Día Internacional da Muller

Tal día coma hoxe pero en 1857 un grupo de traballadoras téxtiles decidiu saír as calles de NY para protestar polas pésimas condicións laborais as que estaban sometidas, sendo esta unha das primeiras manifestacións organizadas para loitar polos seus dereitos. Este suceso serviu de referencia para fixar esta data, 8 de marzo, como o  DÍA INTERNACIONAL DA MULLER. Dende entón, ano tras ano, seguimos defendendo os nosos dereitos, ogallá non fose necesario facelo.

O curso pasado no cole traballamos o tema da Igualdade e como colofón de todas as actividades feitas os nenos de 5º e 6º, coordinados por dúas profes, prepararon un super musical titulado "Por elas". Para os que non puidestes desfrutar del, hoxe deixámosvos un fragmento no que as nenas representaban o feito citado anteriormente. A calidade da imaxe non é excelente, pero a mensaxe é sublime.

Esta semana todos os nenos do cole fixemos un vídeo co que pretendiamos representar o noso dereito a ser; a ser todo o que queramos ser, sen deixar que ninguén nos free. Por nós, por vós, por todas as mulleres!

Como din as nenas nunha parte do vídeo: "Non me digas Feliz Dïa, levántate e loita con nós"

Calendario do proceso de admisión

Xa queda pouco para o periodo de matriculación no centro. Hoxe vos deixamos o calendario e anexamos o documento que deberíades traer cumprimentado a partires do 1 de marzo. Podedes descargalo ou recollelo no centro.

Listaxe admitidos para o curso 2018/2019

Aquí tedes a listaxe do alumnado admitido para o vindeiro curso.

Benvidos e benvidas ao novo curso 2017-2018

Comezamos un novo curso cargado de novas e ilusións. Esta é a nosa benvida!

FESTIVAL FIN DE CURSO 2017

Artistas surfeando

A semana pasada, como agasallo aos artistas do Musical, gozamos dun día de praia facendo surf e paddle surf. Pasámolo xenial.

Noraboa artistas!!!

CONCERTO A BANDA DOS CUEIROS

O venres día 16 de Xuño ás sete da tarde , A Banda dos Cueiros , ofrercerá un concerto no Parque das Ánimas , en Gondomar que serverá de presentación do sec libro/cd

Estades todos convidados

VÍDEO DO MUSICAL "POR ELAS"

PARABÉNS PARA PAZ , OLALLA E PARA AS NENAS E NENOS QUE ACTUARON NO MUSICAL.

EXCELENTE TRABALLO!

SOMOS IGUAIS

O pasado xoves achegóuse ata o noso Colexio Raquel Queizás co seu último traballo "SOMOS IGUAIS" O espectáculo vai facendo un roteiro entre diversos contos , algúns deles ben coñecidos por nós coma o de Arthur e Clementina que nos fan reflexionar sobre o papel das mulleres e sobre a Igualdade. Desfrutamos moitísimo con ela que , en todo momento, fixo partícipe das súas historias tanto a nenos coma a profes

Desexando que volvas , recolle un bico ben grande de todos nós

XOGOS POPULARES

Onte festexamos unha xornada de xogos populares organizada polo Equipo de Dinamización Lingüística do Val Miñor. O alumnado de 4º de Primaria puido compartir un día cheo de xogos cos demais coles.