Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Listados definitivos do Fondo libros para o curso 2016-17

Xa están expostos na Uceira os listados definitivos dos libros que se adxudicarán do Fondo de Libros do Centro, para comprobar a relación de libros que vai recibir cada alumno/a.

LISTADO DEFINITIVO FONDO LIBROS

Listado provisional de admitidos e excluídos no Fondo Libros. Curso 2016-17

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTADO PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS

O alumnado de 5º que figura no listado está admitido pero debe esperar ao listado definitivo para comprobar a relación de libros que vai recibir cada un do Fondo Libros.

Hai un prazo de reclamación de 2 días dende a súa publicación.

Os vales da axuda libros para 1º e 2º e os vales da axuda para material xa se poden recoller na secretaría do centro de 10 a 13 horas.

Xogando ao Atletismo

O día 26 de maio participamos na xornada "Xogando ó Atletismo", organizada pola agrupación Deportiva Arenteiro, e que tivo lugar no pavillón Paco Chao do Carballiño.

Igual que outros anos, o torneo resultou ser moi competitivo. O noso centro quedou clasificado en 1º posición na categoría benxamín e en 4º na alevín.

Hai que felicitar a todos os participantes pola súa deportividade e bo comportamento.

Visita á Praza de Abastos de O Carballiño

O día 25 de maio os alumnos e alumnas de 4º e 6º de Ed. Primaria visitaron á Praza de Abastos de O Carballiño, nunha actividade organizada polo Concello. Alí recibiron diversas explicacións das pescadeiras, que lles ensinaron e nomearon os peixes que tiñan a venda. Logo un carniceiro explicoulles varias cousas sobre a carne: a súa conservación, normativa para a súa compra e venda, etc.

Por últimos recibiron uns agasallos.

Axudas Libros de Texto curso 2016-17

Xúntase a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

LIGAZÓN

Listaxe Definitiva de admitidos e excluidos para o curso 2016-17

Para dar cumprimento a orde 12 de Marzo de 2013, DOG 15 de Marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento de admisión de alumnado en centros públicos ..., e atendendo ao seu artigo 19 "criterios xerais de baremo"... procedemos a expoñer a listaxe definitiva de admitidos e excluídos según os criterios citados e logo da aprobación do Consello Escolar en sesión celebrada o día 04 de Maio de 2016.

LISTAXE DEFINITIVA

Aparatos e sistemas

Os alumnos e alumnas de 5º A de primaria construiron maquetas dos aparatos e sistemas do corpo humano, na área de Naturais.

Uns traballos moi elaborados!

Charla sobre alcolismo

O día 25 de abril os alumnos e alumnas de 5º e 6º de primaria, asistiron a unha Charla sobre o alcolismo dada por varias persoas pertencentes ao grupo 24 horas de acólicos anónimos de Ourense.