CURSO 2019-2020

INICIO DO CURSO 2019-2020

AS CLASES COMEZAN O DÍA 11 DE SETEMBRO  ÁS 11 HORAS PARA 5º E 6º DE INFANTIL E TODA A PRIMARIA. O HORARIO LECTIVO SERÁ DE 11 A 14 HORAS.

PARA O ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL (3 ANOS) O HORARIO LECTIVO DESTE PRIMEIRO DÍA SERÁ DE 12:30 A 13:45.

O COMEDOR COMEZA TAMÉN O DÍA 11 CO HORARIO HABITUAL( DE 14 A 16 H.)

OS PAIS/NAIS DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS) TERÁN UNHA REUNIÓN COA TITORA O DÍA 10 ÁS 11 H (SEN NENOS/AS) PARA EXPLICAR TODO O RELATIVO A NORMAS, MATERIAL, ENTREVISTAS, PERÍODO DE ADAPTACIÓN E HORARIO DURANTE O MESMO...

CEIP Curros Enríquez

Rúa Sáenz Díez, 52

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

ANPA Curros Ourense

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2019

O día 20 de xuño celebramos o Festival das Letras Galegas que pon o broche a este curso 2018/19.

Houbo un pouco de todo: bailes, teatro, cancións... e como non, a entrega de orlas e bandas de graduación aos alumn@s de 6º de Primaria que deixan o colexio para seguir en Secundaria.

Podedes ver a galería de fotos e o vídeo do festival.

Ademáis, @s que queirades descargar a presentación de despedida d@s alumn@s de 6º podedes facelo aquí tamén (instrucións de descarga)

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

No arquivo adxunto poden consultar os libros que se lles adxudican ao alumnado de 3º e 4º. O reparto xa o facemos o primeiro día de clases.

O libro de inglés que se adxudica é o class book. Deberán comprar o Activity book.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO CURSO 2019/2020

Na primeira semana de xullo poden pasar pola secretaría do centro recoller os vales de adquisición de libros e material.

En breve publicaremos a adxudicación dos libros de 3º e 4º do Fondo Solidario de Libros de texto. O reparto farémolo en setembro.

As familias que sobrepasan o limiar da renda  están excluídas dos vales, pero participan no reparto de libros do fondo, pois o número de unidades existentes é superior ás solicitudes recibidas.

2º: CALENDARIOS 2019

Se queredes ter a man un calendario que mellor que este que elaboraron @s alumn@s de 2º de Primaria!!

6º INFANTIL : A VOLTA AO MUNDO EN 80 DÍAS

Cando saímos de Londres non nos olvidamos de levar os recordos máis significativos da cidade.

Chegamos a París e tivemos tempo de visitar os monumentos máis simbólicos da cidade (enlace).

Ao chegar a Italia aproveitamospara dar un paseo por Venecia (enlace).

Dende Italia viaxamos cara ao Norte de África, ao Sáhara (enlace).

Seguimos de viaxe, agora imos visitar Exipto e India... (enlace)

Durante a viaxe xurdiron moitos inconvenientes

que non nos permitiron visitar con calma o inmenso Oriente...(enlace)

E de China cruzamos o océano cara a San Francisco... (enlace)

Tivemos sorte e na nosa travesía topamos cos vikingos...(enlace)

Dando a volta ao mundo todo viaxeiro que se preze necesita un  pasaporte, ainda que ás veces houbo que facer moitas colas por afluencia de visitantes (enlace).

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O pasado 8 de marzo conmemoramos no centro o "Día internacional da muller" coa colaboración da Anpa e Sustinea, para reivindicar a igualdade e destacar a súa relevancia na sociedade. A actividade consistiu en recoñecer o labor de mulleres ás que se lle adicou algunha rúa nos barrios da cidade.

5º: ENCONTROS CO AUTOR

Co obxectivo de poñer en contacto directo aos escolares cos escritores  e ilustradores  e dar a coñecer de preto o seu traballo

@s alumn@s de 5º participaron na actividade "Encontros co autor". Este curso leron "Mamá, quero ser Ziggy Stardust" de Iria Misa.

Neste enlace tedes a guía didáctica do libro: