ESPECIAL LUÍSA VILLALTA (RECUNCHO DA LINGUA DE RADIO ESTRADA)

Hoxe Alejandra (2º EP) e Samu ( 4º infantil) compartiron no Recuncho da Lingua de Radio Estrada dous podcasts

gravados xunto cos seus compañeiros na nosa radio escolar "Radio Codeseda"  co fin de homenaxear e coñecer a figura

de Luísa Villalta.

Poderedes escoitalos a partires do minuto 35:51 premendo na imaxe.

ESPECIAL LUÍSA VILLALTA (RECUNCHO DA LINGUA DE RADIO ESTRADA)

de Luísa Villalta.

Poderedes escoitalos a partires do minuto 35:51 premendo na imaxe.

LETRAS GALEGAS 2024

Esta semana deu comezo a conmemoración das Letras no noso centro. O alumnado de primaria asistíu á proposta, no Teatro Principal da Estrada, da editorial Galaxia para que o alumnado coñecese mellor a figura de Luísa Villalta.

A imaxe - collage na entrada do noso cole foi feita por mestras do centro coa colaboración do alumnado.

Na próxima semana contaremos cun grupo de música tradicional que nos acompañará parte da sesión do xoves 16 e logo, todo o centro participará nunha "Busca do tesouro" mediante xogos colaborativos creados polo profesorado do cole, onde os grupos estarán integrados por alumnado de infantil e primaria.

I Encontro de Centros Escolares no CMUS

A xornada continuación amenizada polo alumnado do propio conservatorio e do CPI de Vedra.

Foi unha mañá moi especial e agardamos que se poidan continuar con este tipo de encontros nos vindeiros anos!

I Encontro de Centros Escolares no CMUS

O 26 de abril, todo o alumnado do noso centro, acompañado polo profesorado, participou no I Encontro de Centros Escolares no CMUS compartindo a xornada co CPI de Vedra e alumnado do propio conservatorio.

Iniciou o acto o alumnado de 1º,2º,3º e 4º de educación primaria bailando a ritmo de "Zimbolé". Seguidamente o alumnado de 5º e 6º representou "Durmindo está o león" combinando obra musical, obra teatral e danza. (Podedes velos no seguinte vídeo)

23 de abril

Para conmemorar o día do Libro que mellor xeito que con postais decoradas por nós e con textos de Luísa Villalta.

Clica na imaxe para poder ver o vídeo.

No curso de 2º tivemos a sorte de contar con familias para lernos un libro. Grazas Familias!

Presentación "NO BICO DO VENTO" de Charo Golmar

Invitámosvos a ver este vídeo para escoitar o poema que representaron.

Presentación "NO BICO DO VENTO" de Charo Golmar

Irune e Alejandra, alumnas de 2º de EP, asistiron á presentación do poemario "No bico do vento" de Charo Golmar no MOME (A Estrada), co fin de ler un dos seus marabillosos poemas e que leva por título "PRIMAVERA".