MULLERES BRAVAS DA NOSA HISTORIA

Un dos obxectivos deste proxecto é visibilizar e dar a coñecer o traballo e a labor das mulleres na sociedade, traballo e labor invisibilizado nos libros de historia, una invisibilidade que incide de maneira directa na discriminación da muller que se perpetúa de xeración en xeración. As mulleres, ademáis de nais, coidadoras e productoras, tamén realizaron unha importante labor no desenvolvemento político, científico, social e económico. Se entre os feitos históricos temos só en conta as actividades como a guerra e non a producción de roupas e alimentos, a posesión de propiedades en vez da producción e o traballo, se olvidamos os coidados, a muller quedará fora. Necesariamente ten que haber una transformación da nosa visión do mundo e da historia.
Poucas son as mulleres que aparecen nos libros de texto d@s nos@s escolares, privando ás nenas de referentes culturais e científicos femininos, por iso a gran necesidade de introducir material coeducativo nas nosas escolas.

Empezamos coa lectura da vida e obra de María Victoria Moreno, profesora, escritora e ensaista elexida como autora do Día das Letras Galegas 2018. Seguiremos con Rosalía de Castro, Maruja Mallo, Xulia Minguillón, etc, etc.