3º Ciclo

Excursión A Coruña 5º e 6º de Primaria

O 19 de febreiro o alumnado de 5º e 6º de Primaria xunto aos grupos dos mesmos cursos do CPI Cova Terreña foron de excursión aos museos de A Coruña.

Chegou o Entroido a Belesar!

Aquí está o resumo do mellor da semana de Entroido! A disfrutalo e a gozar do noso Entroido!

Entroido 2020

Actuacións completas do festival de Entroido. Esperamos que vos gusten!

Día da Paz 2020

Acto conmemorativo polo Día da Paz, 30-01-20. Que o disfrutedes!

Loitando contra o plástico

O pasado xoves 9 de xaneiro, os alumnos de segundo e terceiro ciclo asistimos, en Vigo, á unha actividade sobre o plástico e os seus perigos. Aprendemos divertíndonos e, por se fora pouco, aínda nos quedou tempo para un paseíño pola cidade. Nós si que sabemos!

Festival de Nadal

Un ano máis, os nenos e nenas de Belesar esforzáronse para ofrecernos o mellor festival de Nadal que se pode ver no Val MIñor. Debaixo queda o vídeo coas actuacións destes pequenos grandes artistas.

Grazas ós alumnos, as familias e os profes polo seu esforzo e colaboración!

Bo Nadal e feliz Aninovo!

"Máscaras" e "Vixiados" triunfan no Concurso de Poesía Visual de Baiona

O bo facer dos alumnos de quinto e sexto tivo un merecido premio no Concurso Interescolar de Poesía Visual de Baiona. O poema "Máscaras", da clase de quinto de primaria, resultou gañador do concurso;  mentres que o poema "Vixiados", da clase de sexto, acadou unha meritoria mención de honra.

Onte, David Fernández, poeta visual e impulsor do concurso, e Óscar Carreño, Concelleiro de Educación, visitaron Belesar para facer entrega dos premios e felicitar ós rapaces e rapazas polo seu esforzo e implicación no proxecto.

En Belesar temos uns auténticos poetas visuais e ben orgullosos que estamos deles! Sorriso

A volta ó cole contra a leucemia infantil

Outro ano máis,  no colexio de Belesar, quixemos aportar o noso gran de area contra a loita da leucemia infantil, participando na volta ó colexio benéfica. Agradecemos a participación e entusiasmo dos alumnos, familias e profesores que contribuiron a que a actividade fora,  de novo, un éxito!

Festival de Samaín

O auténtico e inimitable festival de Samaín de Belesar.  Uns/unhas  artistaz@s!

Subida ó alto da Groba

O pasado venres 25 de outubro os alumnos de sexto, quinto, cuarto e segundo de primaria participamos na subida ó monte da Groba, coa guía do mestre Manolo, que nos ensinou e nos mostrou unha morea de cousas interesantes.

Aquí tedes un vídeo súper chulo do día, cortesía do profe Pablo. Que o gocedes!