EDLG

Día de Rosalía (23 de febreiro)

O venres  23 de febreiro conmemoramos o Día de Rosalía de Castro cun acto no que participou todo o alumnado.

Para esta actividade contamos coas seguintes actividades:

Biografía e recitación de poemas por parte de Sofía (4ºEP), Mateo (5º EP) e Lía (5ºEP).

Recitado de poemas coa canción Negra Sombra : Paula (6ºEP) e Xián (3ºEP)

Obra de teatro "Os Poemas do Río" de Cristina Soilán Corral : alumanado de 2º EP

Invitámosvos a vivir de novo este acto a través deste vídeo.

( categories: )

Día de Rosalía (Teatro Principal)

O xoves 22 de febreiro tivo lugar no Teatro Principal un acto organizado polo Departamento de Cultura do Concello de A Estrada co fin de conmmemorar o Día de Rosalía de Castro.  Paula (6º EP) e Xián (3ºEP) participaron neste acto recitando dous poemas de Rosalía de Castro "Cando penso que te fuches" e "Cando era tempo de inverno".

Deixámosvos aquí un vídeo onde poderedes velos.

Neste acto tamén se fixo público o vídeo do poema "O pelouro que roda" de Rosalía de Castro, versionado pola Banda da Loba e no que participou o noso alumnado xunto con outros centros educativos.

Semana de Entroido

Así transcorreu a semana de Entroido no CEIP Cabada Vázquez. O tótem que adorna a nosa entrada foi o encargado de indicar os mandados de Entroido este ano.

Animámosvos a visualizar este vídeo que o amosa.

ENTROIDO CON STOP MOTION

ALUMNADO DE PROXECTO COMPETENCIAL DE 4º DE PRIMARIA ELABOROU UNHA PEQUENA ANIMACIÓN EMPREGANDO

A TÉCNICA DE STOP MOTION PARA DESEXARNOS UN BO ENTROIDO!

GRAZAS LÚA, NICO E XICO

( categories: )