Blog de Voz Natura

MICROCOMPOSTEIRO

No Ceip de Rebordáns, seguimos concienzándonos co coidado do medio ambiente.

A Tepo e Tepa encántalles o tema da compostaxe, así que chamaron a Marcelo, de Ponte a Zero.

Xuntos aprendemos a construír un microcomposteiro: unha maneira moi fácil de converter os restos orgánicos en abono natural.

Por un bosque de bos hábitos!

PROTEXEMOS OS NOSOS MONTES

Para fomentar o coidado e protección dos nosos montes, o alumnado do cole traballa diferentes temáticas relacionadas co noso proxecto, podedes ver portas e paredes dos corredores con mensaxes e carteis para concienciar o respecto á natureza.

ECOPATRULLA EN ACCIÓN!!

Para aqueles que non o saiban, no cole temos ECOPATRULLA, un equipo de estudantes moi comprometidos co medioambiente, que se fan cargo de asesorar ao alumnado e recoller nos recreos aqueles materiais que van ao lixo, así como levar os restos orgánicos ao noso composteiro.

Nesta ocasión, foron máis aló e adicaron parte do seu tempo a recoller o lixo que había na contorna do noso cole.

GRAZAS ECOPATRULLA!!!

OBSERVAMOS E EXPERIMENTAMOS

O alumnado de 3º de Primaria ven de facer unha actividade de OBSERVACIÓN, deste xeito, poderá coñecer cánto tarda en xermolar unha semente e ver o proceso de crecemento da mesma.

Estan feitos un expertos!!!

OS ANANOS DE INFANTIL TAMÉN PLANTAN!!!

E como non, os máis pequeniños do cole dando exemplo aos maiores, eles tamén están comprometidos co coidado do noso planeta e así o  mostran, cultivando a súa propia horta.

Que bonitiña lles quedou!!!

E SEGUIMOS PLANTANDO!!!!

Nesta ocasión son os nenos e nenas de 1º de Primaria os que preparan a súa horta, están feitos uns expertos!!!!

ANDAINA MUÍÑOS DO RÍO TRIPES

Grazas a Voz Natura e á colaboración da Asociación Muíños do Tripes e Discamino puidemos gozar dunha preciosa ruta pola contorna do Monte Aloia.

Aproveitamos para ir recollendo o lixo que atopabamos no camiño e así colaborar a manter limpo o noso monte.

Observamos animais que habitan neste parque natural como pequenos morcegos que durmían dentro dos muíños, zapateiros que nos indican a limpeza das augas que pola senda transcorren e ata unha serpe bebé!!!

Podedes ver no seguinte video o ben que o pasamos!!!

Para esta saída contamos cunha colaboración moi especial "Discamino", asociación composta por voluntarios que de xeito totalmente altruísta, axudan a todo aquel que non é quen de facer o camiño por sí só. Eles montaron o seguinte video o cal compartimos.
GRAZAS POLA VOSA LABOR!!!

Tepo e Tepa, coma sempre, móstrannos todo o que podemos aprender nos libros, aquí temos dous exemplares dun dos nosos guías na ruta,  Alberto Romero.

GRAZAS ASOCIACIÓN MUÍÑOS DO TRIPES

PREPARADOS PARA PLANTAR!!!

No CEIP de Rebordáns xa comezamos a nosa costume de plantar nas nosas hortiñas, a ver se pronto podemos ver os resultados, de momento, toca limpar, plantar e coidar con moito mimo.

POEMARIO DA NATUREZA

Tepo e Tepa teñen o pracer de presentarvos... o voso Poemario da Natureza.

Parabéns, familias, polo fantástico traballo!

Iniciar sesión