Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Vacantes para o curso 2017-2018

Cadro de vacantes para o CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO de O Carballiño.

Contacontos: "O cociñeiro Martiño"

O luns día 6 de febreiro, os alumnos e alumnas de Ed. Infantil, 1º e 2º de Primaria disfrutaron coa historia do "Cociñeiro Martiño" que relatou Iago López.

Admisión de Alumnado para o curso 2017-2018

Xúntase a Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

LIGAZÓN

• Do 1 ao 15 de febreiro está aberto o prazo para reservar praza nos Centros Adscritos. No noso centro, para os alumnos e alumnas de 6º de Ed. Primaria para reservar praza para os Institutos.
  • Do 1 ao 20 de marzo abrirase o prazo para a admisión de alumnado no centro.

Contacontos: " As miñas lendas"

Na tarde do Día da Paz, os alumnos e alumnas de 1º, 2º, 3º e 4º de Primaria, disfrutaron con Raquel Queizás, dunha sesión de contacontos: "As miñas lendas".

Non esquezades participar no concurso da biblioteca co debuxo máis orixinal, sobre algunha destas lendas.

Día da Paz

O luns día 30 de xaneiro todos os alumnos e alumnas do cole celebraron o Día da Paz cun acto no Pavillón do colexio. Trouxeron viseras adornadas con motivos da paz e alí todos xuntos, pequenos e máis grandes, cantaron unha canción.

"Freaky": Obra de teatro en inglés

O pasado xoves 12 de xaneiro, os alumnos e alumnas de 5º e 6º de Ed. Primaria, acudiron ao Auditorio Municipal de Ourense a presenciar a obra de teatro en inglés chamada "FREAKY". Nela, puideron aprender e poñer en práctica o vocabulario e as estructuras comunicativas aprendidos no colexio, nunha obra na que os actores interactuaron con eles, facéndoos participes do espectáculo.

Feliz Nadal a todos e todas!

"Seguimos soñando cun mundo máis xusto e feliz, no que ningún neno ou nena medre sen amor, comprensión e respecto."

Boas Festas a todas as familias!

Equipo Directivo e Claustro de Profesores

Gañadores do Concurso de Tarxetas de Nadal

Os gañadores do Concurso de Tarxetas de Nadal, organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega, foron:

• Ed. Infantil: 5 anos Campo da Feira.
  • 1º : Enzo Castro Alonso.
  • 2º : Manuel Domínguez Rivera.
  • 3º : Antía Lopez Civeira.
  • 4º : Alfonso Fumega Rodríguez.
  • 5º : David Crespo Nogueira.
  • 6º : Javier Fernández Biedma.

A ANPA regaloulle un agasallo para cada un deles, que recolleron ao remate do Festival de Nadal.

Noraboa aos gañadores!!!!

Festival de Nadal

Hoxe día 21 de decembro celebramos o Festival de Nadal para rematar o 1º trimestre do curso.