CEIP Curros Enríquez

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO QUE RECIBE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO PARA O CURSO 2016-2017

Nos arquivos que se adxuntan poden consultar os libros adxudicados a cada alumno/a que solicitou participar no fondo solidario de libros de texto para o vindeiro curso.

Os libros adxudicados repartiranse en setembro.

Aqueles alumnos e alumnas aos que se lle adxudica libro de inglés, refírese ao Pupil's book, TIGER 3 Pb ou  TIGER 4 Pb da lista de libros de texto e material. As familias deben mercar o Activity book TIGER 3 Act A Pack ou  TIGER 4 Pb Act A Pack; os que están en segundo lugar na lista.

GRADUACIÓN EN INFANTIL DE 5 ANOS

@s alumn@s de Infantil de 5 anos tamén celebraron a súa graduación en Infantil e o pase a Primaria. Discurso de despedida, entrega de orlas e bandas e moitos bicos e agradacementos á profe Pili, que os guiou durante os tres cursos de Infantil.

CORAL DE RUADA & CEIP CURROS ENRÍQUEZ

O día 24 de xuño o coro de 5º do noso colexio participou con dúas cancións, "Pandeirada de Tella" e "Pregaria", na presentación do novo CD-DVD da coral de Ruada, titulado "De Ruada entre amigos".

@s alumn@s do colexio xa colaboraran o curso anterior na gravación deste disco coa canción "Cantarela", xunto cos coros doutros colexios da cidade, e que xa interpretaran no Auditorio.

Entre os "amigos" que colaboraron no CD-DVD, ademáis dos coros infantís, figuran Cristina Pato, Irma Fernández Alonso, Gomes Mouro, Brañas Folk (ourensáns);  Luar na Lubre, Milladoiro, Treixadura, Os Melidaos (galegos) e Andrew Cronshaw e Tigran Aleksanyan (inglés e armenio, respectivamente).

Unha grande experiencia vocal para os nen@s e un bo espectáculo!!

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2016

O día 21 de xuño celebramos o Festival das Letras Galegas que pon o broche a este curso 2015/16.

Coma sempre houbo un pouco de todo: bailes, teatro, coro... e como non, a entrega de diplomas e bandas de graduación aos alumn@s de 6º de Primaria que deixan o colexio para ir a Secundaria.

Podedes ver a galería de fotos e o vídeo do festival.

Ademáis, @s que queirades descargar a presentación de despedida d@s alumn@s de 6º podedes facelo aquí tamén (instrucións de descarga)

OLLO: DINOSAURIOS NA AULA DE 4 ANOS

O mundo dos dinosaurios é un tema apaixonante para os nen@s.

Trouxeron fotos, libros e dinos; cantamos, investigamos, coñecemos moitos tipos de dinos, xogamos a ser o seu dino preferido, contamos contos... e taméeeen nos disfrazamos de Paleontólogos e descubrimos fósiles.

E para rematar construimos unha paisaxe con volcán, con erupción incluida.

Moi divertido!! Mirade as fotos e o video, ides quedar impresionad@s!!!

INFANTIL DE 4 ANOS CON MIRÓ

Este trimestre mergullámonos no mundo de Miró,un pintor e escultor catalán que coas súas cores e formas fixo as delicias d@s nen@s.

INFANTIL 3 ANOS: PICASSEANDO

Buscando unha canción para fondo musical do video cos traballos sobre Picasso, enterámonos de que alá polo ano 1968, o pintor escoitou a maqueta da canción "Anduriña", composta por Juan Pardo, e encantoulle. Por este motivo Picasso decidiu facerlle un debuxo que empregaron como contraportada do disco que "Juan e Junior" publicaron nese ano. Por este motivo, a canción do video é "Anduriña" na versión en galego.

Pero ollade o video, que non ten desperdicio, nen pola música nen polos traballos d@s nos@s artistas de Infantil de 3 anos.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2016/17

Lembren que entre o 20 e o 30 de xuño deben pasar polo centro para formalizar a matrícula. Se non o fan entenderase que renuncian á praza.

Canda o impreso de formalización, que poden descargar da web nun dos arquivos que se xuntan ou pedilo en conserxería, entregarase tamén unha fotocopia da cartilla sanitaria e da de vacinacións do alumno/a e seis fotografías tamaño carné (no caso de alumnado de infantil).

Os alumnos e alumnas que queiran facer uso de servizo de comedor e/ou acollida temperá

deberán cubrir o impreso correspondente, que se lles facilitará no centro á hora de

formalizar a matrícula.

IMPRESO FORMALIZACIÓN MATRÍCULA