6º de E. I.

CEIP Cabada Vázquez CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O CEIP Cabada Vázquez intenta concienciar á comunidade educativa da prevención, detección e actuación en Contra a Violencia de Xénero,  por iso está a realizar diversas actividades relacionadas con esta temática como son: a creación de lemas que se colocaron nos chanzos da escaleira do colexio, crear e cantar unha canción en contra da violencia de xénero, contacontos, ...

CANCIÓN CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

LEMAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

ULA LÚA? CONTACONTOS CON CELTIA FIGUEIRAS

( categories: )

MOCHILA VIAXEIRA INFANTIL B.

Enviado por Agustin o Mér, 10/23/2019 - 22:08

O xoves 24, DÍA DA BIBLIOTECA, entre outras actividades inician a súa andaina as MOCHILAS VIAXEIRAS deste curso.

Premendo AQUÍ ou no arquivo adxunto podedes consultar o contido da mochila da aula de infantil B, a modo de exemplo.

Un saúdo.

Liatantoscontos

PROXECTO AS ABELLAS

Proxecto "AS ABELLAS"

INFANTIL EN RADIO CODESEDA

Enviado por Agustin o Xov, 06/20/2019 - 18:38

Aquí vos deixamos os primeiros traballos dos nenos e nenas de Infantil do Cabada Vázquez na Radio Escolar co seu proxecto sobre as abellas.

Podedes escoitalos premendo sobre os arquivos, escaneando o codigo QR ou non seguintes enlaces:

CODIGO QR PROGRAMAS RADIO

Esperamos que vos gusten.

NÓS TAMÉN CREAMOS

NÓS TAMÉN CREAMOS!

O alumnado de infantil do noso cole participou no concurso Nós tamén creamos!

promovido pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a través da Secretaría Xeral de Política Lingüística

e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, coa colaboración da Corporación

Radio e Televisión de Galicia e de OQOeditora.

A voda do galo Pinto!  foi o conto escollido a partir do cal realizamos a nosa curta de animación.

COMPARTÍMOLO CON VÓS!>

Cumple Abril

Enviado por Fanny o Lun, 04/16/2018 - 13:00

Este mes temos de novo un cumple e celebrámolo cunha gran festa.

Moitos parabéns!!

( categories: )