Educación física

PRIMEIRO DÍA DE CLASE_ Be active- Somos activos-Galicia saudable_ PLAN PROXECTA

1º DÍA DE CLASE.

Comezamos o curso con enerxía, realiando varias activiades físico-deportivas:

• Circuíto
  • Xogos con paracaídas
  • Reto Cooperativo e o pano
  • Xogos de corda
  • Paintball con balón

Este é o noso punto de partida para o noso Plan PROXECTA no que participamos a través do XOGADE e o Móvete +

ATLETISMO EN PISTA PONTEVEDRA_ XOGADE

O 28 de maio rematamos as actividades do XOGADE participando no campionato de atletismo en pista provincial celebrado no centro Galego de Tecnificación Deportiva, en Pontevedra.

MÓVETE + _ LETRAS GALEGAS

O 16 de maio realizamos diversas actividades para conmemorar o día das Letras Galegas (17 de maio).

Dende o "Móvete +" preparamos 2 bailes para amosalos nesta data tan significativa.

BÁMINTON _PDC_Proxecta-Xogade

Nas últimas semanas o CEIP Cabada Vázquez está participando no campionato zonal de Bádminton, a través do plan Proxecta-Xogade, dentro do noso PDC (proxecto deportivo de centro).

• O 30 de abril xogou o alumnado de 3º e 4º.
  • O 2 de maio participou o alumnado de 6º (acompañado por nenos/as de 4º e 5º para completar equipos).

• O 6 de maio tócalle ao alumnado de 5º.

O Alumnado informa que o están a pasar moi ben nestas actividades. Algún ata se prantexa inscribirse no club de bádminton para o próximo curso escolar. Risa

ATLETISMO EN PISTA_ PROXECTA_XOGADE

O 14 de febreiro o alumnado de 5º acompañado por nenos e nenas de 4º e 6º participaron nunha convivencia de atletismo en pista, con alumnado doutros centros da contorna. Esta actividade realízase a través do Plan PROXECTA_XOGADE no que estamos inmersos.

ENTROIDANDO - PDC_Móvete + - PLAMBE

Nas últimas semanas de febreiro, todo o colexio participou en diferentes actividades relacionadas co entroido e co proxecto de Biblioteca desde curso "A Flora e Fauna da Nosa Contorna:Terra de Montes":

• Crear disfraces.
  • Preparar un baile (E.I.)
  • Preparar unha regueifa (1º e 2º e 5º e 6º)
  • Crear un rap (3º e 4º)

Por outra banda, o 1 de marzo presentamos os nosos traballos ao público. Foi unha xornada especial!

• Primerio disfrazámonos.
  • Logo camiñamos ata o pobo donde nos esperaban as veciñas e os veciños de Codeseda.
  • A continuación realizamos as diferentes actuacións.
  • Por último, bailamos coas persoas que nos viñeron ver.