Enquisa sobre o horario do Centro

Hoxe, día 4 de decembro os nenos e nenas levan na mochila unha carta informativa, un sobre e unha enquisa, para que vostedes opinen sobre o horario que consideren mellor para o Centro.

É moi importante que marquen a opción que consideren, é a mellor para vostedes. Unha vez marcada unha única opción, deberán metela no sobre, pechalo e devolvelo mañá día 5 de decembro ao Colexio polo seu fillo/a. Unha enquisa por familia.

A participación é fundamental. A opinión maioritaria de vostedes servirá para plantexar á Consellería unha mellor xornada lectiva para o Centro.

Sexa cal sexa a opción escollida, pedímoslles que participen en dita enquisa!

Resultado da votación do profesorado para o Consello Escolar

Como resultado das votacions de representantes do profesorado para o Consello Escolar, quedan escollidas:

• Marta Mª Nolasco Fraguas.
  • Pablo Raab Cedrón.

Representante da Administración e Servizos para o Consello Escolar

Hoxe, día 28 de novembro celebráronse as votacións do persoal da Administración e Servizos para o Consello Escolar do Centro.

representante escollida foi:

• Ana Tejada Santalices.

Representantes de pais/nais ao Consello Escolar

Hoxe, día 26 de novembro celebráronse as votacións para elixir dous representantes de pais/nais para o Consello Escolar do Centro (renovación parcial 2018).

Proclamáronse os seguintes representantes:

• Gistau Subias, Raúl.
  • Santiago Janeiro, Elvira.

Eleccións ao Consello Escolar

Recórdase que está aberto o prazo para a presentación de candidaturas a representantes do Consello Escolar do Centro para o profesorado, persoal da administración e servizos e pais/nais do alumnado, dende o xoves día 8 ata o vindeiro 15 de novembro ás 14:00 horas.

Os censos están expostos na Secretaría do Centro. As reclamacións a ditos censos poderanse facer ata o día 19 de novembro en que a Xunta Electoral os elevará a definitivos.

Reunións de pais/nais

O primeiro día de curso, mércores día 12 de setembro, haberá as seguintes reunións de pais/nais:

• Ed. Infantil 4 e 5 anos, cada titoría no seu edificio, ás 09:45h.
  • 1º e 2º de Primaria, acudirán ao Salón de Actos, acompañados das familias ás 09:45, para posteriormente acudir a unha reunión cos titores correspondentes.
  • , reunión en cada titoría, ás 09:45 horas.

• 4º, 5º e 6º , as reunións serán no mes de outubro.

Reunión Informativa ás familias de 3 anos

O xoves día 6 de setembro ás 12 horas da mañá, terá lugar no Salón de Actos do Edificio Uceira, unha reunión informativa para as familias do alumnado de 3 anos, do Centro (dos tres edificios).

Listaxe definitiva do Fondo Libros para o curso 2018-19

Publicamos a listaxe definitiva de admitidos e excluidos do Fondo Libros para o curso 2018-19.

Listaxe provisional de Fondo Libros. Curso 2018-19.

Publicamos o listado provisional do Fondo Libros, co número de libros que lle corresponde a cada alumno/a para o curso 2018-19. Para saber que libros lle corresponde haberá que esperar ao listado definitivo.

LISTADO DE ADMITIDOS

LISTADO DE EXCLUIDOS