Arranca "Radio Codeseda" celebrando o "Día da poesía"

Celebramos o Día da Poesía no cole dando comenzo a unha nova andaina que esperemos sexa proveitosa:

"Radio Codeseda"

( categories: )

Admisión alumnado CURSO 2019/2020

APERTURA PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2019/2020

Ábrese o prazo de preinscrición correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos no noso centro educativo para o curso 19/20 e que actualmente non está matriculado nel.

O prazo abrangue do 1 ata o 20 de marzo do 2019.

A reserva de praza farase no propio centro entregando o impreso de solicitude ou Anexo II e o resto de documentación que se cita. Tamén pódese facer telematicamente na aplicación admisión alumnado da Consellería de Educación.

VACANTES CURSO 2019/2020

DOCUMENTACIÓN:

ANEXO II

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN

LEXISLACIÓN:

DECRETO 254/2012

ORDE 12 DE MARZO DE 2013

ORDE 25 XANEIRO 2017

24 de febreiro "DÍA DE ROSALÍA"

ESTA É A NOSA PEQUENA CONTRIBUCIÓN PARA CONMEMORAR O NACEMENTO DE ROSALÍA DE CASTRO.

DENDE UNHA CONTORNA PRIVILEXIADA, A RIBEIRA DO UMIA EN CODESEDA, RECITANDO

"ADIÓS RÍOS, ADIÓS FONTES"

Reserva de praza IES Nº1

O alumnado que pretenda continuar estudos no centro de adscrición (IES Nº 1), para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro de orixe (CEIP CABADA VÁZQUEZ) o modelo normalizado que se publica como Anexo I (ED550A) da presente orde entre os días 1 e 15 de febreiro de cada ano. Tamén se poderá facer esta reserva a través da aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado).