Saída ao entorno

O alumnado de 3º, 4º e 5º de Primaria desprazouse ata a ladeira do Monte Aloia, no alto do Coello para participar nunha actividade dirixida polos "Gardas Forestais" da zona.

O alumnado atento ás explicacións.

Plantacións no colexio

"Plantaciones"                                                           " Necesitamos plantar"

Nosotros un árbol plantamos                                     Abetos, pinos y flores

y a la naturaleza ayudamos.                                     todos juntos son mejores.

Nosotros gasoil usamos                                           Necesitamos plantar

y la naturaleza matamos.                                         un buen liquidambar.

Nosotros un cerquiño plantamos                                Rimar es complicado

y sus suaves hojas acariciamos.                                tanto como ir a nado

Nosotros con las sierras cortamos                              por un río contaminafo

y los árboles talamos.                                              por el hombre  desalmado.

Nosotros seguimos plantando                                     Plantaciones a montones

y la naturaleza sigue mejorando.                                 eso hacemos en Rebordáns

Nosotros casas construimos                                        porque no somos "porcalláns".

y la naturaleza destruimos.                                         Necesitamos matemáticas

Nosotros en el colegio plantamos                                 para medir las plantaciones

porque la naturaleza amamos.                                     y contar frutos a montones.

Nosotros aprendimos a plantar                                     Abetos, pinos y flores

y con el sacho a disfrutar.                                            uno tras otro sin parar.

David, Lois ,Claudia.                                             Miguel, Sara, Pablo.

Visita Domus e Aquarium

O alumnado de 5º e 6º de primaria realizou unha saída a Coruña para visitar a Domus e a Casa dos Peixes.

Coral, Iris e Luis de 6º reflexaron a saída con este poema:

"  Domus y Casa de los peces   "

En la Domus estamos

y la escultura de Botero contemplamos.

A juegos interactivos jugamos

y en casi todos disfrutamos.

Al Aquarium nosotros fuimos

y allí tiburones vimos.

Moreras,rodaballos y sardinas

viven juntas tan tranquilas.

A las focas vimos nadar

en las aguas de aquel mar.

Al autobús subimos

y para Rebordáns vinimos.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Entroido 19

Coñecemos o Entroido de Galicia

Ao longo desta semana na biblioteca se desenvolveron talleres para confeccionar elementos de  " A pita" do entroido típico de As Eiroas ( Ourense).

Visita ao supermercado

Os alumnos e alumnas de 4º montaron un mercado onde se pode atopar de todo: peixe, carnes, froitas...O alumnado de 6º visitou este mercado e cos datos dos produtos á venda, tiveron que inventar os enunciados de problemas. Foi unha clase de matemáticas " distinta", traballaron os decimais, porcentaxes e regras de tres con datos reais.

O alumnado consultando prezos.

Xornada de Deporte Escolar

O pasado 25 de xaneiro, o alumnado de 3º e 6º do CEIP Pazos de Reis desprazouse ata o noso centro para participar nunha nova xornada deportiva. Competiron durante toda a mañá, parando durante media hora para repoñer forzas.

Alumnas de 3º no " Banquiño".

Separación de substancias

Nesta práctica de laboratorio , o alumnado de 6º realiza unha técnica de separaciçon de substancias. Mediante a evaporación, logra  separar unha mestura de sal e auga.

Resultados obtidos polos diferentes grupos.

Os resultados están en función da concentración.