SAMAÍN

Este ano polo Samaín non só adornamos o cole,se non que tamén disfrutamos cos xogos populares,co teatro e como non, cun menú  típico de estas datas.

Amosámosvos a decoración do Centro e ,en breve procuraremos ensinarvos imaxes dos xogos e do teatro.

Mochilas viaxeiras

Nesta semana de celebración do Día das Bibliotecas,como non podía ser menos

empezarán a viaxar as novas mochilas cargadas de soños e ilusións.Como os

últimos cursos,sairán para as casas os venres e volverán o seguinte xoves.

Aquí podedes ver a mochila de 4º de Primaria.

Día da Biblioteca

Para celebrar o Día da Biblioteca,decidimos homenaxear a Antonio García Teijeiro e ao seu premiado "POEMAR O MAR"e para elo os distintos cursos ilustraron un poema de este autor.

4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

5º /6º DE INFANTIL

1º DE PRIMARIA

2º DE PRIMARIA

3º NIVEL

4º NIVEL

5º/6º

Aniversario de Cervantes

Ola a todos e a todas, como o venres 29 de setembro foi o aniversario de Miguel de Cervantes,dende a Biblioteca de Liatantoscontos

quixemos facerlle unha pequena homenaxe .

Na entrada do cole puxemos un cartel para recordalo e no proxecto lector pudemos saber un ppouco sobre el e a súa vida e obra.

NOVOS USUARIOS

No día de onte tivemos a sorte de recibir na nosa Biblioteca aos lectores máis pequenos do

cole.Entregámoslle os carnés,explicámoslle como podían acceder ao préstamo e como non podía ser de outro

xeito, a profe Mariela leulles un conto .

UN NOVO CURSO

Aquí vos deixamos unha mostra do noso inicio de curso.Mentres uns disfrutábamos do magnífico Contacontos, ANXO MOURE, outros facían xogos

populares.

IMPLICADAS

Hoxe no noso cole tivemos a sorte de contar coa visita de Susana Sánchez Aríns

integrante da ONG "IMPLICADAS", unha ONGD galega, crítica e feminista que basea o seu

traballo na procura da igualgade de xénero como piar para o desenvolvemento humano perdurable.

Aquí vos amosamos unha mostra do seu paso polo noso centro.

Alumnos/as coas prendas típicas das mulleres de Tiruchy (India)

RECOMENDACIONS LECTORAS

Aquí vos deixamos as recomendacións lectoras para o verán,esperemos que vos gusten!

EDUCACIÓN EN IGUALDADE

Os alumnos e alumnas de 5º e 6º temos a sorte de participar nun taller (de catro

sesións ) impartido por Lara Fuentes  e Kim Llobet sobre a educación en igualdade,

valor amplamente relacionado co noso proxecto  " EN FEMININO".

Traballamos dende o reparto de tarefas no fogar,ata as diferencias entre os homes e

as mulleres na sociedade.

LETRAS GALEGAS

Durante toda a semana ,previa ás Letras,todas as aulas traballaron o autor de este ano,Carlos Casares.

Dende a Biblioteca tivemos unha exposición dos libros de este autor a disposición de todo o alumnado.

Algúns grupos fixeron murais referentes ao autor e á súa obra, que expuxemos no recanto de lectura ,que temos á entrada do cole.