X12

Actividades dos nenos e nenas da Xeración 2012

Festipaz

Onte celebramos no cole a I edición do Festipaz. Participaron os distintos cursos de Primaria e houbo unha mistura de paz, talento e diversión.

Compartimos o vídeo para que o gocedes tanto coma nós! Esperamos que vos guste!

Declamación de poemas das aulas de 3º e 5º de Primaria

Bo día familias,

o alumnado de 3º e 5º de Primaria levan traballando un tempo a poesía galega, centrándose na súa declamación (ton de voz, entoación, sentimentos, xestos...). Hoxe compartimos con vós o enlace das dúas listas de reproducción onde podedes atopar os vídeos e gozar deles,

un saúdo!

3º de primaria

5º de primaria

Subida ao alto da Groba (x10 e x12)

O reto do equilibrio!

Aquí está o vídeo dos vosos equilibrios con papel hixiénico. Canta creatividade e canta paixón lle puxestes! Ben feito!

#Sairemostodosxuntos #Belesarenforma

Os peixes visitan o colexio!

O xoves pasado viñeron Juan (o pai da nosa Sara de 3 anos), Baldo e Álex a falarlles ós nenos e nenas de Infantil e de 2º de Primaria sobre algún dos peixes que podemos atopar nas nosas mesas. Eran súper chulos e aprendemos moito!

Subida ó alto da Groba

O pasado venres 25 de outubro os alumnos de sexto, quinto, cuarto e segundo de primaria participamos na subida ó monte da Groba, coa guía do mestre Manolo, que nos ensinou e nos mostrou unha morea de cousas interesantes.

Aquí tedes un vídeo súper chulo do día, cortesía do profe Pablo. Que o gocedes!

Distribuir contenido