Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O antigo blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Listaxe Provisional de alumnado admitido . Curso 2017-2018

Están publicadas a día de hoxe 24/04/2017 os listados provisionais de admitidos no Centro segundo as solicitudes presentadas. Todos os alumnos/as que solicitaron praza no Centro están admitidos.

Para consultar as listas poderán facelo nesta páxina web e nos taboleiros de anuncios do Edificio Uceira (Secretaría).

En canto a distribución de alumnos/as de 3 anos por Edificios, publicarase ao longo do mes de xuño, unha vez aprobado polo Consello Escolar do Centro.

Os criterios para a distribución de alumnado por Edificio son:

1º Ser transportados (non ter transporte a mediodía).

2º Ter opción de entrar no comedor.

3º Estar domiciliado preto da Uceira.

4º Ter irmáns no Centro.

5º Os demáis casos entrarán nun sorteo.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 4º DE ED. INFANTIL (3 ANOS)

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 5º DE ED. INFANTIL (4 ANOS)

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 1º DE ED. PRIMARIA

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS 2º DE ED. PRIMARIA

NOTA INFORMATIVA: Reunión de Ed. Infantil para alumnado de  novo ingreso, o mércores 31 de maio no Salón de Actos do Edificio Uceira ás 18:30 horas.

FINALIZOU A ALERTA POR NEVE

O día de hoxe, 23 de marzo, remata ás 12 da mañá a Alerta por Neve, polo tanto o Transporte Escolar volve a funcionar con normalidade.

Dende o centro queremos agradecer a comprensión, colaboración e respecto que amosaron as familias dos nosos alumnos e alumnas.

ALERTA METEOROLÓXICA PARA O DÍA 23

Debido a ALERTA METEOROLÓXICA, O DÍA 23O TRANSPORTE ESCOLAR NON FUNCIONARÁ PARA TRAER AOS NENOS/AS AO COLEXIO POLA MAÑÁ.

AS FAMILIAS QUE DECIDAN MANDAR AOS SEUS FILLOS/AS AO COLEXIO, DEBERÁN TRAELOS PERSONALMENTE.

O TRANSPORTE SÍ REALIZARÁ OS SERVIZOS DE MEDIODÍA E DE TARDE.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA

NOTA: Se houbese algún cambio, comunicaríamolo nesta páxina web.

ALERTA METEOROLÓXICA

"A Axencia Estatal de Meteoroloxía (AEMET) e MeteoGalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso por NEVADAS para os días 22 e 23 de marzo de 2017, que afectarán a tódalas provincias de Galicia.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

1. A SUSPENSIÓN do TRANSPORTE ESCOLAR por alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior da Coruña, do Centro e Sur de Lugo, do Noroeste de Ourense (o noso centro pertence a esta zona) e do Interior de Pontevedra; e entre as 8:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, na zona de predición meteorolóxica do Sur de Ourense."

ANTE ESTA SITUACIÓN POÑEMOS EN COÑECEMENTO DAS FAMILIAS QUE MAÑÁ, DÍA 22, O TRANSPORTE ESCOLAR funcionará a mañá para traer aos nenos e nenas ao colexio, pero non funcionará para levalos de volta ás súas casas.

As familias que decidan mandar os nenos/as ao colexio, deberán vir a recollelos personalmente á saída do colexio.

O transporte non funcionará a mediodía nin a tarde.

NOTA ACLARATORIA DA CONSELLERÍA SOBRE O TRANSPORTE

Entroido 2017

Este curso celebramos o ENTROIDO cun desfile no patio do Colexio. Os disfraces fixéronse sobre o tema: Xogos e Deportes.

Que emocionante!

(Premer na imaxe para ver máis fotos)

Xornada de Educación Vial

Os días 21 e 22 de marzo celebráronse no centro xornadas de Educación Vial impartidas por persoal de tráfico para 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.

Vacantes para o curso 2017-2018

Cadro de vacantes para o CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO de O Carballiño.

Contacontos: "O cociñeiro Martiño"

O luns día 6 de febreiro, os alumnos e alumnas de Ed. Infantil, 1º e 2º de Primaria disfrutaron coa historia do "Cociñeiro Martiño" que relatou Iago López.

Admisión de Alumnado para o curso 2017-2018

Xúntase a Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

LIGAZÓN

• Do 1 ao 15 de febreiro está aberto o prazo para reservar praza nos Centros Adscritos. No noso centro, para os alumnos e alumnas de 6º de Ed. Primaria para reservar praza para os Institutos.
  • Do 1 ao 20 de marzo abrirase o prazo para a admisión de alumnado no centro.