lingua

Karaoke de "Eu quero ser coma ti"

Para ensaiar sen parar deixámosvos o karaoke da canción "Busca o máis vital" de "O libro da selva".

Grazas á profe Olalla pola letra!

Karaoke de "Busca o máis vital"

Grazas á profe Olalla pola letra!

Canción "Quero ser coma ti" con voz.

Unha vez máis, grazas ao traballo de Olalla, podemos disfrutar dunha versión profesional dun dos temas que imos cantar na obra de teatro de "O libro da selva": Quero ser coma ti.

Neste caso, a raíña mono Louie desexa dominar o lume porque é consciente da vantaxe evolutiva que lle daría.

Publicación do resparto de personaxes da obra de teatro "O libro da Selva"

Escoitados ós aspirantes e reunida a comisión de valoración artística decidimos e publicamos a asignación de personaxes para a obra teatral “O libro da selva”:

baloo

• Narrador (Rudyard Kipling): Rodrigo
  • A Loba: Mara
  • A loba Aquila: Claudia
  • Lobiños: Diego e Saúl
  • O lobo Rama (pai): Kalani
  • A pantera Bagheera: Lucía
  • Mowgli: Noa
  • A serpe Kaa: GabrielR.
  • Elefante 1: Barreiro
  • Elefante 2: Leo
  • Elefante 3: Anxo Costas
  • Elefante 4: Piero
  • O coronel dos elefantes Hathi: Iker
  • O oso Baloo: Anxo Sotelo
  • Os monos: Manuel e Estífanos
  • A raíña mono Lovie: Laura
  • O tigre Shere Khan: David
  • A nena: Vera
  • Grupo Vocal (Cantantes): Simón, Iker, Mario, André, Iar, María, Uxía, Gael, Enma e Ana.

Belesar, 25 de Xaneiro de 2019

A comisión de valoración artística da obra
Paz, María, Ana Belén e Pablo.

Rúbrica de expresión oral

Traballar a oralidade na escola é fudamental en tódolos niveis, pero nos niveis máis baixos faise totalmente necesario debido ao  esforzo titánico que implica a codificación dun texto (escritura mecánica). O feito de que non sexan autónomos na escritura impide que o alumnado poida crear textos coa liberdade necesaria que precisa un proceso creativo como a creación dun discurso (texto). De aí a importancia da oralidade.

Para axudar a sistematizar o traballo relacionado coa expresión oral, ímonos a valer da seguinte rúbrica.

rubrica oral

O primeiro paso, para o que é de gran axuda a implicación das familias, é lograr que o alumnado identifique e comprenda cada un dos apartados: pronunciación, volume, postura e contido.

Na aula estamos a traballalo, pero existen múltiples formas para reforzalo nas casas:

• Cando o alumnado nos conta unha historia podemos estar atentos a estes catro criterios para facerlle algún comentario constructivo.
  • Imprimir, comentar e ter presente uns días a rúbrica na casa.
  • Cando escoitamos falar a alguén que poida servir como modelo podemos comentalo para poñelo en valor.

En todas estas estratexias é fudamental darlle o protagonismo e a atención que merecen.

Distribuir contenido