FELIZ VERÁN!

Estimadas familias!

Durante o mes de xullo o centro permanecerá aberto para

consultar as distintas listaxes así como para recoller o

vale de material do alumnado que o teña concedido.

O reparto de fondolibros realizarase en setembro,

informarémosvos nese mes da forma de vir a recollelos.

Para calquera dúbida administrativa poñédevos en contacto con

nós no enderezo electrónico

ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.gal

As clases comezarán o día 8 de setembro.

Aproveitamos para desexarvos un moi bo verán e en setembro nos

veremos coas pilas cargadas.

Se queres acceder á orde do calendario escolar pincha aquí.

ABERTO PRAZO DE ADMISIÓN PARA COLABORADORES/AS DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR 2022/2023

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2022-2023.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2022/2023, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 8 de setembro de 2022, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2022.

Durante o curso escolar 2022-2023  só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

O Carballiño, 30 de xuño de 2022

ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN PARA O CURSO 2022-2023

Publicada no taboleiro do edificio Uceira a listaxe de alumnado de nova incorporación admitido para o curso 2022-2023.

Informámosvos que todo o alumnado que fixo a solicitude en prazo está admitido.

Xunt@s somos escola!

Instalacións do Centro

Bota un ollo ás nosas instalacións!