Todos os cursos. Entrega premios Oratoria Improvisada. Fase Local. IES Río Cabe

08.04.2024

O IES Río Cabe de Monforte de Lemos conclúe hoxe a fase local do II Concurso Intercentros de Oratoria Improvisada coa entrega de premios e diplomas aos finalistas.

Os/as gañadores/as nas tres categorías foron os seguintes: Irene González Díaz, África Guitián García e Emeli Vizcaíno Ortega (1º e 2º de ESO); Paula Bouso González, Ángel Luis Mora e  Diego Expósito Díaz (3º e 4º de ESO), e Bieito Varela Rodríguez, Demetrio González Álvarez e Sabela López Mariño (1º e 2º BAC).

Dámoslle os nosos parabéns aos gañadores, aos finalistas e a todo o alumnado que participou vencendo o medo escénico e facéndonos pasar moi bos momentos.

Nota de prensa Diario de Lemos: pica AQUÍ para lela.

Álbum: Escolares -> 2024_04_08_3ª AVA_Todos os cursos_Entrega premios Oratoria Improvisada