Benvida

CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O antigo blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Magosto 2017

O venres día 10, celebramos no cole o Magosto, con diferentes actividades:

• Deseño de carteis por aulas.
  • Deseño individual de bolsos para gardar as castañas.
  • Xogos no patio: xogo do baile das castañas, carreira de castañas, equilibrio con castañas, zorregada, o pano, come castañas, as varas, etc.
  • Degustación de riquísimas castañas asadas.

Halloween 2017

O martes día 31 de outubro celebramos no cole o día de Halloween. O cole adornouse para tal ocasión. Fixéronse moitas actividades relacionadas coa temática: decoráronse as portas de cada titoría, trouxeron alimentos terroríficos, exposición de cabazas, disfraces, truco ou trato polas portas do colexio,...

Inicio de curso: Día 11 de setembro

O día 11 de setembro comezará o curso escolar:

HORARIO: De 9:45 a 14:30.

COMEDOR: De 14:30 a 15:30

Os pais/nais de 1º e 2º poderán acompañar aos seus fillos/as a unha reunión de presentación no Salón de Actos, e a continuación reuníón coas titoras correspondentes.

Os alumnos/as de 4º de primaria tamén teñen reunión nas súas respectivas titorías.

A reunión de Ed. Infantil é o día 8 de setembro as 10 da mañá en cada un dos edificios.

As demais reunións indicaranse proximamente.

Fondo Libros para o curso 2017-18

Publícanse os listados de admitidos e excluídos no Fondo Libros para o curso 2017-18.

Listado Definitivo de Admitidos

Listado Definitivo de Excluídos

Fondo Libros para o curso 2017-18

Fanse públicos os listados provisionais de admitidos e excluídos no Fondo Libros para o curso 2017-18. Hai un prazo de 2 días para posibles  reclamacións.

Nas listaxes só aparece o número de libros que lle corresponde a cada alumno/a. Será na publicación das listaxes definitivas, cando a aplicación lle adxudique a cada neno/a os libros concretos que van a recibir do Fondo Libros.

Listaxe provisional de admitidos

Listaxe provisional de excluídos

Avaliación Individualizada para terceiro curso de Ed. Primaria.

Resolución do 25 de abril de 2017 (DOG)

Na avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria avaliarase a competencia en comunicación lingüística e a competencia matemática.

A aplicación das probas realizarase os días 30 e 31 de maioen sesións de mañá.

Fondo Solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

MÁIS INFORMACIÓN

SOLICITUDE (ANEXO I)

Día das Letras Galegas 2017

O martes, día 16 pola tarde, festexamos no centro o Día das Letras Galegas, este ano adicado a Carlos Casares.

Cada nivel elaborou unha pancarta adicada ao autor. Camiñamos todos xuntos ata o pavillón. Unha vez alí escoitamos a canción que María do Ceo lle adicou a Carlos Casares. Lemos a súa biografía e uns anacos de "A galiña azul" e "As laranxas máis laranxas de tódalas laranxas".

Gracias a todos por participar!

Día 2 de maio

O día 2 de maio non hai clase, é o día non lectivo escollido polo Centro.

Tamén informamos que o día 2 de maio ábrese o prazo para pais/nais que queiran ser colaboradores/as do comedor escolar do centro para o vindeiro curso. Deben anotarse na secretaría do centro.