CEIP Curros Enríquez

Abalar móbil

TRÍPTICO INFORMATIVO

CURSO 2016/17

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

OS TRABALLOS DO OUTONO

O Magosto é fonte de inspiración para moitos traballos relacionados co outono, sobre todo relacionados coa castaña como froito estrela na nosa provincia. Mirade que traballos máis outonais (clic nas fotografías).

MAGOSTO 2016

O 10 de novembro, véspera do S. Martiño, celebramos do Día do Magosto no colexio. Circuito de xogos, fogata, castañas asadas e moita troula. Mirade os testimonios gráficos desta festa tan ourensá.

POESÍA EN 6º

Están moi animad@s en 6º coa expresión poética, transmitindo emocións e sensibilidade a moreas. Ollade os seus traballos!!

PORTAS DE MEEEEDOOO...!!

Durante a semana do Samaín era espantoso entrar nas aulas, xa que todas as portas estaban decoradas con motivos de mooonssstrooos, bruuuxaass, mooorceegos...

Pero que ben o pasamos elaborando todos os debuxos para contentar aos espíritus do Samaín.

TEATRO NO SAMAÍN

Como corresponde polo Samaín, os espíritus andan vagando polo colexio e inspiran a creatividade d@s alumn@s, tanto que este curso ata tivemos dobre función de teatro cuns personaxes moi medorentos.
Podedes ver de novo as obras de teatro neste enlace.

VAI CHEGANDO O OUTONO?

O outono vai chegando pouco a pouco, con tintes de verán polas altas temperaturas. Pero as follas van caendo e os alumn@s de Infantil e 1º Ciclo de Primaria teñen feitos unha chea de traballos que podedes ver nos enlaces das fotografías.

INFANTIL DE 5 ANOS CON MOITO PULO

En Infantil de 5 anos están dispostos a vivir unha nova aventura durante este curso 2016/17, e para collelo con ímpeto recordan con alegría as aventuras do verán, que podedes ver no mural que elaboraron dentro da aula.

BENVIDA AOS ALUMN@S DE INFANTIL DE 3 ANOS

Benvida aos alumn@s de 4º de E. Infantil, que tras un pequeno período de adaptación xa están perfectamente aclimatados no colexio e integrados na comunidade educativa.

INICIO DE CURSO

As clases comezan o día 12 de setembro de 11:00 a 14:00. Ese día comeza o servicio de comedor.

As nais/pais de 4º de Educación Infantil (3 anos) terán unha reunión coa titora as 11:15. As nenas/nenos non poderán asistir a dita reunión polo que si acompañan aos seus pais serán atendidos polo profesorado do Centro.