ATLETISMO EN PISTA PONTEVEDRA_ XOGADE

O 28 de maio rematamos as actividades do XOGADE participando no campionato de atletismo en pista provincial celebrado no centro Galego de Tecnificación Deportiva, en Pontevedra.

Tags: Atletismo en pista, PLAN PROXECTA, Presentación, Xogade, Educación física

MÓVETE + _ LETRAS GALEGAS

O 16 de maio realizamos diversas actividades para conmemorar o día das Letras Galegas (17 de maio).

Dende o "Móvete +" preparamos 2 bailes para amosalos nesta data tan significativa.

Letras Galegas Ambassadors.mp4128.73 MB
Letras Galegas Muiñeira.mp4121.35 MB

Tags: Letras Galegas, Móvete +, PLAN PROXECTA, Presentación, Educación física

BÁMINTON _PDC_Proxecta-Xogade

Nas últimas semanas o CEIP Cabada Vázquez está participando no campionato zonal de Bádminton, a través do plan Proxecta-Xogade, dentro do noso PDC (proxecto deportivo de centro).

• O 30 de abril xogou o alumnado de 3º e 4º.
  • O 2 de maio participou o alumnado de 6º (acompañado por nenos/as de 4º e 5º para completar equipos).

• O 6 de maio tócalle ao alumnado de 5º.

O Alumnado informa que o están a pasar moi ben nestas actividades. Algún ata se prantexa inscribirse no club de bádminton para o próximo curso escolar. Risa

Tags: Badminton, PLAN PROXECTA, Presentación, Xogade, Educación física

ATLETISMO EN PISTA_ PROXECTA_XOGADE

O 14 de febreiro o alumnado de 5º acompañado por nenos e nenas de 4º e 6º participaron nunha convivencia de atletismo en pista, con alumnado doutros centros da contorna. Esta actividade realízase a través do Plan PROXECTA_XOGADE no que estamos inmersos.

Atletismo en pista.mp421.57 MB

Tags: Atletismo en pista, PLAN PROXECTA, Presentación, Educación física

ENTROIDANDO - PDC_Móvete + - PLAMBE

Nas últimas semanas de febreiro, todo o colexio participou en diferentes actividades relacionadas co entroido e co proxecto de Biblioteca desde curso "A Flora e Fauna da Nosa Contorna:Terra de Montes":

• Crear disfraces.
  • Preparar un baile (E.I.)
  • Preparar unha regueifa (1º e 2º e 5º e 6º)
  • Crear un rap (3º e 4º)

Por outra banda, o 1 de marzo presentamos os nosos traballos ao público. Foi unha xornada especial!

• Primerio disfrazámonos.
  • Logo camiñamos ata o pobo donde nos esperaban as veciñas e os veciños de Codeseda.
  • A continuación realizamos as diferentes actuacións.
  • Por último, bailamos coas persoas que nos viñeron ver.
ENTROIDANDO.mp4105.12 MB

Tags: ENTROIDANDO, Móvete +, PLAN PROXECTA, Presentación, Educación física

DÍA DA PAZ

Con razón do Día da Paz (30 de Xaneiro) realizáronse no colexio diversas actividades ao longo do mes pasado, que remataron cunha representación e un baile no que participou todo o colexio xunto; buscando concienciar ao alumnado de que todas as civilizacións temos elementos comúns como o baile, o deporte ou o xogo.

PAZ.mp435.8 MB
2 parte Paz.mp420.34 MB

Tags: Día da Paz, Presentación, Educación física

BAILE DE NADAL - PDC- MÓVETE +

O 21 de decembro realizamos un festival de nadal, entre as actuacións está a de Educación Infantil cun baile afro-brasileiro: o maculele "Boa Noite"

Que ben o fixeron!

Felices Festas!

baile.mp456.19 MB

Tags: Móvete +, PLAN PROXECTA, Presentación, VIDA ACTIVA, Educación física

OBRADOIRO DE BAILE_NADAL - PDC _MÓVETE +

O 20 de decembro todo o colexio realizou varios obradoiros. Un deles está relacionado co noso proxecto de "VIDA ACTIVA". Trátase dun obradoiro de baile.

Baile de Nadal.mp458.74 MB

Tags: Móvete +, Nadal, PDC, PLAN PROXECTA, Presentación, Taller de baile, Educación física

TENIS DE MESA _ PLAN PROXECTA-XOGADE_ VIDA ACTIVA

O noso proxecto de vida activa (PDC- XOGADE) inclúe coñecer actividades que se poidan desenvolver na localidade, por iso o 19 de decembro tivemos a visita de Ramón e de Julio.

Ramón ven do Clube deportivo de Tenis de Mesa a Estrada  http://escuelapingpongramos.com/,

e con el colabora Julio do Clube de Tenis de Mesa Lalín  https://lalin.gal/concellerias/deportes/clubes-deportivos/tenis-de-mesa-lal%C3%ADn

tenis mesa 1.mp447.78 MB

Tags: PLAN PROXECTA, Presentación, TENIS DE MESA, VIDA ACTIVA, Educación física

PSICOMOTRICIDADE

O alumnado de Educación Infantil, 1º e 2º teñen clase de psicomotricidade todos os días. A continuación presentamos uns vídeos que resumen o traballo realizado na aula de Educación Física.

circuíto psico 1.mp411.98 MB
circuíto psico 2.mp48.83 MB