WELSH CAKES BY YEAR 6

In March, we are celebrating Saint David´s Day, patron of Wales.

Yesterday, we organized a cooking workshop where Year 6 students showed us how

to cook Welsh Cakes. They were helped by Year 3 kids and everyone had lots of fun!!!

UNHA MAÑÁ ARTÍSTICA

O martes, 21 de marzo, os alumnos de 4º, 5º e 6º fomos ao auditorio Afundación a ver "A marabillosa historia do violín trompeta".

violin trompeta

Despois, merendamos nas escaleiras do Museo de Arte Contemporánea

( MARCO) e, logo, disfrutamos da exposición "Mulleres do silencio"

Welsh cakes.

Today, at Belesar, we celebrated the Welsh holiday, St. David's Day by cooking

Welsh Cakes!

Year six led a cooking workshop and demonstrated their cooking skills!

OS PICUCOS E AS PICUCAS (5 ANOS): DÍA DA POESÍA

Belesar coa igualdade

No día de hoxe, quixemos facer unha homenaxe a todas e todos os que loitan pola igualdade de xénero, compoñendo o simbolo da igualdade co alumnado e profesorado do centro. As mestras e o mestre, unímonos a convocatoria de vestirse de loito para denunciar a violencia de xénero e as desigualdades sociais.

Escola de igualdade!

Para elas, día da muller

Para festexar o Día da Muller, 8 de marzo, o alumnado do CEIP Belesar de Baiona fixemos un video no que quixemos agradecerlle a todas as mulleres que loitan por defender os nosos dereitos, as mulleres valientes que escriben a súa propia historia e fan un mundo máis xusto, as que marcan o seu camiño e o de todas. Grazas pola vosa forza!

Feliz día da muller

FESTIVAL DE ENTROIDO 2017