Día Mundial da Conciencia sobre o Autismo

O Día Mundial do Autismo celébrase cada ano o 2 de abril. Neste curso, para participar nesa conmemoración realizamos varias actividades, e entre elas, o versionado en galego da curtametraxe animada "ROMPECABEZAS". Aquí tedes o resultado onde participan as voces do alumnado da aula de 4º de primaria.

Tamén quixemos, para completar esa xornada, unirnos á campaña promovida por Autismo Europa e o movemento asociativo do autismo en España cunha foto grupal de cada aula e berrando con forza a súa mensaxe "PODO TRABALLAR, PODO APRENDER"

PODO APRENDER

PODO TRABALLAR

No concello da Estrada temos a sorte de contar cun centro donde viven e traballan persoas con autismo pertencente á asociación APACAF.

No seguinte enlace podedes atopar máis información sobre o centro "A BRAÑA" situado na parroquia de Berres.

Coñecendo o CEIP CABADA VÁZQUEZ

O ALUMNADO DO NOSO COLE REALIZARON UN PEQUENO VÍDEO DE "PORTAS ABERTAS" AO NOSO CENTRO.

ESPERAMOS QUE VOS GUSTE

ADMISIÓN CURSO 2021-2022

VACANTES 2021-2022

BRAULIO TUBER VISITA O NOSO COLE!

Vai facer un ano que recibimos a visita de Braulio dos Bolechas para celebrar o "DÍA MUNDIAL DA RADIO".

Estivemos encantados/as con Braulio e demostrámoslle que sabemos moitas cousas deste medio de comunicación tan importante.

Podedes ver o programa picando na imaxe.

Semana da froita

Do 18 ao 22 de xaneiro