LISTAXES DEFINITIVAS DE FONDOLIBROS 2019/2020.

Xa podedes consultar a listaxe definitiva de fondolibros no ficheiro adxunto.

LISTAXES PROVISIONAIS DE COMEDOR 2019-2020

No seguinte enlace podedes consultar as listaxes provisionais de admitidos e de espera para o comedor escolar. Lembrade que debedes pasar polo edificio Uceira para aportar a documentación que vos falte. Tede en conta que ao ser provisional pode haber variacións de cara á listaxe definitiva.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS DE NOVA INCORPORACIÓN DE EDUCACIÓN INFANTIL

Ola familias,

Aquí tedes a información que falamos na reunión de xuño para o alumnado de tres anos.

Pincha na imaxe ou aquí para acceder á presentación.

NOVA IMPORTANTE SOBRE O HORARIO

Podemos confirmar que o horario para o curso 2019/20 será

de 09:00 a 14:00 horas.

O servizo de comedor será de 14:00 a 15:00.

* As familias que con este horario non vaian facer uso do comedor escolar e o teñan solicitado deberán pasar polo edificio da Uceira para dar de baixa a solicitude.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL POR EDIFICIOS

Estimadas familias,

podedes consultar as listaxes provisionais de Educación Infantil por edificios para o curso 2019/20

pinchando no seguinte enlace:

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL POR EDIFICIOS

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS EN FONDO LIBROS

Estimadas familias,

xa podedes consultar as

LISTAS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DO FONDO LIBROS

para o curso 2019/20 pinchando nos seguintes enlaces:

LISTAS DE ADMITIDOS

LISTAS DE EXCLUÍDOS

Festival Fin de Curso

Adxuntamos o programa do Festival de Fin de Curso.

Matrícula para o curso 2019-2020

1. Documentación para formalizar matrícula o alumnado de novo ingreso no centro. Prazo de presentación do 20 ao 30 de xuño.

2. Documentación para a renovación. Xa mandamos os impresos polos nenos e nenas. Prazo de presentación todo o mes de xuño.

3. Documentación a presentar no caso de solicitar comedor escolar. O prazo de entrega: poderase presentar xunto coa renovación ou formalización de matrícula. Recórdaselles ademais que, durante o mes de xullo, pódese achegar nova documentación ou modificar a documentación entregada.

XA COMEU NO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2018-2019 E CONTINUARÁ.

-Debe renovar documentación o alumnado de exclusión social e pais traballadores con incompatibilidade horaria a mediodía.

NON COMEU NO COMEDOR ESCOLAR PERO SOLICITA ESTE SERVIZO PARA O CURSO 2019-2020. (Marcar unha das opcións).

Alumnado que non ten transporte a mediodía (é dunha aldea).

-Non necesitan traer ningún tipo de documentación.

Alumnado pertencente a unidades familiares que se atopan en situación socioeconómica de exclusión social .

-Informe de Servizos Sociais conforme se atopa en risco de exclusión social.

Alumnado que ten unha discapacidade igual ou superior ao 33%.

-Certificación de minusvalía, expedida polo organismo oficial correspondente.

Alumnado membro de familias numerosas.

-Título ou carné expedido para o efecto.

Alumnado fillo de pais e nais, titores legais ou acolledores familiares, traballadores ambos os dous con incompatibilidade dos seus horarios laborais co horario de saída do seu fillo/a ao mediodía.

-Certificación de horario, expedido para o efecto polas/os respectivos empregadoras/ores ou xefes de persoal, xunto cunha copia dos contratos de traballo.

-Se autónomos: certificación de horario e, altas censuais iniciais ante a Axencia Tributariae as modificacións posteriorese altas na Tesourería Xeral da Seguridade Social no réxime correspondente.

Outro alumnado do centro.

-Declaración da renda do 2017 ou certificación de ingresos da unidade familiar.

Informacións varias

Publicamos nota informativa con varios avisos de cara a final de curso.

Reunión informativa coas familias de nova incorporación ao centro.

EDUCACIÓN INFANTIL

REUNIÓN INFORMATIVA

COAS FAMILIAS DE NOVA INCORPORACIÓN

O vindeiro xoves 13 de xuño ás 19:30 h terá lugar no edificio Uceira unha reunión informativa do equipo de Educación Infantil coas familias das alumnas e alumnos que comezan a súa escolaridade no curso 2019/20.

LUGAR: EDIFICIO UCEIRA

DATA: XOVES 13 DE XUÑO