CEIP CURROS ENRÍQUEZ

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988783610

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.gal

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

ANPA Curros Ourense

INFORMACIÓN COVID

INFORMACIÓN CURSO 2021/22

INFORMACIÓN COVID-19

INFORMACIÓN COVID

FESTA FIN DE CURSO 2020/21

O luns 21 de xuño celebramos a festa de fin de curso, financiada pola Anpa e coa colaboración do centro, dentro do horario lectivo. Inicialmente ía ser a Festa de Escuma para Primaria e Inchables para Infantil, pero o mal tempo obrigou ó plan B, Inchables para tod@s!!

Desfilaron tod@s @s nen@s do colexio e pasáronno en grande!!

INFANTIL: PROXECTO "A HORTA"

Os alumn@s de E. Infantil de 3, 4 e 5 anos aproveitamos a primavera para preparar a nosa horta. Plantamos leitugas, tomates, fresas,cebolas... Coidámola cada día e vimos as nosas plantas crecendo pouco a pouco. Ademais puidemos probar as nosas fresas, estaban deliciosas!!!

PROXECTO: "COMUNÍCATE CUNHA AVOA/Ó"_2º ENVÍO

Continuamos co proxecto "Comunícate cunha  avoa/ó", e despois da 2ª carta que recibimos d@s avoas/ós da Residencia de Esgos, chega o momento de responder. Todo un exercicio de imaxinación e cariño para @s nos@s anciáns de Esgos, que tantos valores fomenta no noso alumnado!!