Todos os cursos. Final Oratoria Intercentros

16.04.2024

O 16 de abril de 2024 o IES Xograr Afonso Gómez de Sarria acolleu a segunda edición do Concurso de oratoria improvisada intercentros. Participou alumnado do IES Xograr Afonso Gómez de Sarria, do IES Martaguisela de O Barco de Valdeorras e do noso centro, Río Cabe de Monforte de Lemos.

Os/as participantes amosaron as súas competencias para disertar durante un minuto sobre unha palabra descoñecida previamente. Valorábase a comunicación verbal e non verbal, o contido, a adecuación, a dicción e o tempo empregado. O xurado, composto por un representante de cada centro escolar, non tivo un traballo doado ao estaren todos e todas moi igualados.

Os/As gañadores/as desta II edición foron:

Categoría 1º - 2º ESO

Daniel Rodríguez Coba (IES Martaguisela)

África Guitián García (IES Río Cabe)

Xulia Pombo Arias (IES Xograr Afonso Góme

Categoría 3º - 4º ESO

Lucía Rivera Rodríguez (IES Martaguisela)

Paula Bouso González (IES Río Cabe)

Anxo Sobrado Rodríguez (IES Xograr Afonso Gómez)

Categoría 1º - 2º BAC

Duarte Domínguez Cortés (IES Martaguisela)

Demetrio González Álvarez (IES Río Cabe)

Sofía López López (IES Xograr Afonso Gómez)

A xornada completouse cunha visita guiada por Sarria, un xantar e unha Ruta polas Aceas.

O concurso de Oratoria contou coa presenza da Xefa Territorial de Educación de Lugo Dna. Sagrario Sánchez Ramil, coa Directora Xeral de Ordenación e Innovación Educativa Dna. Judith Fernández, coa inspectora de Educación Genoveva Ferreiro e coa Concelleira de Educación da vila de Sarria, Geni Valcarcel.

A terceira edición desenvolverase o vindeiro curso no IES Martaguisela do Barco de Valdeorras.

Parabéns a todos e a todas as persoas que participaron e ás nosas docentes, Pilar López e Nuria Mariño.

Álbum: Escolares -> 2024_04_16_3ª AVA_Final Oratoria Intercentros_Sarria