2º BACH. Relatorio de Olga Novo

11.04.2024

O xoves día 11 de abril de 2024 a escritora Olga Novo ofreceu un relatorio ao alumnado de 2º de Bacharelato. Un ano máis temos a sorte de recibir no noso centro educativo a unha gran poeta. Olga faloulle ao alumnado da súa experiencia como escritora, o nacemento do amor pola poesía e todo aquilo que a inspira para crear os seus poemas. Explicoulles os seus inicios no mundo literario e como a medida que pasa o tempo os roteiros temáticos van cambiando na súa obra. Olga acompañou o relatorio ensinándolle ao alumnado o seu caderno de poemas de cando era cativa así como obxetos que a inspiran para as súas composicións, por exemplo, un niño de paxaro. Foi unha actividade moi ilustrativa e que de seguro lles achegou moitos coñecementos no campo da literatura, especialmente de cara a ABAU.

O encontro coa poeta guímara foi organizado polo departamento de Lingua e Literatura Galega.

Moitas grazas, Olga! Sempre é unha honra contar contigo no noso instituto. Esperamos vover a verte en futuras ocasións.

Álbum: Escolares -> 2024_04_11_3ª AVA_2º BACH_Encontro con Olga Novo