Benvida

CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O antigo blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Reuniones de padres

O primeiro día de curso, mércores día 12 de setembro, haberá as seguintes reunións de pais/nais:

• Ed. Infantil 4 e 5 anos, cada titoría no seu edificio, ás 09:45h.
  • 1º e 2º de Primaria, acudirán ao Salón de Actos, acompañados das familias ás 09:45, para posteriormente acudir a unha reunión cos titores correspondentes.
  • , reunión en cada titoría, ás 09:45 horas.

• 4º, 5º e 6º , as reunións serán no mes de outubro.

Reunión Informativa ás familias de 3 anos

O xoves día 6 de setembro ás 12 horas da mañá, terá lugar no Salón de Actos do Edificio Uceira, unha reunión informativa para as familias do alumnado de 3 anos, do Centro (dos tres edificios).

Listaxe definitiva do Fondo Libros para o curso 2018-19

Publicamos a listaxe definitiva de admitidos e excluidos do Fondo Libros para o curso 2018-19.

Listaxe provisional de Fondo Libros. Curso 2018-19.

Publicamos o listado provisional do Fondo Libros, co número de libros que lle corresponde a cada alumno/a para o curso 2018-19. Para saber que libros lle corresponde haberá que esperar ao listado definitivo.

LISTADO DE ADMITIDOS

LISTADO DE EXCLUIDOS

HAI UN PRAZO DE 5 DÍAS HÁBILES PARA POSIBLES RECLAMACIÓNS

Festival de Fin de Curso

O día 21 de xuño celebramos no patio do edificio Uceira o Festival de Fin de Curso. Esperamos que todos o pasarades moi ben!

Excursión de 1º de Ed. Primaria ao Grove

Os nenos e nenas de 1º de Ed. Primaria foron de excursión ao Grove.

LIGAZÓN

Listaxe definitiva de admitidos no comedor escolar para o curso 2018-19

Publicamos o listado definitivo de admitidos no comedor escolar para o curso 2018-19.

LISTADO DEFINITIVO

Información para as familias de nova incorporación ao centro para o curso 2018-19

Información para as familias de Ed. Infantil, que son de nova incorporación ao Centro, no curso 2018-19.

Distribución de alumnado de 3 anos por edificios

Publicamos a listaxe provisional de distribución de alumnado de 3 anos por edificios para o curso 2018-19, aprobada polo Consello Escolar o día 18 de xuño de 2018.

DISTRIBUCIÓN PROVISIONAL