Charla sobre os Incendios

Durante este curso escolar no centro estamos traballando tres proxectos distintos, a súa vez relacionados co tema do Camiño de Santiago. Os alumnos de Infantil traballan "Os animais do camiño"; os nen@s de 1º, 2º e 3º " Árbores do camiño" e os de 4º, 5º e 6º "Lume no camiño".

A partir deste trimestre cada grupo traballará distintas actividades para facerse expertos no seu tema e así a final de curso poder ensinar ao resto dos cursos todo o que aprenderon.

Este pasado venres os alumnos de 4º, 5º e 6º tivemos unha charla organizada polo Centro de Interpretación do Monte Aloia, na que Juanjo, un forestal, nos ensinou unha morea de datos, fotos e información acerca dos incendios. Os nen@s estiveron moi atentos, tomando nota e resolveron moitísimas dúbidas.

Las escuelas de la milla. Xornada 6

Sen prisa pero sin pausa!

Escuelas de la milla. Xornada 5

Non é unha carreira. É un reto persoal!

Día Internacional de las Personas con Discapacidad

O domingo día 3 de decembro conmemórase o Día Internacional das Personas con Discapacidade e este ano co lema "Baixo o mesmo paraugas" vaise celebrar en Vigo unha xuntanza de "paraugas" con mensaxes que pretenden visibilizar a diversidade funcional e fomentar a inclusión.

O pasado luns un grupo de alumnos do CEE Juan María tróuxonos un paraugas para que entre todos os nenos do cole recheáramos de mensaxes e levamos toda a semana traballando arreo para que nos quede bonito...e así foi!

Escuelas de la milla. Xornada 4

Cada vez o facemos mellor!

Escuelas de la Milla. Xornada 3

Xa temos claro o máis importante: non é unha carreira, é un reto persoal!

A carreira de hoxe estivo chea de sorrisos!

Escuelas de la milla. Xornada 2

Hoxe celebramos a segunda xornada de "Escuelas de la Milla"...comezamos a aprender que non se trata dunha carreira senón dun reto persoal! Algúns maiores ofrecéronse para axudar e acompañar aos máis pequenos, ademais de facer deporte, fomentamos valores!

O vindeiro mércores máis e mellor!

Escuelas de la milla. Xornada 1

Este curso todo o centro apuntámonos para participar na actividade "Las escuelas de la Milla" que ten como obxectivo mellorar a saúde física, social e emocional mediante a diversión e compañerismo no centro escolar.

Este programa dura catro meses e consiste en correr/camiñar unha milla (1.600m.) un día a semana o primeiro mes, dous días, o segundo, tres días o terceiro mes e catro o último mes.

Non tiñamos claro como ían responder os nenos a actividade pero a realidade é que a acolleron con moitas ganas e houbo moitos que querían seguir e seguir correndo mais aló da milla...remataremos o curso cun bo fondo físico seguro!

Xogos cooperativos

Durante os primeiros días do curso para dar a benvida aos novos e novas compañeiras estivemos xogando durante a hora de lectura e coñecéndonos moito mellor!

Benvidos e benvidas ao novo curso 2017-2018

Comezamos un novo curso cargado de novas e ilusións. Esta é a nosa benvida!