Distribución de alumnado de 3 anos por edificios

Publicamos a listaxe provisional de distribución de alumnado de 3 anos por edificios para o curso 2018-19, aprobada polo Consello Escolar o día 18 de xuño de 2018.

DISTRIBUCIÓN PROVISIONAL

Listaxe Provisional de Admitidos no Comedor Escolar e Lista de Espera. Curso 2018-19

Publicamos listados provisionais de comedor escolar e lista de espera, aprobados polo Consello Escolar o día, 18 de xuño de 2018, para o curso 2018-2019, na seguinte ligazón.

LISTADOS PROVISIONAIS E LISTA DE ESPERA

Hai un prazo de 5 días hábiles, contados dende o día seguinte a súa publicación, para posibles reclamacións.

Horario de Xuño e Titorías

Recordarlles ás familias que o horario de xuño é o seguinte:

ENTRADA: 9:45 horas

SAÍDA: 14:30 horas

SAÍDA DO COMEDOR: 15:30 horas

Este mes de xuño xa non hai titorías cos profesores/as.

En caso de necesidade chamar ao centro para poñerse en contacto co profesor/a.

Criterios de Baremación para o acceso ao comedor escolar

Infórmase ás familias dos criterios de baremación para o acceso ao comedor escolar.

CRITERIOS BAREMACIÓN

COMEDOR ESCOLAR

Listaxe definitiva de Admitidos. Curso 2018-2019

Facemos pública a listaxe definitiva de alumnado admitido no noso centro para o curso 2018-2019.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Prazo para Colaboradores/as de comedor

Dende hoxe día 2 de maio abrése o prazo para anotarse de colaborares ou colaboradoras do comedor escolar. O prazo permanecerá aberto ata a celebración do Consello Escolar no mes de xuño.

Vacantes para o curso 2018-2019

As vacantes coas que conta o noso Centro para o Curso 2018-19, pódense consultar na seguinte ligazón.

LIGAZÓN

Información ás familias sobre a matrícula para o curso 2018-19

iNFÓRMASE QUE:

• O prazo para presentación de solicitudes de Admisión de Alumnado para o curso 2018-2019 é do 1 ao 20 de marzo.
  • O alumnado matriculado no centro ten garantida a súa permanencia nel.
  • O alumnado que solicite praza nun centro distinto, deberá comunicar a renuncia a praza do noso centro.
  • A solicitude de praza será única, e terá carácter vinculante. Deberá entregarse no centro que se solicite en primeiro lugar.
  • As solicitudes deberán estar asinadas por ambos proxenitores, sendo este requisito imprescindible no caso de familias separadas ou divorciadas.
  • O criterio complementario para admisión aprobado polo Consello Escolar do Centro será: "alumnado que solicitou como primeira opción na matrícula un centro público".
  •  Os impresos facilitaranse na secretaría do centro.Tendo en conta que o noso centro conta con tres edificios de Educación Infantil, facilitaráselle ao alumnado que solicite praza no noso centro por primeira vez, un impreso para indicar a orde de preferencia a un determinado edificio.
  • O alumnado que solicite comedor escolar poderá presentar a documentación que considere oportuna, para optar a unha praza, ata o mes de maio, data na que se reunirá o Consello Escolar, órgano competente para a confección das listaxes de comensais para o curso 2018-19.
  • De existir máis solicitudes que prazas autorizadas no comedor escolar, o Consello Escolar revisará e baremará as solicitudes, avaliándoas de acordo coa seguinte orde de preferencia:
  1. Alumnado usuario de comedor no curso escolar anterior, salvo que variase o criterio polo cal foi admitido.
  2. Alumnado usuario lexítimo do servizo de transporte escolar, que no noso caso, é o alumnado que non ten transporte a mediodía.
  3. Alumnado pertencente a familias que se atopen en situación socioeconómica de exclusión social ou teña un discapacidade igual ou superior ao 33%.
  4. Alumnado membro de familias numerosas.
  5. Alumnado fillo de pais/nais traballadores ambos os dous con incompatibilidade horaria para recoller os seus fillos ou fillas a mediodía.
  6. Outro alumnado do centro, ordenado segundo a súa renda.
  7. Alumando que non solicite comer todos os días.