Benvida

CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO

COLEXIO PLURILINGÜE E ABALAR

Avda. de Compostela, s/n (Uceira) 32500 O Carballiño (OURENSE)

Tfno: 988271419

Correo-e: ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.es

O antigo blog do cole:ALVO SOTELO

Infantil

Actividades máis destacadas do quefacer diario dos nenos e nenas de 3, 4 e 5 anos.

Calvo Sotelo              Uceira            Campo da Feira

Suxerencias e actividades do Departamento de Inglés.

Recomendacións e realizacións do Equipo da Biblioteca Escolar.

Un espazo de expresión da materia Educación en Valores.

Listaxe definitiva do Fondo Libros para o curso 2018-19

Publicamos a listaxe definitiva de admitidos e excluidos do Fondo Libros para o curso 2018-19.

Listaxe provisional de Fondo Libros. Curso 2018-19.

Publicamos o listado provisional do Fondo Libros, co número de libros que lle corresponde a cada alumno/a para o curso 2018-19. Para saber que libros lle corresponde haberá que esperar ao listado definitivo.

LISTADO DE ADMITIDOS

LISTADO DE EXCLUIDOS

HAI UN PRAZO DE 5 DÍAS HÁBILES PARA POSIBLES RECLAMACIÓNS

Festival de Fin de Curso

O día 21 de xuño celebramos no patio do edificio Uceira o Festival de Fin de Curso. Esperamos que todos o pasarades moi ben!

Excursión de 1º de Ed. Primaria ao Grove

Os nenos e nenas de 1º de Ed. Primaria foron de excursión ao Grove.

LIGAZÓN

Listaxe definitiva de admitidos no comedor escolar para o curso 2018-19

Publicamos o listado definitivo de admitidos no comedor escolar para o curso 2018-19.

LISTADO DEFINITIVO

Información para as familias de nova incorporación ao centro para o curso 2018-19

Información para as familias de Ed. Infantil, que son de nova incorporación ao Centro, no curso 2018-19.

Distribución de alumnado de 3 anos por edificios

Publicamos a listaxe provisional de distribución de alumnado de 3 anos por edificios para o curso 2018-19, aprobada polo Consello Escolar o día 18 de xuño de 2018.

DISTRIBUCIÓN PROVISIONAL

Listaxe Provisional de Admitidos no Comedor Escolar e Lista de Espera. Curso 2018-19

Publicamos listados provisionais de comedor escolar e lista de espera, aprobados polo Consello Escolar o día, 18 de xuño de 2018, para o curso 2018-2019, na seguinte ligazón.

LISTADOS PROVISIONAIS E LISTA DE ESPERA

Hai un prazo de 5 días hábiles, contados dende o día seguinte a súa publicación, para posibles reclamacións.

Obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos"

Durante este mes de xuño estase a desenvolver no colexio o obradoiro "Pupas, sustos e outros desgustos" co alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria. Está impartido por persoal da Consellería de Sanidade. Ensinan nocións básicas para que os máis cativos saiban como actuar ante feridas, cortes, enfermidades,... e deste xeito perder o medo! Tamén aprenderán como alertar aos servizos de urxencias e a realizar actuacións básicas.