Novembro 2022

AS MÁQUINAS

NO MES DA CIENCIA CONSTRUIMOS MÁQUINAS SIMPLES E COMPOSTAS, PERO NON SOLO ISO, SE NON QUE EXPERIMENTAMOS COA TENSIÓN SUPERFICIAL, COAS REACCIÓNS QUÍMICAS, E VIAXAMOS POLO ESPAZO.

O mes da Ciencia

O mes da Ciencia no Cabada Vázquez

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

25 NOVEMBRO

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

En lembranza a todas aquelas mulleres que desgraciadamente seguen a sofrir o maltrato, a discriminación e a violencia por parte das súas parellas, desde o centro quixemos

celebrar hoxe esta conmemoración con algunhas actividades que cada aula escolleu. Este ano, entre os actos programados, gardouse un afectuoso minuto de silencio

en recordo de todas elas e no que participou todo o alumnado e profesorado do centro

Como prato forte deixámosvos esta videomontaxe onde participan as mulleres que representan aos diferentes sectores da nosa comunidade educativa.

Foi moi laborioso, pero coa colaboración de todas, esperemos que sirva para concienciar sobre a gravidade do problema a toda a cidadanía.

MOITAS GRAZAS A TODAS POLA VOSA APORTACIÓN!!!