Separación de substancias

Nesta práctica de laboratorio , o alumnado de 6º realiza unha técnica de separaciçon de substancias. Mediante a evaporación, logra  separar unha mestura de sal e auga.

Resultados obtidos polos diferentes grupos.

Os diferentes resultados están en función da concentración.

Descompoñendo a luz branca

O alumnado de 6º fixo unha práctica de laboratorio na que comprobou, de forma experimental, a descomposición da luz branca emitida por unha fonte luminosa artificial.

Experimentan ...

Logran o obxectivo

Patio escolar como lugar de lecer, relación e inclusión

A inclusión debe estar presente en todos os espazos do centro, e un dos lugares no que todos e todas gozan por igual, é o patio escolar;  e por esta razón, ao longo deste curso continuamos co proxecto de reforma e mellora do patio escolar para o alumnado de Infantil

Modificación da zona de infantil do patio escolar con zonas de xogo inclusivo e educativo.

Taller impresión 3D

O alumnado de 5º e 6º de Primaria aprendeu a usar o programa Tinkercad de deseño 3D.

Unha interfaz de traballo simple e intuitiva permitiu ao alumnado facer a súa inmersión no mundo

do deseño 3D, como paso previo á impresión 3D.

Obradoiro de Hiloramas

Dentro da semana " Ciencia no Camiño", o alumnado de 5º e 6º de Primaria realizou ao longo de varias sesións un obradoiro de Hiloramas.

Seguindo as ensinanzas de Mary Everest, os alumnos e alumnas traballaron diferentes conceptos matemáticos usando fios e puntas.

Misión Nerd

II campaña de recollida de material sanitario

A representante da ONG África Sawabona, Dna Nieves Márquez Abralde, recolle o material sanitario entregado por unha representante da comunidade educativa do CEIP Rebordáns.

Moitas grazas pola colaboración!

Atletismo na Macoca

O martes, 27 de marzo, o alumnado de 5º se desprazou ata a pista da Macoca para participar nunha xornada deportiva con outros centros da zona.

Lanzamento de peso, 500 m e carreiras por relevos foron algunhas das probas nas que participaron.

Unha mañá na que o deporte foi o eixo motivador.

Diferentes momentos da xornada.

Magnetismo e Arte

O alumnado de 6º EP realizou unha práctica de laboratorio para observar os efectos dos campos magnéticos.

Remataron a actividade, realizando inxeniosas "obras de arte" utilizando como material de debuxo as limaduras de ferro.

Cabalo                                      ´Árbore                                       Cabaliño de mar

O ebook na aula de 5º

Coa utilización do ebbok, a tinta electrónica chega á clase de 5º en forma de "Charlie e a fábrica de chocolate". A utilización destes dipositivos serve de nova motivación para o fomento do hábito lector, cun soporte máis acorde co uso das novas tecnoloxías.

Os alumnos e alumnas  mostran gran destreza no manexo dos novos ebooks, que alternan coa lectura da obra de Roald Dahl en formato papel.