EQUIPO COVID

PARA CONTACTAR CO EQUIPO COVID:

Chamade ao teléfono do colexio ou enviade un email

988271419   ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.gal

ABERTO PRAZO DE ADMISIÓN PARA COLABORADORES/AS DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE
EDUCATIVA DO CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS
NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR
DURANTE O CURSO 2021-2022.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste
centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2021/2022, colaborar de xeito altruísta nas
tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas
listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 8 de setembro
de 2021, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2021.

Durante o curso escolar 2021-2022  só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

O Carballiño, 30 de xuño de 2021

Entrega do anexo ii modelo de autodeclaración e especificacións

Estimadas familias:

Hoxe os alumnos/as que sexan usuarios de comedor escolar levarán nas mochilas o Anexo II: Modelo de autodeclaración e especificacións.

Como saber que casiña teñen que marcar?

1) Precisan coller a declaración do ano 2020 e realizar o seguinte cálculo:

casiña 435+casiña 460 - casiña 595 =x

2) Deben dividir a cifra x polo número de membros da unidade familiar (y)

(Así coñecerán a súa renda neta per cápita familiar X/Y)

3) Marquen a casiña correspondente no apartado D (autodeclaración) para saber se lles corresponde o aboamento de 0€ por día, 1€, 2,50€ ou 4,50€.

4)Deben asinar o declarante (pai/nai/titor legal do alumno/a e o cónxuxe).

Poden realizar o cálculo coa calculadora que aparece no enlace:

Precisamos que entreguen o modelo cuberto aos titores/as como máximo o 24 de setembro.

Grazas

INFORMACIÓN PARA O INICIO DE CURSO

Pulsa na infografía para acceder a toda a información:

Recollida de recibos de comedor e vales de material e libros.

RECOLLIDA DE RECIBOS DE COMEDOR DO MES DE XUÑO

O prazo para recoller os recibos de comedor comeza o luns 28.

Teñen ata o día 12 de xullo para entregar o xustificante de pago,  de forma presencial ou enviando o xustificante de pago por email.

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL E LIBROS

PRIMEIRO E SEGUNDO DE PRIMARIA: 5 E 6 DE XULLO.

TERCEIRO E CUARTO DE PRIMARIA: 7 E 8 DE XULLO.

QUINTO E SEXTO DE PRIMARIA: 9 E 12 DE XULLO.

Semana Intensa en Primeiro de Ed. Primaria.

O alumnado do 1’ nivel de E.P. gozou dunha serie de actividades algo diferentes das habituais:
A través de videoconferencia tivemos a oportunidade de entrevistar a Maria M. Noya, escritora do conto “los mellizos Luna” o cal traballamos para conmemorar o día do medio ambiente.
A nosa profe Euxe achegounos ao mundo da música, concretamente do clarinete, gozamos dun pequeno concerto e falounos da banda á que pertence: a artística de Merza.
Tamén recibimos  a visita dos dous adestradores de CD ARENTEIRO. Con eles decatámonos de que a través do futbol non so practicamos deporte, tamén aprendemos valores coma a responsabilidade e o compañerismo.
E xa por último visitáronnos as tres capitanas e os dous entrenadores do Ourense Envialia B, da 2ª división de fútbol sala femenino. Pasamos unha mañá moi agradable, falando da visibilidade da muller no deporte.

Moitas grazas a todos e todas: María M. Noya, Euxe, Fran Justo, Millán Fernández, Carla, Inés, Nerea, Rubén Carballo e Rubén Méndez.

GRAZAS FAMILIAS!

Hoxe varios membros do corpo de bombeiros do Carballiño visitaron o centro para recoller o material doado polas familias e o profesorado para o proxecto: Furgoneta Solidaria a Guinea Bissau.

Os bombeiros explicaron ao alumnado de terceiro en que consistía o proxecto.

Posteriormente os nenos/as de primeiro e terceiro de EP tiveron a oportunidade de visitar o camión dos bombeiros.

MOITAS GRAZAS A TODOS/AS POLA VOSA COLABORACIÓN!

Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2021/22

Publicación da listaxe definitiva de alumnado admitido

para o curso 2021/22

Desde hoxe está publicada a listaxe definitiva do alumnado de novo ingreso admitido para o curso 2021/22.

Cumprindo coa normativa de protección de datos, a listaxe estará publicada no taboleiro de anuncios do edificio Uceira.

Lembren que deben formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

A distribución de alumnado por edificios publicarase no mes de xullo unha vez formalizada a matrícula.