Benvida

CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O antigo blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Vacantes para o curso 2018-2019

As vacantes coas que conta o noso Centro para o Curso 2018-19, pódense consultar na seguinte ligazón.

LIGAZÓN

Información ás familias sobre a matrícula para o curso 2018-19

iNFÓRMASE QUE:

• O prazo para presentación de solicitudes de Admisión de Alumnado para o curso 2018-2019 é do 1 ao 20 de marzo.
  • O alumnado matriculado no centro ten garantida a súa permanencia nel.
  • O alumnado que solicite praza nun centro distinto, deberá comunicar a renuncia a praza do noso centro.
  • A solicitude de praza será única, e terá carácter vinculante. Deberá entregarse no centro que se solicite en primeiro lugar.
  • As solicitudes deberán estar asinadas por ambos proxenitores, sendo este requisito imprescindible no caso de familias separadas ou divorciadas.
  • O criterio complementario para admisión aprobado polo Consello Escolar do Centro será: "alumnado que solicitou como primeira opción na matrícula un centro público".
  •  Os impresos facilitaranse na secretaría do centro.Tendo en conta que o noso centro conta con tres edificios de Educación Infantil, facilitaráselle ao alumnado que solicite praza no noso centro por primeira vez, un impreso para indicar a orde de preferencia a un determinado edificio.
  • O alumnado que solicite comedor escolar poderá presentar a documentación que considere oportuna, para optar a unha praza, ata o mes de maio, data na que se reunirá o Consello Escolar, órgano competente para a confección das listaxes de comensais para o curso 2018-19.
  • De existir máis solicitudes que prazas autorizadas no comedor escolar, o Consello Escolar revisará e baremará as solicitudes, avaliándoas de acordo coa seguinte orde de preferencia:
  1. Alumnado usuario de comedor no curso escolar anterior, salvo que variase o criterio polo cal foi admitido.
  2. Alumnado usuario lexítimo do servizo de transporte escolar, que no noso caso, é o alumnado que non ten transporte a mediodía.
  3. Alumnado pertencente a familias que se atopen en situación socioeconómica de exclusión social ou teña un discapacidade igual ou superior ao 33%.
  4. Alumnado membro de familias numerosas.
  5. Alumnado fillo de pais/nais traballadores ambos os dous con incompatibilidade horaria para recoller os seus fillos ou fillas a mediodía.
  6. Outro alumnado do centro, ordenado segundo a súa renda.
  7. Alumando que non solicite comer todos os días.

Entroido 2018

Celebramos no colexio o Entroido cun desfile no patio do Edificio Uceira.

Tan importante foi o noso desfile que tivo repercusión periodística

O CARBALLIÑO ESTACIÓN ESPACIAL DO ENTROIDO

Matrícula Curso 2018-19

Xúntase a Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

LIGAZÓN

• Do 1 ao 15 de febreiro está aberto o prazo para reservar praza nos Centros Adscritos. No noso centro, para os alumnos e alumnas de 6º de Ed. Primaria para reservar praza para os Institutos.
  • Do 1 ao 20 de marzo abrirase o prazo para a admisión de alumnado no centro.

Día da Paz 2018

Con motivo do Día da Paz 2018, no Ceip Plurilingüe Calvo Sotelo creamos un vídeo LIPDUB desde Ed. Infantil ata 6º de Primaria.

"CELEBRA LA VIDA"

(Premer na imaxe para ver o vídeo. Debido a cantidade de visitar para velo hai que descargalo)

Tamén saimos todos ao patio para conmemorar este día.

Teatro en inglés: "Zapping"

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria, acudíu o día 22 de xaneiro ao espectáculo de teatro en inglés "Zapping" onde ademais de pasalo moi ben, aprenderon interactuando cos actores sobre os planetas do Sistema Solar.

Magosto 2017

O venres día 10, celebramos no cole o Magosto, con diferentes actividades:

• Deseño de carteis por aulas.
  • Deseño individual de bolsos para gardar as castañas.
  • Xogos no patio: xogo do baile das castañas, carreira de castañas, equilibrio con castañas, zorregada, o pano, come castañas, as varas, etc.
  • Degustación de riquísimas castañas asadas.

Halloween 2017

O martes día 31 de outubro celebramos no cole o día de Halloween. O cole adornouse para tal ocasión. Fixéronse moitas actividades relacionadas coa temática: decoráronse as portas de cada titoría, trouxeron alimentos terroríficos, exposición de cabazas, disfraces, truco ou trato polas portas do colexio,...

Inicio de curso: Día 11 de setembro

O día 11 de setembro comezará o curso escolar:

HORARIO: De 9:45 a 14:30.

COMEDOR: De 14:30 a 15:30

Os pais/nais de 1º e 2º poderán acompañar aos seus fillos/as a unha reunión de presentación no Salón de Actos, e a continuación reuníón coas titoras correspondentes.

Os alumnos/as de 4º de primaria tamén teñen reunión nas súas respectivas titorías.

A reunión de Ed. Infantil é o día 8 de setembro as 10 da mañá en cada un dos edificios.

As demais reunións indicaranse proximamente.