrimonio e a fauna do Monte Aloia na creacións de posters interactivos programando con Scratch. Logo aproveitaron os mandos creados para xogar ao Mario Bros.

Os maiores aprenderon sobre as prendas intelixentes. Con fíos que conducen electricidade pódense facer moitos tipos de circuítos para incorporar a nosa roupa e que nos axuden, chamando á Emerxencias, por exemplo.

Trala explicación, fixeron un pequeno circuíto para iluminar o nome dun animal típico do monte Aloia. Que dominio da agulla tiñan!

Para finalizar, coas placas micro-bit realizaron programacións co Make Code.

Que ben o pasamos! Desexando seguir aprendendo con estes recursos que fusionan a tecnoloxía coa educación artística!

Grazas, Paola, por acompañarnos nesta viaxe!

MICROCOMPOSTEIRO

No Ceip de Rebordáns, seguimos concienzándonos co coidado do medio ambiente.

A Tepo e Tepa encántalles o tema da compostaxe, así que chamaron a Marcelo, de Ponte a Zero.

Xuntos aprendemos a construír un microcomposteiro: unha maneira moi fácil de converter os restos orgánicos en abono natural.

Por un bosque de bos hábitos!

PROTEXEMOS OS NOSOS MONTES

Para fomentar o coidado e protección dos nosos montes, o alumnado do cole traballa diferentes temáticas relacionadas co noso proxecto, podedes ver portas e paredes dos corredores con mensaxes e carteis para concienciar o respecto á natureza.

OBRADOIRO BIBLIO

Na Tepoteca, recibimos a Donde viven los cuentos para realizar con nós uns fantásticos obradoiros sobre mulleres que destacaron en diferentes campos do coñecemento.

Os peques do cole gozaron coñecendo á escultora Soledad Penalta e á pintora Maruja Mallo. Fixemos as nosas propias obras de arte, e Tepo e Tepa estiveron moi atentos tamén.

O alumnado do segundo e terceiro ciclo realizaron tamén un obradoiro de ciencia e coñeceron mulleres destacadas nos ámbitos de bioloxía, ocenaografía e astronomía.

¿LE DAS UN MÓVIL A TU HIJO/A?

Ola familias!

Dentro do Programa de Formación do profesorado (PFPP) este ano estamos a traballar, entre outras cousas, coa protección dos datos persoais.

Nesta formación descubrimos este vídeo da Axencia Española de Protección de datos, que nos pareceu moi interesante de cara ao uso do móbil en idades temperás.

Adxuntamos a guía en pdf como documento adxunto.

Pinchade na imaxe para ver o vídeo

ECOPATRULLA EN ACCIÓN!!

Para aqueles que non o saiban, no cole temos ECOPATRULLA, un equipo de estudantes moi comprometidos co medioambiente, que se fan cargo de asesorar ao alumnado e recoller nos recreos aqueles materiais que van ao lixo, así como levar os restos orgánicos ao noso composteiro.

Nesta ocasión, foron máis aló e adicaron parte do seu tempo a recoller o lixo que había na contorna do noso cole.

GRAZAS ECOPATRULLA!!!

OBSERVAMOS E EXPERIMENTAMOS

O alumnado de 3º de Primaria ven de facer unha actividade de OBSERVACIÓN, deste xeito, poderá coñecer cánto tarda en xermolar unha semente e ver o proceso de crecemento da mesma.

Estan feitos un expertos!!!

OS ANANOS DE INFANTIL TAMÉN PLANTAN!!!

E como non, os máis pequeniños do cole dando exemplo aos maiores, eles tamén están comprometidos co coidado do noso planeta e así o  mostran, cultivando a súa propia horta.

Que bonitiña lles quedou!!!