Escuelas de la milla. Xornada 2

Hoxe celebramos a segunda xornada de "Escuelas de la Milla"...comezamos a aprender que non se trata dunha carreira senón dun reto persoal! Algúns maiores ofrecéronse para axudar e acompañar aos máis pequenos, ademais de facer deporte, fomentamos valores!

O vindeiro mércores máis e mellor!

Magosto

O pasado venres celebramos o Magosto, este curso fixémolo na tranquilidade do noso cole. As castañas fixéronse esperar pero mereceu a pena!

Escuelas de la milla. Xornada 1

Este curso todo o centro apuntámonos para participar na actividade "Las escuelas de la Milla" que ten como obxectivo mellorar a saúde física, social e emocional mediante a diversión e compañerismo no centro escolar.

Este programa dura catro meses e consiste en correr/camiñar unha milla (1.600m.) un día a semana o primeiro mes, dous días, o segundo, tres días o terceiro mes e catro o último mes.

Non tiñamos claro como ían responder os nenos a actividade pero a realidade é que a acolleron con moitas ganas e houbo moitos que querían seguir e seguir correndo mais aló da milla...remataremos o curso cun bo fondo físico seguro!

FESTIVAL SAMAIN-HALLOWEEN

Un ano máis os nenos e nenas de Belesar reunímonos para pasar un bo rato de medo. Neste vídeo poderás ver as nosas actuacións e escoitar relatos terroríficos. Vede o vídeo ata o final e teredes unha sorpresa arrepiante!!!

Obradoiro calendarios pola igualdade 6º EP

En 6º de Educación Primaria traballamos a prol da igualdade, colaborando a través do Centro de Información á Muller, do Concello de Baiona, no programa de prevención de violencia.

Aquí tedes unha mostra dos debuxos que fixemos para os calendarios pola igualdade. Agardamos que vos gusten!

Obradoiro de poesía visual 5º EP

Os nenos e nenas de 5º de Educación Primaria puxeron en marcha a súa imaxinación participando na actividade: Obradoiro de poesía visual con caligramas.

Xogos cooperativos

Durante os primeiros días do curso para dar a benvida aos novos e novas compañeiras estivemos xogando durante a hora de lectura e coñecéndonos moito mellor!

Benvidos e benvidas ao novo curso 2017-2018

Comezamos un novo curso cargado de novas e ilusións. Esta é a nosa benvida!

LISTAXE AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO 1º E 2º

Podedes pasar a recoller o vale hoxe (xoves 29) ou mañá (venres 30) de 9h a 14h ou luns 3 e martes 4 de 9:30 a 13:30h.

Listaxe de alumnado de 1º e 2º de primaria ao que se lle concederon axudas libros

1 Primaria

Emma Torres Acuña