REBORRADIO

EDLG

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2024

Dende 1963, o 17 de maio é un día destacado no calendario, pois festexamos o Día das Letras Galegas!

Ente ano 2024, homenaxeouse a Luísa Villalta Gómez.

Para festexar este día, e coñecer algo máis da homenaxeada, no cole celebramos a Semana das Letras Galegas, que estivo cheo de actividades e exposicións como:

• Dia Literario. O alumnado de 6º de primaria achegounos un pouco máis a Luísa Villalta coa exposicion da súa vida e obra para, máis tarde, asistir a un recital de poemas en galego, feito por tódolos cursos.
  • Dia do teatro. O alumnado de 5º de primaria animouse a dramatizar unha adaptación do conto "Alcaldesa Vermella", de Miguel Ángel López González (O Hematocrítico).
  • Día da musica. Alumnos e alumnas do centro interpretaron diferentes pezas musicais, con instrumentos varios, para o disfrute do resto do alumnado. Amais, tamén tivemos un obradoiro de Baile tradicional galego!

E non todo remata aí! Nas aulas, tamén traballaron o seu, facendo diferentes actividades.

Mirade o vídeo para non perder detalle!

A MAXIA DO TEATRO

E neste curso tocoulles ao alumnado de 5º de Primaria vivenciar a maxia do teatro, unha actividade que leva tempo preparar, pero onde se traballan moitísimos aspectos importantes para a nosa rapazada.

Co teatro, fomentamos a creatividade e a imaxinación, xa que temos que crear un atrezzo e un escenario. Desenvolvemos habilidades sociais e emocionais, xa que todos somos importantes, todos témonos que axudar e adaptar aos nosos compañeiros de escena cando representamos o papel. Melloramos a concentración e atención, ademais de estimular a expresión e a comunicación e, o mellor de todo, realizáse nun ambiente de diversión, onde rimos moito, moitísimo!

A obra representada foi unha adaptación do conto "ALCALDESA VERMELLA" do HEMATOCRÍTICO, mostrando así a nosa humilde homenaxe a un gran escritor, que a pesar de deixarnos, sempre estará presente entre nós a través das lecturas.

Preme na foto, ou AQUÍ, se queres ver a obra e vivir a emoción do teatro con eles e elas

Pasámolo xenial e as familias puideron gozar desta obra tan fantástica.

BIOGRAFÍA DE LUÍSA VILLALTA: LETRAS GALEGAS 2024

Enmarcada nas actividades programadas para conmemorar o Día das Letras Galegas deste curso, as alumnas e alumnos de sexto de primaria ilustraron a biografía da autora homenaxeada, Luísa Villalta.

Premede a imaxe para ver o vídeo.

Día Internacional da Muller

Como cada ano, conmemoramos o día 8 de marzo o Día Internacional da Muller, neses días realizamos distintas actividades co noso alumnado:

- Os/as máis pequenos/as elaboraron unhas fantásticas coroas co número 8 relacionado co día no que se festexa.

- A través do conto Daniela Pirata traballouse ao longo da semana a importancia da igualdade e levaron un recordo unha pulseira.

- O alumnado poido participar nun Obradoiro de igualdade sobre mulleres artistas coñecendo a escultora Soledad Penalta e a pintora Maruxa Mallo. A rapazada poido deixar solta a súa creatividade facendo a súa propia escultura con arxila branca e o seu debuxo libremente. Dito obradoiro foi impartido por "Donde Viven los Cuentos".

- Os máis maiores, xogaron ao xogo de cartas "We Can Play" de Julivert.

- Tamén tivemos tempo de facer algunha manualidade relacionada con este día.

Para traballar sobre este tema e reflexionar sobre a situación de moitas mulleres no mundo, traballouse a figura dunha muller Wangari Maathai que foi moi importante para o seu pobo natal, en Kenia pero tamén unha referente para o mundo. A continuación, poderedes desfrutar da actuación e de todo o traballo realizado por 3º e 4º de Primaria.