Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O antigo blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Avaliación Individualizada para terceiro curso de Ed. Primaria.

Resolución do 25 de abril de 2017 (DOG)

Na avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria avaliarase a competencia en comunicación lingüística e a competencia matemática.

A aplicación das probas realizarase os días 30 e 31 de maioen sesións de mañá.

Fondo Solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

MÁIS INFORMACIÓN

SOLICITUDE (ANEXO I)

Día das Letras Galegas 2017

O martes, día 16 pola tarde, festexamos no centro o Día das Letras Galegas, este ano adicado a Carlos Casares.

Cada nivel elaborou unha pancarta adicada ao autor. Camiñamos todos xuntos ata o pavillón. Unha vez alí escoitamos a canción que María do Ceo lle adicou a Carlos Casares. Lemos a súa biografía e uns anacos de "A galiña azul" e "As laranxas máis laranxas de tódalas laranxas".

Gracias a todos por participar!

Día 2 de maio

O día 2 de maio non hai clase, é o día non lectivo escollido polo Centro.

Tamén informamos que o día 2 de maio ábrese o prazo para pais/nais que queiran ser colaboradores/as do comedor escolar do centro para o vindeiro curso. Deben anotarse na secretaría do centro.

Listaxe Provisional de alumnado admitido. Curso 2017-2018

Están publicadas a día de hoxe 24/04/2017 os listados provisionais de admitidos no Centro segundo as solicitudes presentadas. Todos os alumnos/as que solicitaron praza no Centro están admitidos.

Para consultar as listas poderán facelo nesta páxina web e nos taboleiros de anuncios do Edificio Uceira (Secretaría).

En canto a distribución de alumnos/as de 3 anos por Edificios, publicarase ao longo do mes de xuño, unha vez aprobada polo Consello Escolar do Centro.

Os criterios para a distribución de alumnado por Edificio son:

1º Ser transportados (non ter transporte a mediodía).

2º Ter opción de entrar no comedor.

3º Estar domiciliado preto da Uceira.

4º Ter irmáns no Centro.

5º Os demáis casos entrarán nun sorteo.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 4º DE ED. INFANTIL (3 ANOS)

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 5º DE ED. INFANTIL (4 ANOS)

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 1º DE ED. PRIMARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 2º DE ED. PRIMARIA

NOTA INFORMATIVA: Reunión de Ed. Infantil para alumnado de  novo ingreso, o mércores 31 de maio no Salón de Actos do Edificio Uceira ás 18:30 horas.

FINALIZOU A ALERTA POR NEVE

O día de hoxe, 23 de marzo, remata ás 12 da mañá a Alerta por Neve, polo tanto o Transporte Escolar volve a funcionar con normalidade.

Dende o centro queremos agradecer a comprensión, colaboración e respecto que amosaron as familias dos nosos alumnos e alumnas.

ALERTA METEOROLÓXICA PARA O DÍA 23

Debido a ALERTA METEOROLÓXICA, O DÍA 23O TRANSPORTE ESCOLAR NON FUNCIONARÁ PARA TRAER AOS NENOS/AS AO COLEXIO POLA MAÑÁ.

AS FAMILIAS QUE DECIDAN MANDAR AOS SEUS FILLOS/AS AO COLEXIO, DEBERÁN TRAELOS PERSONALMENTE.

O TRANSPORTE SÍ REALIZARÁ OS SERVIZOS DE MEDIODÍA E DE TARDE.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA

NOTA: Se houbese algún cambio, comunicaríamolo nesta páxina web.

ALERTA METEOROLÓXICA

"A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso por NEVADAS para os días 22 e 23 de marzo de 2017, que afectarán a tódalas provincias de Galicia.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. A SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense (o noso centro pertence a esta zona) e do Interior de Pontevedra; e entre as 8:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, na zona de predición meteorolóxica do Sur de Ourense."

ANTE ESTA SITUACIÓN POÑEMOS EN COÑECEMENTO DAS FAMILIAS QUE MAÑÁ, DÍA 22, O TRANSPORTE ESCOLAR funcionará a mañá para traer aos nenos e nenas ao colexio, pero non funcionará para levalos de volta ás súas casas.

As familias que decidan mandar os nenos/as ao colexio, deberán vir a recollelos personalmente á saída do colexio.

O transporte non funcionará a mediodía nin a tarde.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA SOBRE O TRANSPORTE

Entroido 2017

Este curso celebramos o ENTROIDO cun desfile no patio do Colexio. Os disfraces fixéronse sobre o tema: Xogos e Deportes.

Que emocionante!

(Premer na imaxe para ver máis fotos)