LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS NO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO 2017-2018

Nos arquivos adxuntos poden ver as listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido no proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso.

CEIP Curros Enríquez

Rúa Sáenz Díez, 52

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

ANPA Curros Ourense Abalar móbil

TRÍPTICO INFORMATIVO

CURSO 2016/17

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

SEMANA DA SAÚDE

Na semana do 3 ao 7 de abril celebramos a Semana da Saúde, cunha serie de Obradoiros enmarcados dentro do programa “Saúde Integral” organizado polo Concello.
Dende o programa  preténdese educar no só en coñecementos, sino en valores e actitudes respecto á saúde, como fundamentos básicos para a adquisición de condutas saudables que perduren toda a vida.

Facede clic nas fotografías para ver os obradoiros.

OS TRABALLOS DO ENTROIDO

O Entroido é unha das conmemoracións fixas no curso que centra a creatividade dos nos@s alumn@s. Mirade que traballos elaboraron!!

6º INFANTIL: COCIÑEIROS EN KIDS&US

Os nen@s de 5 anos cambiaron o seu rol de alumn@s polo de cociñeiros, creando un postre saudable nas instalacións de Kids & Us. E toda a receita en inglés!!! Que inmersión...!! Grazas pola invitación de Kids&Us.

5º E 6º: "LA MARAVILLOSA HISTORIA DEL VIOLÍN TROMPETA"

Dentro da programación para Escolares Afundación, asistimos a "La maravillosa historia del violín trompeta", de Fetén Fetén. Un percorrido por diferentes culturas, ritmos, timbres e sonoridades da música popular europea do s. XX para 5º e 6º de Primaria.

Unha viaxe a través dos diferentes ritmos e melodías da música de baile do noso país. Con imaxinación e creatividade convertemos o violín nunha gaivota ou unha vaca! e escoitamos a brisa mariña desde o fol do acordeón. Deixámonos levar polo misterioso e doce son do serrón mentres escoitamos a Ave María de Schubert, paseamos pola Lisboa gris e chuviosa da man do vibrandoneón, e percorremos o vello Madrid da festa e a verbena mentres un stroviol ou violín trompeta murmura un foxtrot ou un valse melancólico.

1º E 2º: "PAXARO AMIGO. MÚSICAS PARA A PAZ"

Dentro da programación para Escolares Afundación, asistimos no Auditorio á obra de teatro "Paxaro amigo. Músicas para a paz", de Mamá Cabra. Un espectáculo para 1º e 2º de Primaria inspirado no libro "A bruxa Discordia", que anima a construírmos un mundo mellor e máis xusto.

Discordia é unha bruxa que é feliz destruíndo a paz. De feito, a paz prodúcelle picores por todo o corpo dende o cocote ata a punta do pé. Discordia goza facendo que todos os animais, e os humanos, se leven mal. E come olivas como unha tola... Menos mal que ten unha curmá fada … pois xa se sabe que na familia haiche de todo. Mais un día vai acontecer algo que cambiará o seu mundo, e o mundo enteiro, para sempre.

5º NO SALÓN DE PLENOS DO CONCELLO

Os alumn@s de 5º visitaron a casa do Concello, coñeceron como se desenvolve un Pleno, así como a historia do edificio, as súas dependencias e funcións. Por espazo dunha hora convertíronse en concelleiros da cidade!!

"OSIÑO": MONICREQUES PARA INFANTIL

Dentro da programación para Escolares de Afundación, chegou a Ourense "Osiño", de Trompicallo. A vida nun anaquiño de fraga transfórmase coa chegada das diferentes estacións. Neste lugar vive Osiño coa súa nai. Con eles pasaremos un inverno en que Osiño ten moito frío, mais a súa mamá vaille ensinar o que un oso debe facer para non telo e poder xogar coa neve. Na primavera coñeceremos o avó de Osiño, que lle contará o seu conto favorito, o de cando a súa mamá de pequena coñecera un paporrubio. Polo verán levaranos dar un longo e fantástico paseo nocturno para poder levarlle á súa mamá un anaco de queixo moi especial. E no outono celebraremos o seu aniversario con el e os seus amigos Porquiño, Coello e os Ratos.

Unha divertida función de teatro de actores e monicreques á que asistiron @s nen@s de Infantil de 3, 4 e 5 anos.

5º- ENCONTROS CO AUTOR: MANUEL RIVAS

Este curso @s alumn@s de 5º participaron na actividade "Encontros co autor" organizada pola da Concellería de Educación. Primeiro leron a obra de Manuel Rivas "Bala perdida", para logo acudir a unha charla co autor, co que puideron coñecer de cerca o seu traballo e facerlle preguntas relativas á novela que leron.
Unha actividade moi interesante!!