FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 17/18

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

LIBROS DE TEXTO CURSO 17/18

LIBROS DE TEXTO ED. INFANTIL                                            LIBROS DE TEXTO ED. PRIMARIA

Revista escolar "Pinguiñas" 2016-2017

Pinguiñas 16/17

Pica na imaxe para ver a nosa revista "PINGUIÑAS"

PRAZO DE MATRÍCULA NOVO ALUMNADO CURSO 17-18

RECORDAMOS QUE ESTÁ ABERTO O PRAZO DE MATRICULA PARA O

ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN DENDE O 20 ATA O 30 DE XUÑO.

Deberán cubrir o impreso de formalización e a enquisa sobre a lingua materna e xuntar os seguintes documentos:

- Dúas fotos tamaño carnet.

- Certificado médico de non padecer enfermidade infecto-contaxiosa.

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

PARA O IMPRESO FORMALIZACIÓN MATRÍCULA PICA AQUÍ

PARA O CUESTIONARIO LINGUA MATERNA PICA AQUÍ

INSTRUCIÓNS COMEDOR ESCOLAR - INSTRUCIÓNS TRANSPORTE ESCOLAR - INSTRUCIÓNS RECOLLIDA ALUMNADO NAS PARADAS

Xa podedes ver as INSTRUCIÓNS DE COMEDOR ESCOLAR, TRANSPORTE ESCOLAR E RECOLLIDA DO ALUMNADO NOS SEGUINTES ENLACES, ASÍ COMO DESCARGAR O MODELO DE AUTODECLARACIÓN PARA O COMEDOR.

INSTRUCIÓNS COMEDOR ESCOLAR 2017/2018

Preme aquí para descargar o modelo de autodeclaración.

INSTRUCIÓNS TRANSPORTE ESCOLAR 2017/2018

INSTRUCIÓNS RECOLLIDA DO ALUMNADO TRANSPORTADO 2017/2018

ALMORZOS SAUDABLES

Almorzos saudables curso 16-17

Partición no programa "Almorzos Saudables" desenvolvido pola Consellería de Sanidade co gallo de que o alumnado coñeza a importancia do almorzo na nosa saúde como primeira comida do día e as variacións que se poden facer conseguindo unha alimentación variada, equilibrada e san.

Este programa está dirixido ao alumnado de Infantil e Primaria e consiste nunha charla informativa, preparación e degustación de almorzos saudables (inglés e francés) e recordatorio da hixiene bucodental.

O centro, a través do seu comedor escolar, será o que se faga cargo de proporcionar os alimentos necesarios para realizar estes almorzos. Esta actividade realizarase coa colaboración do persoal da cociña, do profesorado e dos técnicos da Consellería de Sanidade.

Todos aqueles pais/nais que o desexen poden vir a escoitar a charla sobre a importancia do almorzo.

Os alumnos/as de Ed. Infantil, 1º e 2º de Primaria realizarán a actividade os días 7 e 8 de xuño. ESTES DOUS DÍAS O ALUMNADO NON ALMORZARÁ NA CASA.

Os alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria realizarán a actividade os días 6 e 9 de xuño. ESTES DOUS DÍAS O ALUMNADO NON ALMORZARÁ NA CASA.

Libros de texto e material escolar para o curso 2017/2018

Fondo solidario de LIBROS DE TEXTO e AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO e MATERIAL ESCOLAR para alumnado matriculado en PRIMARIA, SECUNDARIA OBRIGATORIA E EDUCACIÓN ESPECIAL en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/2018

Xúntase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EDUCACIÓN PRIMARIA, EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA E EDUCACIÓN ESPECIAL en centros docentes sostidos con fondos públicos para o CURSO ESCOLAR 2017/2018.

ORDE DO 16 DE MAIO DE 2017

ORDE PDF

ANEXO I

VII Concurso de poesía "Cabada Vázquez"