Benvida

CEIP CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

"De Fábula": Obra de títeres en galego

O día 29 de Novembro o alumnado de primeiro e segundo de Educación Primaria asistiu ao Auditorio de Ourense a ver unha obra de Teatro da compañía Artello.

Tratábase dunha montaxe de títeres en galego titulada: “De Fábula” que tiña como protagonista a unha raposa chamada Bulebule que se ve na obriga de deixar o seu fogar para independizarse e terá que aprender a vivir soa no bosque e ir superando as dificultades que van xurdindo.

A obra atopábase dentro da programación de actividades para escolares que oferta Afundación.

Resultado da Elección de Pais/Nais ao Consello Escolar

O día 23 de novembro de 17 a 20 horas celébranse as votación de pais, nais e titores legais do alumnado do Centro para elexir a dous compoñentes de Consello Escolar (renovación 2016).

VOTOS EMITIDOS: 70

VÁLIDOS: 69

NULOS: 1

EN BRANCO: 0

CANDIDATOS TOTAL DE VOTOS
Don Isaac Alberto Barral Díaz               17
Dona María Cabrerizo Fagilde 20
Dona Diana Carballeda Chan 25
Dona Patricia González Guerra 7
Don Miguel Ángel Lama González 0

Segundo isto proclámense candidatos:

• Dona Diana Carballeda Chan.
  • Dona María Cabrerizo Fagilde.

Asdo. Os compoñentes da Mesa Electoral.

Candidatos ao Consello Escolar

Unha vez finalizado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes de nais e pais do alumnado no Consello Escolar do Centro, a Xunta Electoral fai pública a relación de nomes dos candidatos que se presentan á referida elección:

• Don Isaac Alberto Barral Díaz.
  • Dona María Cabrerizo Fagilde.
  • Dona Diana Carballeda Chan.
  • Dona Patricia González Guerra.
  • Don Miguel Ángel Lama González.

O vindeiro mércores, día 23 de novembro en horario de 17:00 a 20:00 horas celebrarase a votación no Salón de Actos do edificio Uceira.

Poden votar ámbolos dous pai e nai sempre que se atopen no Censo Electoral aprobado pola Xunta Electoral e que figura exposto na edificio Uceira.

O Magosto 2016

O venres día 11 de novembro celebramos o magosto no colexio, con xogos e degustación de castañas asadas.

Renovación do Consello Escolar: Sector pais/nais e profesorado

Dentro do proceso de Renovación do Consello Escolar dos centros de ensino, no noso centro corresponde renovar dous pais/nais e tres profesores/as. O prazo para a presentación de candidaturas é do 7 ao 15 de novembro.

Semana de Halloween

Durante a semana que foi do 24 ao 28 de outubro o centro preparouse para celebrar HALLOWEEN. A organización correu a cargo do Equipo de Plurilingüismo.

As familias colaboraron axudando aos nenos e nenas cos seus traballos.

Nas aulas de 5º e 6º fixeron Halloween games

O venres, a maioría dos alumnos e alumnas, acudiron disfrazados. Que medooooo!

Os profes tamén se apuntaron a celebración.

"De los cuentos a las cuentas"

O pasado dia 26 de outubro, os alumnos de 5º e 6º de EP acudiron ao Auditorio Municipal de Ourense á obra de teatro "De los cuentos a las cuentas" ofertada pola fundacion ABANCA. Aproveitando a saída, puideron disfrutar ademais dunha visita ao Claustro de San Francisco e ao Museo Arqueológico Municipal onde os nenos tiveron unha visita guiada cunhas magnificas explicaciones.

Charla sobre primeiros auxilios

O día 3 de outubro os alumnos e alumnas de 5º e de 6º recibiron unha charla sobre primeiros auxilios por parte de persoal da Cruz Vermella.

Reunión de Educación Infantil

O mércores día 7 de setembro ás 12 horas, haberá unha Reunión do profesorado de Educación Infantil cos pais/nais de nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos en cada un dos edificios.