IMPLICADAS

Hoxe no noso cole tivemos a sorte de contar coa visita de Susana Sánchez Aríns

integrante da ONG "IMPLICADAS", unha ONGD galega, crítica e feminista que basea o seu

traballo na procura da igualgade de xénero como piar para o desenvolvemento humano perdurable.

Aquí vos amosamos unha mostra do seu paso polo noso centro.

Alumnos/as coas prendas típicas das mulleres de Tiruchy (India)

RECOMENDACIONS LECTORAS

Aquí vos deixamos as recomendacións lectoras para o verán,esperemos que vos gusten!

EDUCACIÓN EN IGUALDADE

Os alumnos e alumnas de 5º e 6º temos a sorte de participar nun taller (de catro

sesións ) impartido por Lara Fuentes  e Kim Llobet sobre a educación en igualdade,

valor amplamente relacionado co noso proxecto  " EN FEMININO".

Traballamos dende o reparto de tarefas no fogar,ata as diferencias entre os homes e

as mulleres na sociedade.

LETRAS GALEGAS

Durante toda a semana ,previa ás Letras,todas as aulas traballaron o autor de este ano,Carlos Casares.

Dende a Biblioteca tivemos unha exposición dos libros de este autor a disposición de todo o alumnado.

Algúns grupos fixeron murais referentes ao autor e á súa obra, que expuxemos no recanto de lectura ,que temos á entrada do cole.

LETRAS GALEGAS 2017: CARLOS CASARES

Ola amig@s!

Como xa sabedes, este ano o Día das Letras Galegas dedícaselle a Carlos Casares, autor de numerosas obras infantís e gañador de diferentes premios literarios. Na aula de 3 e 4 anos quixemos celebralo por todo o alto coa lectura do seu conto "A galiña azul", unha pequena historia sobre unha curiosa galiña que non todos aceptaban por ser diferente ás demais.

Para nós foi moi importante reflexionar sobre as nosas diferenzas, xa que resulta fundamental entender que non somos mellores por ter os ollos azuis, verdes ou marróns, nin por ter a pel máis clara ou máis escura (ao igual que no conto, no que se nos fai ver que unha galiña azul é tan válida coma as demais).

Ademais, aproveitamos a ocasión para deseñar as nosas propias portadas do libro, nas que debuxamos á galiña protagonista do conto. E tamén pintamos con acuarelas as galiñas veciñas.

Que sorte poder compartir historias tan bonitas coma esta da man de autores galegos!

Semana do Libro

Ademáis das actividades que xa vos contamos, para

conmemorar o Día do Libro,fixemos máis cousas, como escribir

unha frase do que é para nós un libro ou a lectura,facer

debuxos sobre o noso libro favorito,....

Tamén tivemos o gusto de disfrutar das lecturas dos traballos

premiados no concurso de micropoemas e microrrelatos

levado a cabo polos equipos de Normalización da zona.

Aquí vos deixamos algunha imaxen:

Semana do Libro

Esta semana no noso Centro adicamos un ratiño do noso

tempo a lecturas relacionadas coa Diversidade,tales como,

"UNHA PARELLA DIFERENTE" , "ORELLAS DE BOLBORETA" , ou

"ELMER".Os nenos e nenas de 3º e 4º encargáronse de facer

as lecturas aos compañeiros dos outros cursos.Ímosvos

amosar unhas imaxes que plasman estes momentos.

Noemí e Marco :

Pablo e Aarón :

Rosalía e Xiana :

Ademáis de disfrutar de estas lecturas compartidas, tamén lles gusta moito aos nosos alumnos e alumnas disfrutar de un ratiño de tranquilidade para facer lecturas en solitario.Aquí vos deixamos unha imaxe que reflexa isto:

Antía :

Se queremos podemos!

Por fin chegaron as vacacións de Semana Santa, estabamos desexándoo, porque despois de este duro trimestre boa falta nos facía

este merecido descanso.

E como remate e seguindo co noso proxecto "EN FEMININO", hoxe tivemos a sorte de contar coa visita dunha muller que leva a cabo unha profesión "considerada de homes". Visitounos Saly Torres Nogueira, quen con esforzo e tesón e co apoio do seu pai, conseguiu desempeñar a profesión que realmente lle gustaba : "palista".

Disfrutamos moito da súa compaña e animounos a todos e todas a non abandonar  os nosos soños. O seu lema era: " traballo, esforzo e ilusión", e di que con eses ingredientes podemos conseguir ata onde desexemos.

Para rematar Saly preparou o campo de arriba e plantamos árbores frutais.

Agradounos moito a súa visita , porque ademais de palista e actriz como afección é moi boa comunicadora

Grazas Saly

Día da poesía!

Celebramos o Día da POESÍA!!

Para conmemorar o DÍA DA POESÍA, achegouse ao noso cole o profesor xubilado e escritor estradense DAVID OTERO para realizar un obradoiro de poesía cos alumnos e alumnas de 3º, 4º, 5º e 6º. Gustounos moito a experiencia. Volveremos a repetila co alumnado de infantil, 1º e 2º.

MOITAS GRAZAS DAVID!

O ENTROIDO "EN FEMININO"

Este ano no CEIP Cabada Vázquez quixemos unir o noso proxecto da Biblioteca " En feminino " co lema de Bibliotecas Escolares " Biblioteca Territorio das Artes e as Ciencias" polo que os nosos disfraces empezaron por "VALENTINA TERESHKOVA" ,"SUPERHEROÍNAS" " MULLERES NA HISTORIA","MULLERES NO CINE","ESCRITORAS E PINTORAS" ata os alumnos e alumnas de 6º,con "MULLERES NA MÚSICA".

Tivemos a oportunidade de coñecer un pouquiño máis a mulleres como María Pita, Isabel a Católica, Pepa a Loba,CLeopatra,A Pasionaria,personaxes do cine como A Princesa Leia,Dorothy (Mago de Oz),Hermion,Lara Croft;escritoras como Rosalía de Castro ,Gloria Fuertes; pintoras como Maruja Mallo o Frida Kahlo,e mulleres da música como As Leilía, María Callas,Sés,Azucar Moreno,Shakira ou Tina Turner.Deixámosvos unha pequena mostra .