Distribución de alumnado de 3 anos por edificios

Publicamos a listaxe provisional de distribución de alumnado de 3 anos por edificios para o curso 2018-19, aprobada polo Consello Escolar o día 18 de xuño de 2018.

DISTRIBUCIÓN PROVISIONAL

Listaxe Provisional de Admitidos no Comedor Escolar e Lista de Espera. Curso 2018-19

Publicamos listados provisionais de comedor escolar e lista de espera, aprobados polo Consello Escolar o día, 18 de xuño de 2018, para o curso 2018-2019, na seguinte ligazón.

LISTADOS PROVISIONAIS E LISTA DE ESPERA

Hai un prazo de 5 días hábiles, contados dende o día seguinte a súa publicación, para posibles reclamacións.

Horario de Xuño e Titorías

Recordarlles ás familias que o horario de xuño é o seguinte:

ENTRADA: 9:45 horas

SAÍDA: 14:30 horas

SAÍDA DO COMEDOR: 15:30 horas

Este mes de xuño xa non hai titorías cos profesores/as.

En caso de necesidade chamar ao centro para poñerse en contacto co profesor/a.

Prazo para Colaboradores/as de comedor

Dende hoxe día 2 de maio abrése o prazo para anotarse de colaborares ou colaboradoras do comedor escolar. O prazo permanecerá aberto ata a celebración do Consello Escolar no mes de xuño.

Inicio de curso: Día 11 de setembro

O día 11 de setembro comezará o curso escolar:

HORARIO: De 9:45 a 14:30.

COMEDOR: De 14:30 a 15:30

Os pais/nais de 1º e 2º poderán acompañar aos seus fillos/as a unha reunión de presentación no Salón de Actos, e a continuación reuníón coas titoras correspondentes.

Os alumnos/as de 4º de primaria tamén teñen reunión nas súas respectivas titorías.

A reunión de Ed. Infantil é o día 8 de setembro as 10 da mañá en cada un dos edificios.

As demais reunións indicaranse proximamente.

Fondo Solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

MÁIS INFORMACIÓN

SOLICITUDE (ANEXO I)

Día 2 de maio

O día 2 de maio non hai clase, é o día non lectivo escollido polo Centro.

Tamén informamos que o día 2 de maio ábrese o prazo para pais/nais que queiran ser colaboradores/as do comedor escolar do centro para o vindeiro curso. Deben anotarse na secretaría do centro.

FINALIZOU A ALERTA POR NEVE

O día de hoxe, 23 de marzo, remata ás 12 da mañá a Alerta por Neve, polo tanto o Transporte Escolar volve a funcionar con normalidade.

Dende o centro queremos agradecer a comprensión, colaboración e respecto que amosaron as familias dos nosos alumnos e alumnas.

ALERTA METEOROLÓXICA PARA O DÍA 23

Debido a ALERTA METEOROLÓXICA, O DÍA 23O TRANSPORTE ESCOLAR NON FUNCIONARÁ PARA TRAER AOS NENOS/AS AO COLEXIO POLA MAÑÁ.

AS FAMILIAS QUE DECIDAN MANDAR AOS SEUS FILLOS/AS AO COLEXIO, DEBERÁN TRAELOS PERSONALMENTE.

O TRANSPORTE SÍ REALIZARÁ OS SERVIZOS DE MEDIODÍA E DE TARDE.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA

NOTA: Se houbese algún cambio, comunicaríamolo nesta páxina web.