Inicio de curso: Día 11 de setembro

O día 11 de setembro comezará o curso escolar:

HORARIO: De 9:45 a 14:30.

COMEDOR: De 14:30 a 15:30

Os pais/nais de 1º e 2º poderán acompañar aos seus fillos/as a unha reunión de presentación no Salón de Actos, e a continuación reuníón coas titoras correspondentes.

Os alumnos/as de 4º de primaria tamén teñen reunión nas súas respectivas titorías.

A reunión de Ed. Infantil é o día 8 de setembro as 10 da mañá en cada un dos edificios.

As demais reunións indicaranse proximamente.

Fondo Solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

MÁIS INFORMACIÓN

SOLICITUDE (ANEXO I)

Día 2 de maio

O día 2 de maio non hai clase, é o día non lectivo escollido polo Centro.

Tamén informamos que o día 2 de maio ábrese o prazo para pais/nais que queiran ser colaboradores/as do comedor escolar do centro para o vindeiro curso. Deben anotarse na secretaría do centro.

FINALIZOU A ALERTA POR NEVE

O día de hoxe, 23 de marzo, remata ás 12 da mañá a Alerta por Neve, polo tanto o Transporte Escolar volve a funcionar con normalidade.

Dende o centro queremos agradecer a comprensión, colaboración e respecto que amosaron as familias dos nosos alumnos e alumnas.

ALERTA METEOROLÓXICA PARA O DÍA 23

Debido a ALERTA METEOROLÓXICA, O DÍA 23O TRANSPORTE ESCOLAR NON FUNCIONARÁ PARA TRAER AOS NENOS/AS AO COLEXIO POLA MAÑÁ.

AS FAMILIAS QUE DECIDAN MANDAR AOS SEUS FILLOS/AS AO COLEXIO, DEBERÁN TRAELOS PERSONALMENTE.

O TRANSPORTE SÍ REALIZARÁ OS SERVIZOS DE MEDIODÍA E DE TARDE.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA

NOTA: Se houbese algún cambio, comunicaríamolo nesta páxina web.

ALERTA METEOROLÓXICA

"A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso por NEVADAS para os días 22 e 23 de marzo de 2017, que afectarán a tódalas provincias de Galicia.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. A SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense (o noso centro pertence a esta zona) e do Interior de Pontevedra; e entre as 8:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, na zona de predición meteorolóxica do Sur de Ourense."

ANTE ESTA SITUACIÓN POÑEMOS EN COÑECEMENTO DAS FAMILIAS QUE MAÑÁ, DÍA 22, O TRANSPORTE ESCOLAR funcionará a mañá para traer aos nenos e nenas ao colexio, pero non funcionará para levalos de volta ás súas casas.

As familias que decidan mandar os nenos/as ao colexio, deberán vir a recollelos personalmente á saída do colexio.

O transporte non funcionará a mediodía nin a tarde.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA SOBRE O TRANSPORTE

Renovación do Consello Escolar: Sector pais/nais e profesorado

Dentro do proceso de Renovación do Consello Escolar dos centros de ensino, no noso centro corresponde renovar dous pais/nais e tres profesores/as. O prazo para a presentación de candidaturas é do 7 ao 15 de novembro.

Reunión de Educación Infantil

O mércores día 7 de setembro ás 12 horas, haberá unha Reunión do profesorado de Educación Infantil cos pais/nais de nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos en cada un dos edificios.

Admisión de Alumnado 2016-2017

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición (Reserva de Praza para cambiar dun centro a outro adscrito, do 1 ao 15 de febreiro)

Publícanse, xa que logo, os formularios de solicitudes e a propia orde na seguinte ligazón:

LIGAZÓN

Presentación

O Xoves día 10 de setembro comeza o novo curso escolar.  A presentación será de 09:45 a 12:00 h.

• O niveis de 1º. 2º, 3º e 4º terán a reunión coas familias.
  • Nos niveis de 5º e 6º a presentación será só para os alumnos e alumnas. A reunión coas familias será proximamente para explicar o funcionamento do proxecto EDIXGAL.
  • A reunión coas familias de Educación Infantil é o día 9 a partir das 10:00 horas, no edificio ao que acudirán os seus fillos e fillas.

BENVIDOS A TODOS!