CEIP Curros Enríquez

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

ANPA Curros Ourense

5º INFANTIL: NOVO PROXECTO

Para dar comezo ao noso novo proxecto tivemos que
descifrar unhas cantas pistas ata dar coa solución e atopar
un rico tesouro. Se queredes saber de que se trata abride o PDF adxunto!!!

6º INFANTIL : MONDRIAN

E para darlle un toque de color a este trimestre quen mellor que Mondrian, ese neno que naceu con bigote e acabou dándolle tanta cor a todas as súas obras!!

5º: RECEITAS DE NADAL

Estas receitas que nos fixeron @s alumn@s de 5º falan do Nadal, pero teñen vixencia todo o ano porque nos falan dos valores que debemos ter presentes sempre.

XANA E A FÁBRICA DE SOÑOS

O pasado 18 de decembro @s alumn@s de curros asistiron a un contacontos que a ANPA financiou co obxecto de ambientar as festas do Nadal que se aproximaban.

CAMPO A TRAVÉS 2018

Na mañá do xoves 13 de decembro celebrouse nas instalacións de Monterrey a Fase previa do Campionato Escolar de Campo a Través. Acudimos con 112 atletas, dos que resaltamos un bo rendemento en todas as categorías. Participamos en benxamín, alevín e infantil masculino e feminino.

Compre destacar o 1º e 2º  postos de Usúe Bernárdez Jares e Laura Cruz Núñez en Benxamín feminino; o 2º posto para Mateo Lorenzo en Benxamín masculino; o 1º posto para Candela Currás Fernández en Alevín feminino e o 1º e 3º postos para Julia Fernández Margusino e Paula Conde Moyano en infantil feminino.

Podedes consultar a clasificación no PDF adxunto.

Parabéns a todos os participantes, e a preparar con ilusión o Cross do próximo curso!!!

NADAL 2018

Antes de que acabe o Nadal podedes ver aquí os traballos que realizaron @s alumn@s de Curros. As árbores foron feitas pol@s alumn@s de Infantil coa colaboración das súas nais/pais.

Feliz Nadal e Próspero 2019.

3º E 4º: EL MÁGICO PLANETA DE LOS INSTRUMENTOS INSÓLITOS

@s alumn@s do 2º ciclo asistiron ao Auditorio para participar na obra "El mágico planeta de los instrumentos insólitos". O obxectivo principal deste divertido concerto didáctico, da man de Diego Galaz e Jorge Arribas, nomeados músicos internacionais, é que a rapazada emprenda unha marabillosa viaxe a través dos diferentes ritmos e melodías da música popular española. Transmitíndolles valores sobre a reutilización, a pobreza, a imaxinación e a importancia de coñecer as nosas tradicións, usando algúns dos instrumentos máis incribles da historia da música coma o violín, trompeta, a serra musical, a á de voitre, o theremin ou a frauta cadeira de camping.

INFANTIL 3 ANOS: O PRIMEIRO CADRO

As nenas e os nenos de 3 anos son uns artistas!! Fixeron o seu primeiro “cadro grande” no cole. Como? Mesturando pingas de pintura azul, vermella, amarela, laranxa e verde. As súas mans puxéronse en funcionamento e aquí tedes o resultado con marco incluído.

TEATRO EN INGLÉS 1º E 2º de EP: "HANSEL AND GRETEL"

@s alumn@s de 1º e 2º asistiron no 1º trimestre a unha obra de teatro integramente en inglés deste conto tan coñecido por todos os nenos e nenas.

Escoitaron e aprenderon previamente bonitas cancións que fixeron desta obra unha valiosa experiencia educativa na aprendizaxe da lingua inglesa.