Inicio de curso: Día 11 de setembro

O día 11 de setembro comezará o curso escolar:

HORARIO: De 9:45 a 14:30.

COMEDOR: De 14:30 a 15:30

Os pais/nais de 1º e 2º poderán acompañar aos seus fillos/as a unha reunión de presentación no Salón de Actos, e a continuación reuníón coas titoras correspondentes.

Os alumnos/as de 4º de primaria tamén teñen reunión nas súas respectivas titorías.

A reunión de Ed. Infantil é o día 8 de setembro as 10 da mañá en cada un dos edificios.

As demais reunións indicaranse proximamente.

Avaliación Individualizada para terceiro curso de Ed. Primaria.

Resolución do 25 de abril de 2017 (DOG)

Na avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria avaliarase a competencia en comunicación lingüística e a competencia matemática.

A aplicación das probas realizarase os días 30 e 31 de maioen sesións de mañá.

Fondo Solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

MÁIS INFORMACIÓN

SOLICITUDE (ANEXO I)

Día 2 de maio

O día 2 de maio non hai clase, é o día non lectivo escollido polo Centro.

Tamén informamos que o día 2 de maio ábrese o prazo para pais/nais que queiran ser colaboradores/as do comedor escolar do centro para o vindeiro curso. Deben anotarse na secretaría do centro.

FINALIZOU A ALERTA POR NEVE

O día de hoxe, 23 de marzo, remata ás 12 da mañá a Alerta por Neve, polo tanto o Transporte Escolar volve a funcionar con normalidade.

Dende o centro queremos agradecer a comprensión, colaboración e respecto que amosaron as familias dos nosos alumnos e alumnas.

ALERTA METEOROLÓXICA PARA O DÍA 23

Debido a ALERTA METEOROLÓXICA, O DÍA 23O TRANSPORTE ESCOLAR NON FUNCIONARÁ PARA TRAER AOS NENOS/AS AO COLEXIO POLA MAÑÁ.

AS FAMILIAS QUE DECIDAN MANDAR AOS SEUS FILLOS/AS AO COLEXIO, DEBERÁN TRAELOS PERSONALMENTE.

O TRANSPORTE SÍ REALIZARÁ OS SERVIZOS DE MEDIODÍA E DE TARDE.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA

NOTA: Se houbese algún cambio, comunicaríamolo nesta páxina web.

ALERTA METEOROLÓXICA

"A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso por NEVADAS para os días 22 e 23 de marzo de 2017, que afectarán a tódalas provincias de Galicia.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. A SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense (o noso centro pertence a esta zona) e do Interior de Pontevedra; e entre as 8:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, na zona de predición meteorolóxica do Sur de Ourense."

ANTE ESTA SITUACIÓN POÑEMOS EN COÑECEMENTO DAS FAMILIAS QUE MAÑÁ, DÍA 22, O TRANSPORTE ESCOLAR funcionará a mañá para traer aos nenos e nenas ao colexio, pero non funcionará para levalos de volta ás súas casas.

As familias que decidan mandar os nenos/as ao colexio, deberán vir a recollelos personalmente á saída do colexio.

O transporte non funcionará a mediodía nin a tarde.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA SOBRE O TRANSPORTE

Admisión de Alumnado para o curso 2017-2018

Xúntase a Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

LIGAZÓN

• Do 1 ao 15 de febreiro está aberto o prazo para reservar praza nos Centros Adscritos. No noso centro, para os alumnos e alumnas de 6º de Ed. Primaria para reservar praza para os Institutos.
  • Do 1 ao 20 de marzo abrirase o prazo para a admisión de alumnado no centro.

Feliz Nadal a todos e todas!

"Seguimos soñando cun mundo máis xusto e feliz, no que ningún neno ou nena medre sen amor, comprensión e respecto."

Boas Festas a todas as familias!

Equipo Directivo e Claustro de Profesores