CEIP Curros Enríquez

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

ANPA Curros Ourense

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019

XORNADA DE ENCONTRO COS PAIS/NAIS DO ALUMNADO DE NOVA

ADMISIÓN

Ante o inicio do proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2018-2019, o martes día 20 de febreiro, ás 17 horas, estaremos no centro a disposición dos pais/nais do alumnado de nova admisión que queiran visitarnos, intercambiar impresións e aclarar calquera dúbida que se lles plantexe.

Lembrámoslles que o prazo para solicitar admisión para o vindeiro curso é do 1 ao 20 de marzo.

No taboleiro de anuncios do centro e na web publicarase en breve toda a información relacionada co proceso.

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS 1º TRIMESTRE

Outras actividades complementarias ás que asistiron @s nos@s alumn@s durante o primeiro trimestre foron as seguintes:

5º INFANTIL: O PROXECTO DOS DINOSAURIOS

Durante o primeiro trimestre @s alumn@s de infantil de 4 anos desenrolaron o proxecto dos dinosaurios, polo que se converteron nuns paleontólogos de alto nivel. Mirade os traballos de campo  e de aula que fixeron nesta tempada!

CHEGARON OS REIS!!

Á volta das vacacións de nadal atopámonos coa grata sorpresa de que os Reis Magos deixaron un montón de regalos para as aulas de Infantil.

Mirade que festa na apertura dos regalos!!

CAMPÁS DE NADAL

@s alumn@s de Infantil, coa colaboración das súas nais/pais, decoraron a súa propia campá de Nadal. Mirade que variedade de elementos decorativos e colorido temos nos traballos que presentaron!!

FELIZ NADAL 2017

BO NADAL E FELIZ 2018

á Comunidade Educativa do CEIP Curros Enríquez.

Esta é a felicitación elaborada coas postais gañadoras do concurso celebrado no colexio.

5º: XOGOS POPULARES

@s alumn@s de 5º participaron nun obradoiro de xogos populares impartido por Lito, que pertence ao "Centro de cultura popular Xaquín Lourenzo" da Deputación de Ourense.

O Obradoiro consistiu en dúas sesións nas que practicaron os seguintes xogos: aros, zancos, peóns e tabas.

Mirade o ben que o pasamos!!

O APALPADOR VISITOU O NOSO COLEXIO

Directamente dende o Courel chegou ao colexio o Apalpador, grazas á colaboración da ANPA. Entre contos e cancións transmitiunos o seu amor pola natureza e a necesidade de colaborar tod@s na súa protección.

CAMPO A TRAVÉS 2017

Na mañá do xoves 14 de decembro celebrouse nas instalacións de Monterrey a Fase previa do Campionato Escolar de Campo a Través. Acudimos con 115 atletas, dos que compre resaltar un bo rendemento en todas as categorías. Participamos en benxamín, alevín e infantil masculino e feminino.

Compre destacar o 1º e 2º  postos de Candela Currás Fernández e Julia Fernández Margusino en alevín feminino; o 3º posto de Usúe Bernárdez Jares en benxamín feminino e o 3º posto de Roi Currrás Fernández en alevín masculino.

Podedes consultar a clasificación no PDF adxunto.

Parabéns a todos os participantes, e a preparar con ilusión o Cross do próximo curso!!!