6º de E. Primaria

Os alimentos

Rematamos o proxecto dos alimentos. Antes de comenzalo os de 5º e 6º pudemos asistir a o programa "SABOREA ESTRADA", onde cociñamos a receita elexida entre as presentadas polo alumnado de 5º e 6º.

Comprobamos que algúns alimentos teñen almidón, algúns de forma natural e outros porque se lle engade.

OBRADOIROS DE NADAL

 PARA CELEBRAR O FINAL DE TRIMESTRE NADA MELLOR QUE PARTICIPAR EN DIFERENTES OBRADOIROS, COMO MANUALIDADES, BAILE, MÚSICA E COCIÑA.

AQUÍ PODEDES VER O QUE NOS DIVERTIMOS NO DE COCIÑA .

   
   
   
   
   
   
   
 
   

NON MÁIS PLÁSTICOS

O noso proxecto do plástico comenzou coa visualización dun vídeo sobre o plástico e os seus efectos na vida dos seres vivos.

PODEDES VER ALGUNHAS FOTOS DE DIFERENTES MOMENTOS NOS RECANTOS.

   
   

 

 

CEIP Cabada Vázquez CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O CEIP Cabada Vázquez intenta concienciar á comunidade educativa da prevención, detección e actuación en Contra a Violencia de Xénero,  por iso está a realizar diversas actividades relacionadas con esta temática como son: a creación de lemas que se colocaron nos chanzos da escaleira do colexio, crear e cantar unha canción en contra da violencia de xénero, contacontos, ...

CANCIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

 

 

LEMAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

 

ULA LÚA? CONTACONTOS CON CELTIA FIGUEIRAS

( categories: )

O HORTO

O venres 15 de novembro retomamos os traballos do horto, despois da limpeza dos bancais.

Traballamos a asociación de cultivos, o ciclo da materia orgánica,entre outras cousas. Plantamos allos e chícharos, e tamén vimos a distancia que tiñamos que deixar entre as sementes.

MÁIS CLARO AUGA

   

Aquí vos quedan as fotografías do proxecto rematado "MÁIS CLARO, AUGA".

No contexto científico recreamos ecosistemas, construímos depuradoras, fixemos filtros de auga .

No humanístico, traballamos os ríos da Estrada, os seus afluentes, .....

No matemático calculamos a auga que gastamos diariamente, averiguamos a lonxitude do Ulla e do Liñares, recorrémolo co beebot.

No lingüístico, colocamoslle os pés de foto da saída ao Ulla , onde vimos o estado da auga e averiguamos se tiña as condicións axeitadas para o seu uso.

Ao final do proxecto, entre todos fixemos un repaso do que aprendemos. Logo escribímolo, para poder levar as nosas casas e que vós poidades comprobar a cantidade de cousas que sabemos.

Distribuir contido