FONDO DE LIBROS 2016-2017

Relación da listaxe provisional de admitidos e excluídos. As reclamacións sobre estas listaxes pódense efectuar nos dous dias seguintes a esta publicación.  Cumprido este prazo publicarase a listaxe definitiva.

Libros de texto e material escolar para o curso escolar 2016/2017

Enviado por andujar o Mar, 24/05/2016 - 11:09

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017

Xúntase a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

( categories: )

Avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria

Enviado por andujar o Mar, 24/05/2016 - 11:03

Avaliación individualizada de terceiro curso de educación primaria. Información de interese para as familias

Avaliacións individualizadas de educación primaria. Curso 2015/2016

Enviado por andujar o Lun, 02/05/2016 - 13:14

Información de interese para as familias sobre a avaliación final de educación primaria. Esta información tamén está dispoñible no portal educativo da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Información matricula no Conservatorio de Música da Estrada

Enviado por andujar o Mér, 20/04/2016 - 14:13

Información relacionada coa matriculación no Conservatorio de Música da Estrada

(No ficheiro adxunto)

Conservatorio de Música Profesional.

Avda: Benito Vigo, 94, 36680

A Estrada. Tlfno: 986572492

( categories: )

Ciberacoso. Como protexer aos nosos menores

Enviado por andujar o Ven, 18/03/2016 - 15:49

O Servizo de Prevención de Drogodependencias da Concellaría de Sanidade e o CIM (Centro de Información á Muller) organizan o martes 29 de marzo ás 19.00h na AGASP (Academia Galega de Seguridade Pública) unha xornada formativa dirixida a pais/nais e profesionais titulada "Ciberacoso: como protexer aos nosos menores". Os relatores serán o xuíz D. José Antonio Vázquez Taín e o responsable da Unidade de Delitos Informáticos da Garda Civil en Pontevedra, D. José Torres Meira. A charla será aberta e gratuita.