BRAULIO TUBER VISITA O NOSO COLE!

Vai facer un ano que recibimos a visita de Braulio dos Bolechas para celebrar o "DÍA MUNDIAL DA RADIO".

Estivemos encantados/as con Braulio e demostrámoslle que sabemos moitas cousas deste medio de comunicación tan importante.

Podedes ver o programa picando na imaxe.

Semana da froita

Do 18 ao 22 de xaneiro

Semana da froita.mp3650.61 KB

FELICITACIÓN DE NADAL

Termina un ano difícil e moi distinto ao que calquera puidera imaxinar. As celebracións destes días tamén han de estar condicionadas pola evolución da pandemia mais non podemos deixar pasar a oportunidade de desexarlle a toda a nosa comunidade educativa que siga mantendo a ilusión e forzas para afrontar estas dificultades.

Por suposto tamén queremos aproveitar a oportunidade para agradecer a axuda e comprensión prestada para saír adiante nesta situación. Agradecemos ao alumnado polo seu exemplar compromiso coas normas e por facilitar o desenvolvemento do curso e ás familias pola colaboración e confianza que nos deron nesta nova e esixente realidade.

Por último, estimamos moito o valioso apoio do resto da comunidade educativa para poder rematar o trimestre coa nula incidencia do virus no noso centro.

Cos nosos mellores de desexos de paz, saúde e ilusión para o vindeiro 2021.

O equipo directivo

Fai clic aquí para ver a Postal de Nadal

RECOMENDACIÓNS LECTORAS FAMILIAS

NA BIBLIOTECA DO CENTRO DISPOÑEMOS DE LECTURAS QUE VOS PODERÍAN INTERESAR, ESTARÍAMOS ENCANTADOS DE COMPARTILAS CON TODOS VÓS. PINCHADE NA IMAXE PARA VER ALGUNHAS.

ÁNIMO E BO NADAL!

MULLERES DO SILENCIO (2).pdf8.63 MB

RECOMENDACIÓNS LECTORAS NADAL 2020

NESTE CURSO TAN ESPECIAL NON PODEMOS ENVIAR O TRÍPTICO COAS RECOMENDACIÓNS LECTORAS PERO AQUÍ TEDES UN TRABALLO FEITO POLOS CENTROS PLAMBE DE A ESTRADA. PICADE NA IMAXE. MOITO ÁNIMO E..... A LER!!!!

Recomendacións lectoras NADAL.pdf3.63 MB

o horto en Infantil

O alumnado de infantil segue a traballar no horto, aquí podedes ver os allos, a lombarda, repolo, allo porro, chícharos,,....En breve seguirémosvos informando sobre estes xoves agricultores.

A CIENCIA NA ESCOLA

NO NOSO COLE DECIDIMOS FACER, PARALELAMENTE AOS PROXECTOS NOS CONTEXTOS, O PROXECTO DO HORTO E DOS MAS MEDIA DURANTE TODO O CURSO, NA SESIÓN DOS VENRES.

AQUÍ PODEDES VER ALGÚNS DOS TRABALLO SLEVADOS A CABO NO HORTO.

NOS RECANTOS E NOS CONTEXTOS NON PODÍAN FALTAR EXPERIMENTOS COMO O QUE ESTÁN LEVANDO A CABO OS NENOS E NENAS DE INFANTIL, COS ALLOS.

SARS COV 2

Rematamos o primeiro proxecto do curso, como non podía ser menos o tema non podía ser máis actual.

Vimos as comarcas e concellos con restriccións, fixemos unha línea do tempo coas Pandemias máis mortíferas,calculamos a cantidade de xel e desinfectante que usamos no colexio, entrevistamos á Directora para que nos contara as novas normas de organización do noso Centro, fixemos o aparato respiratorio, a maqueta da Covid, representamos nun debuxo o que para nós significaba a pandemia.

Día da Biblioteca

O 24 de outubro conmemórase o Día da Biblioteca. Comenzan as mochilas viaxeiras a súa andaina polas casas. Tomaremos as medidas pertinentes á hora de cambiar de domicilio. Pero esta situación non vai a conseguir que non podamos disfrutar desta selección de material para compartir coas familias.

Aquí vos amosamos unha mostar de algunha das nosas mochilas.