LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2017-2018

No arquivo adxunto poden ver as listaxes definitivas de admisión de alumnado para o vindeiro curso.

Lembren que deben formalizar a matrícula no centro entre o 20 e o 30 de xuño.

CEIP Curros Enríquez

Rúa Sáenz Díez, 52

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

ANPA Curros Ourense Abalar móbil

TRÍPTICO INFORMATIVO

CURSO 2016/17

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

3º: O RELEVO

Se queredes aprender algo sobre as formas de relevo das paisaxes de costa e de interior, nada mellor que con estas maquetas tan cheas de colorido que elaboraron @s alumn@s de 3º!!!

VISITA AO ARQUIVO HISTÓRICO

A finais de abril e primeiros de maio os alumn@s do colexio visitaron o Arquivo Histórico Povincial.

Por medio dos xogos que propoñen os dous personaxes que guían a actividade (Xoana, a lavandeira, e frei Xan “Farrapeiro”, o arquiveiro do Convento), os alumn@s viaxaron a través do tempo partindo de vellos documentos que invitan a coñecer distintos aspectos da cultura e dos modos de vida das sociedades do pasado.

A visita comezou  nas instalacións do AHPOu (Hernán Cortés nº 2), onde se realizan os primeiros xogos relacionados co legado documental que se conserva neste centro, e prosigue cun percorrido por distintos lugares históricos da cidade de Ourense e remata no claustro de San Francisco con outros retos e probas.

VI CONCURSO POESÍA "CÍRCULO POÉTICO OURENSÁN"

Os alumn@s de 6º participaron no "VI Concurso de Poesía do Círculo Poético Ourensán", baixo o lema "Sentimentos na escola". Seis destes alumn@s (Alexia Casas, Alba Vilas, Paula Cueto, Carmen Fernández, Candela Nóvoa e Mateo Cruz)  quedaron finalistas, polo que as súas poesías serán publicadas na Antoloxía que publicará o Círculo Poético no próximo curso.

A poesía de Candela Nóvoa, "Susurros de amor",  resultou merecedora do 3º premio na categoría de Primaria.

COLEXIOS "CURROS ENRÍQUEZ" EN CELANOVA

O pasado 3 de maio @s alumn@s de 5º e 6º asistiron á Convivencia cos colexios Curros Enríquez de Galicia que se celebra en Celanova, organizada pola Fundación Curros Enríquez.
Participaron nunha morea de actividades: visita a Castromao, Campanario do mosteiro de S. Salvador, Capela mozárabe de S. Miguel, Casa Museo de Curros, Claustros e Biblioteca do mosteiro (IES de Celanova), Igrexa do mosteiro, concerto de órgano e visita a Vilanova dos Infantes.
Comprobade o ben que o pasamos e a riqueza patrimonial de Celanova no enlace coas fotografías!!

XOGANDO CO ATLETISMO 2017

O pasado 27 de abril viaxamos a Ribadavia para participar no "Xogando co atletismo", dentro do programa do deporte escolar Xogade.

Asistiron 56 alumnos de Primaria, de 2º a 6º, nas categorías de benxamín, alevín e infantil, tanto feminino como masculino. Competiron en velocidade individual, velocidade por relevos, salto de altura, salto horizontal, xabalina, lanzamento de balón lastrado e salto lateral.

A participación foi todo un éxito, tanto polo nivel que demostraron @s atlet@s como polo ambiente lúdico e a convivencia na que se desenvolveron as probas. Esperamos repetir o curso próximo!

ECOSISTEMAS EN 5º

Os alumnos de 5º crearon todo tipo de ecosistemas (fondos

mariños, bosques, selvas, pozas...) e despois explicáronlle ao resto

de compañeiros a rede trófica existente (coas relacións entre os

animais, a función que tiña cada ser vivo...).

Uns biólogos-artistas!!

SEMANA DA SAÚDE

Na semana do 3 ao 7 de abril celebramos a Semana da Saúde, cunha serie de Obradoiros enmarcados dentro do programa “Saúde Integral” organizado polo Concello.
Dende o programa  preténdese educar no só en coñecementos, sino en valores e actitudes respecto á saúde, como fundamentos básicos para a adquisición de condutas saudables que perduren toda a vida.

Facede clic nas fotografías para ver os obradoiros.

5º E 6º INFANTIL: "ACÁBATE LA SOPA"

@s alumn@s de Infantil de 4 e 5 anos asistiron no Auditorio ao espectáculo "Acábate la sopa", promovido pola Obra Social "La Caixa".

A función presenta a Muriel, unha nena á que lle costa terminarse a sopa. Mentres vai comiendo, e a través da súa imaxinación, @s nen@s escoitan pezas de épocas e estilos moi distintos, que van dende unha melodía medieval de Guillaume de Machaut ao minimalismo de Philip Glass, pasando por compositores do sécuo pasado como Shostakóvich e Eisler ou o pop dos Beatles.

O obxectivo é acercar a música aos nenos da forma máis didáctica posible, para que aprendan a «escoitar ben» e a facelo dunha forma activa para disfrutar da «arte, da música e da cultura en xeral».