CEIP Curros Enríquez

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

ANPA Curros Ourense

5º: ENCONTROS CO AUTOR

Este curso @s alumn@s de 5º participaron na actividade "Encontros co autor", organizada pola Concellería de Educación. O libro que leron para asistir ao "encontro" foi "Avións de papel", de Xavier Estévez Ferreiro.
Foi unha boa experiencia na que os alumn@s puideron coñecer ao autor e facerlle algunha pregunta sobre a novela que acababan de ler.

6º: CAMPAÑA PUBLICITARIA

Para traballar a linguaxe publicitaria que mellor que unha boa campaña de difusión para dar a coñecer as ventaxas deste centro, agora que estamos en período de admisión. Estes son algúns traballos de alumn@s de 6º.

2º: DÍA DE ROSALÍA

@s alumn@s de 2º tamén recordaron a Rosalía de Castro, e para elo ilustraron o poema "Adiós ríos, adiós fontes". Podedes escoitar o poema musicado por Amancio Prada mentres disfrutades dos seus traballos.

3º: O RELEVO

No seu laboratorio de ciencias @s alumn@s de 3º elaboran os seus traballos para "construir" a aprendizaxe sobre diversos temas.

Se queredes repasar os elementos do relevo de costa e de interior, nada mellor que estas maquetas elaboradas por eles. Podedes observalas con detalle na galería fotográfica.

6º: UNHA FÁBULA DE ESOPO

A partir da fábula de Esopo, "O vento e o sol", @s alumn@s de 6º deseñaron as ilustracións para acompañala; atopade a ensinanza que transmite...

Se queredes escoitar outras fábulas utilizade este enlace.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO 2018

A Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG) conmemora un ano máis o Día de Rosalía de Castro.

Para o 24 de febreiro, fixado no Calendario do Libro e da Lectura como aniversario do nacemento da autora, esta entidade propón desde 2010 á cidadanía que agasalle un libro en galego e unha flor, alén doutras accións que contan con grande aceptación e impulso por parte da sociedade, e moi especialmente polos colexios. Velaquí a nosa aportación. ABRIDE A FIESTRA!!

Cada ano a AELG encomenda a un autor/a o texto do manifesto que se propón ler en cada un dos actos que calquera entidade ou colectivo queira organizar para celebrar o Día de Rosalía de Castro. Este ano foi María Reimóndez a encargada da elaboración do seguinte manifesto

INFANTIL: O INVERNO

Que mellor momento para publicar os traballos do inverno que agora cando neva e vai tanto frío en toda Galicia. Disfrutade destes días admirando os traballos realizados en Infantil!!

AS EMOCIÓNS EN INFANTIL DE 3 ANOS

Cando descubrimos algo novo, as emocións xeneran o caldo de cultivo para facer que eses aprendizaxes nos deixen pegada. Por iso xa desde Infantil de 3 anos traballamos identificando as distintas emocións con este método tan gráfico. Botádelle unha ollada!!