Reuniones de padres

O primeiro día de curso, mércores día 12 de setembro, haberá as seguintes reunións de pais/nais:

• Ed. Infantil 4 e 5 anos, cada titoría no seu edificio, ás 09:45h.
  • 1º e 2º de Primaria, acudirán ao Salón de Actos, acompañados das familias ás 09:45, para posteriormente acudir a unha reunión cos titores correspondentes.
  • , reunión en cada titoría, ás 09:45 horas.

• 4º, 5º e 6º , as reunións serán no mes de outubro.

Reunión Informativa ás familias de 3 anos

O xoves día 6 de setembro ás 12 horas da mañá, terá lugar no Salón de Actos do Edificio Uceira, unha reunión informativa para as familias do alumnado de 3 anos, do Centro (dos tres edificios).

Listaxe definitiva do Fondo Libros para o curso 2018-19

Publicamos a listaxe definitiva de admitidos e excluidos do Fondo Libros para o curso 2018-19.

Listaxe provisional de Fondo Libros. Curso 2018-19.

Publicamos o listado provisional do Fondo Libros, co número de libros que lle corresponde a cada alumno/a para o curso 2018-19. Para saber que libros lle corresponde haberá que esperar ao listado definitivo.

LISTADO DE ADMITIDOS

LISTADO DE EXCLUIDOS

HAI UN PRAZO DE 5 DÍAS HÁBILES PARA POSIBLES RECLAMACIÓNS

Listaxe definitiva de admitidos no comedor escolar para o curso 2018-19

Publicamos o listado definitivo de admitidos no comedor escolar para o curso 2018-19.

LISTADO DEFINITIVO

Información para as familias de nova incorporación ao centro para o curso 2018-19

Información para as familias de Ed. Infantil, que son de nova incorporación ao Centro, no curso 2018-19.

Distribución de alumnado de 3 anos por edificios

Publicamos a listaxe provisional de distribución de alumnado de 3 anos por edificios para o curso 2018-19, aprobada polo Consello Escolar o día 18 de xuño de 2018.

DISTRIBUCIÓN PROVISIONAL

Listaxe Provisional de Admitidos no Comedor Escolar e Lista de Espera. Curso 2018-19

Publicamos listados provisionais de comedor escolar e lista de espera, aprobados polo Consello Escolar o día, 18 de xuño de 2018, para o curso 2018-2019, na seguinte ligazón.

LISTADOS PROVISIONAIS E LISTA DE ESPERA

Hai un prazo de 5 días hábiles, contados dende o día seguinte a súa publicación, para posibles reclamacións.

Horario de Xuño e Titorías

Recordarlles ás familias que o horario de xuño é o seguinte:

ENTRADA: 9:45 horas

SAÍDA: 14:30 horas

SAÍDA DO COMEDOR: 15:30 horas

Este mes de xuño xa non hai titorías cos profesores/as.

En caso de necesidade chamar ao centro para poñerse en contacto co profesor/a.