CEIP Curros Enríquez

ANPA Curros Ourense

TRÍPTICO INFORMATIVO

CURSO 2017/18

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

CARREIRA POPULAR SAN MARTIÑO 2017

Un total de 82 atletas do CEIP Curros Enríquez participaron na última edición da "San Martiño", que se celebrou o pasado 19 de novembro. Noraboa a tod@s @s participantes. Aquí tedes un resumo da clasificación e se queredes máis información podedes entrar no seguinte enlace.

MAGOSTO 2017

Na véspera do S. Martiño, o venres 10 de novembro, celebramos o Magosto no colexio. Non faltaron nin os xogos nin as castañas asadas para celebrar a festa ourensá por excelencia,  na que participaron tod@s os alumn@s.

SAMAÍN NO CURROS

Chegou o outono e con el a vendima, as castañas, a chuvia , a caída da folla, pero tamén chega o SAMAÍN, e vagan polo colexio un montón de espíiiirituuuussss que nos fan vivir estes días dun xeito especial: CON MOIIIITOOOO MEEEDOO!!!

TAMÉN É OUTONO EN PRIMARIA

Tamén en primaria chegou o outono, e senon mirade como estimula a vertente poética dos alumn@s de 6º ou a presentación dos froitos do outono que fixeron os de 1º.

1º E 6º: CONTRA OS INCENDIOS

Antes de que os incendios arrasaran Galicia @s alumn@s de 6º obtiveron unhas cromatografías a partir de follas de árbores que podedes observar e repetir, pois ademais nos explican o proceso que seguiron para obtelas.

Pero concienciados pola desastrosa vaga de incencios que sufrimos recentemente os alumnos de 1º e 6º contribúen cos seus traballos para poñerse do lado da natureza, que necesita do pulo de tod@s para recuperarse!

6º: RECEITAS PARA UN BO COMEZO DE CURSO

A fórmula que nos propoñen os de 6º para un bo inicio de curso é unha boa receita, cociñada con agarimo, mentres admiramos os carteis que elaboraron no máis puro estilo warholiano. Non perdades detalle!!

BENVIDA AOS ALUMN@S DE INFANTIL DE 3 ANOS

Dámoslles a benvida aos alumn@s de Infantil de 3 anos que despois dun pequeno período de adaptación xa están perfectamente aclimatados no que xa é o seu cole. Mirade que ben posaron nestas fotos do "Primeiro día de cole".

CHEGA O OUTONO POR FIN!!

Aínda que este curso abordar o tema do outono resultou un pouco complicado porque o verán non quería deixarnos, por fin baixaron as temperaturas, chove algo, caen as follas... E por iso xa podemos falar con propiedade da vendima, da caida da folla, dos froitos do outono...

4º E 5º: SEMANA EUROPEA DA MOBILIDADE

Un ano máis a cidade de Ourense súmase a SEMANA EUROPEA DA MOBILIDADE, que se celebra do 16 ao 22 de Setembro, cun programa de actividades participativas e de sensibilización, organizadas polo Concello de Ourense, a través das Concellerías de Educación, Medio Ambiente, Transporte, Tráfico. en colaboración coa DGT (Jefatura Provincial de Tráfico de Ourense), e STOP Accidentes.

Este ano a campaña organízase baixo o lema , "Compartir, lévate máis lonxe", e que ten como obxectivo sensibilizar tanto aos responsables politicos como aos cidadáns, sobre as consecuencias negativas que ten o uso irracional do coche na cidade, tanto para a saúde pública como para o medioambiente, e os beneficios do uso dos medios de transporte mais sustentables como o transporte público, como a bicicleta e as viaxes a pé.

@s alumn@s de 4º e 5º participaron en horario de 10 a 13.30 horas, na rúa Xaquín Lourenzo Xocas e no Parque de San Lázaro, en talleres e charlas de mobilidade, clases prácticas na que persoal especializado explicou ao alumnado como manter a punto a bicicleta, engraxado, axustes básicos e arranxo de picadas para mellorar a seguridade.
E como non, un paseo en bicicleta polo circuito que habilitaron nesta zona, no que puideron demostrar a súa pericia no manexo das dúas rodas e o repecto aos sinais de circulación.