Axudas Libros de Texto

Fondo Libros para o curso 2017-18

Publícanse os listados de admitidos e excluídos no Fondo Libros para o curso 2017-18.

Listado Definitivo de Admitidos

Listado Definitivo de Excluídos

Fondo Libros para o curso 2017-18

Fanse públicos os listados provisionais de admitidos e excluídos no Fondo Libros para o curso 2017-18. Hai un prazo de 2 días para posibles  reclamacións.

Nas listaxes só aparece o número de libros que lle corresponde a cada alumno/a. Será na publicación das listaxes definitivas, cando a aplicación lle adxudique a cada neno/a os libros concretos que van a recibir do Fondo Libros.

Listaxe provisional de admitidos

Listaxe provisional de excluídos

Listados definitivos do Fondo libros para o curso 2016-17

Xa están expostos na Uceira os listados definitivos dos libros que se adxudicarán do Fondo de Libros do Centro, para comprobar a relación de libros que vai recibir cada alumno/a.

LISTADO DEFINITIVO FONDO LIBROS

Listado provisional de admitidos e excluídos no Fondo Libros. Curso 2016-17

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTADO PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS

O alumnado de 5º que figura no listado está admitido pero debe esperar ao listado definitivo para comprobar a relación de libros que vai recibir cada un do Fondo Libros.

Hai un prazo de reclamación de 2 días dende a súa publicación.

Os vales da axuda libros para 1º e 2º e os vales da axuda para material xa se poden recoller na secretaría do centro de 10 a 13 horas.

Axudas Libros de Texto curso 2016-17

Xúntase a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

LIGAZÓN

Fondo Solidario de libros de texto para 3º de Ed. Primaria: Listado definitivo

Listado definitivo de alumnos e alumnas de 3º de Ed. Primaria, que recibirán libros do Fondo de Libros do Centro, coa relación dos libros obxecto da axuda:

LISTADO DEFINITIVO

Ademáis os alumnos seguintes terán a maiores o seguinte libro:

• Rabinal Donsión, Zaira:Ciencias Sociais
  • Deus Cordeiro, Aaron:Ciencias Sociais
  • Gabarris Montoya, Adonai:Ciencias Sociais
  • Cerdeira Vilchis, Manuel Alejandro:Ciencias Sociais
  • Méndez López Dulcísima Soraya:Ciencias Sociais
  • Castro Veleiro, Alfonso:Ciencias Sociais
  • Euse Álvarez, Sharay:Ciencias Sociais
  • Calvo Gamirova, Victoriano:Ciencias Sociais
  • Pérez Fernández, Alex:Ciencias Sociais
  • Pérez Fernández, Brais:Ciencias Sociais
  • Lourenco Daparte, Anxo:Ciencias Sociais
  • Barreiro Álvarez, Miguel:Ciencias Sociais e Matemáticas.

Fondo Solidario de libros de texto para 3º de Ed. Primaria

Publicamos o listado provisional de admitidos e excluidos no Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º nivel de Ed. Primaria.

ADMITIDOS                                 EXCLUIDOS

ACLARACIÓN : O Centro non dispón de Libros LOMCE no banco de libros do centro, por tanto estamos a espera de recibir instruccións para que os admitidos poidan ter o material adaptado correspondente.

Gratuidade Solidaria de Libros de Texto

A gratuidade solidaria de libros de texto para o curso 2015-16, levarase a cabo mediante dous procedementos:

• Axudas para a adquisición de libros de texto: para 1º, 2º, 4º e 6º (no noso centro, 6º será E-DIXGAL).
  • Fondo solidario de libros de texto: para 3º e 5º (no noso centro, 5º será E-DIXGAL).

Toda a información na seguinte ligazón:

GRATUIDADE SOLIDARIA