CATERING ARELAS CURSO 2016/17

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO: CURSO 2016-2017

FONDO SOLIDARIO, AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E

AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR

O 16 de maio publicouse no DOG A ORDE DO 27 DE ABRIL DE 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2016-17 destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria.

• MODALIDADES:
    • Participación no fondo solidario de libros de texto: 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.
    • Axudas para adquirir libros de texto: 1º e 2º de educación primaria.
    • Axudas para adquirir material escolar: destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria.

• SOLICITUDE (ANEXO I): A solicitude presentarase debidamente cuberta e asinada, xunto coa documentación necesaria dende o 20 de maio ata o 23 de xuño

• REQUISITOS: Ser pai/nai/titor ou titora legal do alumnado matriculado en educación primaria nun centro sostido con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia durante o curso escolar 2015/16. Ter devolto os libros de texto adquirido coas axudas do curso 2015/16 antes do 17 de xuño, excepto os alumnos de 1º e 2º de primaria.Compromiso de conservar os libros en bo estado, así como a incorporarlos, ao finalizar o curso escolar 2016/17, a un fondo solidario que está constituído no centro escolar (Banco de Libros), excepto para 1º e 2º de primaria xa que nestes cursos emprégase material que non pode ser reutilizado. A falta de devolución dos libros é causa de exclusión do fondo solidario e das axudas por adquisición.

• ASIGNACIÓN DE LIBROS E CONTÍA DAS AXUDASA renda per cápita familiar no ano 2014 que deberán ter as familias para acceder á convocatoria:

- Fondo solidario de libros de texto (3º, 4º, 5º e 6º de EP): Pode solicitar todo o alumnado destes cursos, con independencia da renda per cápita; os libros dispoñibles repártense entre os admitidos por orde inversa á renda per cápita.
En todo caso recibirán:
     - Renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 €: 6 libros
     - Renda* per cápita igual ou inferior a 9.000 €: 4 libros

- Axudas para adquirir libros de texto (1º e 2º de EP):
     - Renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 €: 170 €
     - Renda* per cápita igual ou inferior a 9.000 €: 90 €
     - Alumando de EE ou con discapacidade igual ou superior ao 65 %: 250 €, con independencia da renda.

- Axudas para adquirir material escolar (toda primaria):
     - Só renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 €: 50 €

* O alumnado que estea en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, o alumnado de EE ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65 % será beneficiario desta axuda con independencia da renda.

• CHEQUES: Os vales das axudas de libros e de material escolar poderán recollerse no colexio unicamente os días 27 e 28 de xuño.

• HORARIO SECRETARÍA: para presentar a documentación ou para calquera aclaración, dirixirse a secretaría en horario de 8:50h a 9:40; 13:00 a 13:50 e tamén os martes de tarde de 17:30h a 18:00h.

MATRÍCULA ABERTA DO 1 AO 29 DE MARZO

Preinscripción as actividades extraescolares 2011-2012

Campamentos de Ingles en “Paramo del Sil” (León)

Desde Progesti@ llevamos años desarrollando cursos de idiomas en Reino Unido con la participación de más de 250 niños y niñas, pero, además, aprovechando la experiencia en organización de Cursos de Inmersión en Lengua Inglesa que gestiona la Consejería de Educación de la Junta de Castilla y León, para los que les parece un poco temprana la experiencia en el extranjero, organizamos estos campamentos de inglés en el municipio leonés de Páramo del Sil.

Ello, unido a programas europeos de intercambio de jóvenes en Escuelas de Ciudadanía Europea, nos avala y hace destacar como una de las primeras y más punteras empresas en Castilla y León y España en apostar por un desarrollo integral del alumnado más allá del aprendizaje y perfeccionamiento del idioma.

El Campamento de Inglés en Páramo del Sil (León) se desarrollará, en distintos turnos, durante los meses de Junio, Julio y Agosto del 2011, con actividades educativas y lúdicas adaptadas a las edades y necesidades de niños y niñas a partir de 9 años.

© Progesti@, Promoción Educativa 2010 | Plaza de la Libertad 5. CP 47002 Valladolid (España)

www.progestia.com | progestia@progestia.com | cid:image002.jpg@01CC16D8.1352C400+34 983 208 030

Colonias de Inmersion Linguística do MEC (Verano 2011)

Prazo: O prazo de presentación de solicitudes finalizará o día 7 de marzo de 2011.

Información: BOE do 10 de febreiro de 2011. Descargar PDF.

Suspendidas as actividades extraescolares o 16-2-2011

CARNAVAL 2011 - Comparsa de Nais e Pais