A NOVA PIZARRA DIXITAL DOS PICUS

HOXE CANDO CHEGAMOS A NOSA CLASE ATOPAMOS UNHA SORPRESA SÚPER XENIAL, XA TEMOS INSTALADA A NOSA PIZARRA DIXITAL !!!!!!!!!!!

E ASÍ DE CONTENTOS NOS PUXEMOS A XOGAR NELA ......

Día internacional contra a violencia de xénero

Esta é a homenaxe do alumnado do CEIP Belesar a Malala Yousafzai, no Día internacional contra a violencia de xénero.

Malala

Esta é a pequena homenaxe que lle facemos os PICUS de 5 años a Malala no Día Internacional Contra a Violencia de Xénero

FESTIVAL SAMAÍN-HALLOWEEN

MAGOSTO 2016

UN CONTO DE MOURAS: "NA PERCURA DO TESOURO"

A obra de teatro dos Gaiteiros da Xistra: "Na percura do tesouro"

A obra conta como Xurxo, o protagonista, non cría nas lendas de mouros, pensaba que iso eran cousas de vellos... Aínda así, o neno si cría que aquelas marcas que había nas pedras do monte custodiadas pola gran serpe eran as pegadas dun mapa do tesouro. Acotío insistía en que máis tarde ou máis cedo o atoparía, e sabía que á tardiña algo misterioso sucedía, que ese era o mellor momento para descifrar os enigmas. Unha noite, os cantos da moura espertárono, esas eran as claves e as probas que Xurxo debería superar. A través deste conto infantil de misterio e lenda os pequenos aprenderán romances, o son das zanfonas, alalás, cantigas, refranes, e a coñecer aos seres míticos do patrimonio lendario galego. O tesouro que todos con Xurxo atoparán: a lingua galega.

TEATRO: "DE LOS CUENTOS A LAS CUENTAS"

O venres, 21 de outubro, os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º fomos ao teatro Afundación para ver a obra: "De los cuentos a las cuentas" e logo merendamos e xogamos ao aire libre no parque de Castrelos.

RECTIFICACIÓN DATAS ENTROIDO

Na guía escolar deste ano hai un erro nas datas do entroido.

As datas correctas son: 27 e 28 de febreiro e 1 de marzo de 2016.

Desculpade as molestias.

GUÍA ESCOLAR 2016 - 2017