Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O antigo blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Fondo Libros para o curso 2017-18

Publícanse os listados de admitidos e excluídos no Fondo Libros para o curso 2017-18.

Listado Definitivo de Admitidos

Listado Definitivo de Excluídos

Fondo Libros para o curso 2017-18

Fanse públicos os listados provisionais de admitidos e excluídos no Fondo Libros para o curso 2017-18. Hai un prazo de 2 días para posibles  reclamacións.

Nas listaxes só aparece o número de libros que lle corresponde a cada alumno/a. Será na publicación das listaxes definitivas, cando a aplicación lle adxudique a cada neno/a os libros concretos que van a recibir do Fondo Libros.

Listaxe provisional de admitidos

Listaxe provisional de excluídos

Avaliación Individualizada para terceiro curso de Ed. Primaria.

Resolución do 25 de abril de 2017 (DOG)

Na avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria avaliarase a competencia en comunicación lingüística e a competencia matemática.

A aplicación das probas realizarase os días 30 e 31 de maioen sesións de mañá.

Fondo Solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

MÁIS INFORMACIÓN

SOLICITUDE (ANEXO I)

Día das Letras Galegas 2017

O martes, día 16 pola tarde, festexamos no centro o Día das Letras Galegas, este ano adicado a Carlos Casares.

Cada nivel elaborou unha pancarta adicada ao autor. Camiñamos todos xuntos ata o pavillón. Unha vez alí escoitamos a canción que María do Ceo lle adicou a Carlos Casares. Lemos a súa biografía e uns anacos de "A galiña azul" e "As laranxas máis laranxas de tódalas laranxas".

Gracias a todos por participar!

Día 2 de maio

O día 2 de maio non hai clase, é o día non lectivo escollido polo Centro.

Tamén informamos que o día 2 de maio ábrese o prazo para pais/nais que queiran ser colaboradores/as do comedor escolar do centro para o vindeiro curso. Deben anotarse na secretaría do centro.

Listaxe Provisional de alumnado admitido. Curso 2017-2018

Están publicadas a día de hoxe 24/04/2017 os listados provisionais de admitidos no Centro segundo as solicitudes presentadas. Todos os alumnos/as que solicitaron praza no Centro están admitidos.

Para consultar as listas poderán facelo nesta páxina web e nos taboleiros de anuncios do Edificio Uceira (Secretaría).

En canto a distribución de alumnos/as de 3 anos por Edificios, publicarase ao longo do mes de xuño, unha vez aprobada polo Consello Escolar do Centro.

Os criterios para a distribución de alumnado por Edificio son:

1º Ser transportados (non ter transporte a mediodía).

2º Ter opción de entrar no comedor.

3º Estar domiciliado preto da Uceira.

4º Ter irmáns no Centro.

5º Os demáis casos entrarán nun sorteo.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 4º DE ED. INFANTIL (3 ANOS)

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 5º DE ED. INFANTIL (4 ANOS)

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 1º DE ED. PRIMARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 2º DE ED. PRIMARIA

NOTA INFORMATIVA: Reunión de Ed. Infantil para alumnado de  novo ingreso, o mércores 31 de maio no Salón de Actos do Edificio Uceira ás 18:30 horas.

FINALIZOU A ALERTA POR NEVE

O día de hoxe, 23 de marzo, remata ás 12 da mañá a Alerta por Neve, polo tanto o Transporte Escolar volve a funcionar con normalidade.

Dende o centro queremos agradecer a comprensión, colaboración e respecto que amosaron as familias dos nosos alumnos e alumnas.

ALERTA METEOROLÓXICA PARA O DÍA 23

Debido a ALERTA METEOROLÓXICA, O DÍA 23O TRANSPORTE ESCOLAR NON FUNCIONARÁ PARA TRAER AOS NENOS/AS AO COLEXIO POLA MAÑÁ.

AS FAMILIAS QUE DECIDAN MANDAR AOS SEUS FILLOS/AS AO COLEXIO, DEBERÁN TRAELOS PERSONALMENTE.

O TRANSPORTE SÍ REALIZARÁ OS SERVIZOS DE MEDIODÍA E DE TARDE.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA

NOTA: Se houbese algún cambio, comunicaríamolo nesta páxina web.