2º BACH. Olimpíada Galega de Economía 2024

12.04.2024

O pasado venres 12 de abril a alumna de 2º de Bacharelato, Luzía Fernández Pérez, acudiu a Lugo para participar na XIV Olimpíada Galega de Economía, que se celebrou na Facultade de Administración e Dirección de Empresas.

A Olimpíada Galega constitúe a fase local da Olimpíada Española de Economía no ámbito da comunidade autónoma de Galicia, e nesta edición estivo organizada pola Universidade de Santiago de Compostela e o Colexio de Economistas de Lugo, en colaboración coa Universidade da Coruña e a Universidade de Vigo, e coa participación da Asociación Galega de Ensinantes de Economía en Secundaria (AGAEDES).

Felicitar a nosa alumna Luzía por ter acadado o logro de rematar a Olimpíada entre os primeiros 15 alumnos clasificados.

Álbum: Extraescolares -> 2024_04_12_3ª AVA_2º BACH_Olimpíada de Economía 2024_Lugo