3º ESO e 1º Bacharelato. Intercambio co Lycée Edouard Branly de Châtelleraut (Francia). Departamento de Francés

13-22.03.2024

DÍA 1: 13-14 de marzo de 2024

Varias alumnas e alumnos de 3º ESO e 1º Bacharelato acompañados da nosa profesora de Francés do IES Río Cabe, Maite Vidal, comezamos a viaxe para participar no intercambio co alumnado do Lycée Edouard Branly de Châtelleraut (Francia). No intercambio tamén participa o alumnado do IES A Pinguela davila monfortina.

Saímos de Monforte de Lemos o 13 de marzo ás 22:00 horas. A viaxe en autobús transcorreu con normalidade.
Chegamos a Bordeaux ás 10:00 da mañá do día 14 de marzo e visitamos a vila, xantamos e ás 14:00 h. continuamos cara Châtellerault.

DÍA 2: 15 de marzo de 2024

Pola mañá visitamos o instituto co que realizamos o intermcambio, Lycée Edouard Branly de Châtelleraut, e despois fomos todos xuntos, alumnado e profesorado galego e francés a Futuroscope ond compartimos e gozamos dunha xornada de convivencia. Durante a fin de semana o alumnado estará coas familias francesas.

DÍA 3 e DÍA 4: 16 e 17 de marzo de 2024

Fin de semana. Convivencia coas familias francesas.

DÍA 5: 18 de marzo de 2024

Visita de l'Abbaye Royale de Fontevraud pola mañá.

Pola tarde, xantar e visita a Poitiers. Regreso coas familias ás 17:30 horas.

DÍA 6: 19 de marzo de 2024

Nesta sexta xornada de intercambio o alumnado visitou as ruínas do Vieux Poitiers e dun anfiteatro galo romano.

Despois achegáronse al lugar onde tivo se desenvolveu a Bataille de Poitiers e a continación coñeceron Réserve naturelle du Pinail.

Xantaron en Châtellerault e, pola tarde, visita a L’École du Cirque (Escola de Circo) e Le Musée de l'Art et de L'industrie (O Museo de Arte e Industria). Foi unha xornada completa cun tempo solleiro de 18 graos; a primavera xa peta na porta! Mañá, 20 de marzo, tomaremos rumbo a París.

DÍA 7: 20 de marzo 2024

Chegamos a sobre ás 13:00 h. a París, xantamos nos Jardin du Luxembourg e logo vimos La Sorbonne, la Fontaine Saint Michel e ás 15:00 h. gozamos dun paseo polo Seine. A continuación visitamos o Hôtel de Ville, o Centre Pompidou e a Fontaine Stravinsky. Ás 18:00 h estivemos en Montmatre onde deixamos un candado co nome do IES Río Cabe (podedes ver a foto na galería de imaxes do IES Río Cabe xunto ao resto das fotos desta marabillosa viaxe!).

Pola noite vimos o cambio de luces da Tour Eiffel. Outra xornada intensa pero inolvidable!

DÍA 8: 21 de marzo 2024

Último día en París, a nosa primeira visita foi  o Louvre. Xantamos e, a continuación, desfrutamos dun paseo polos Jardins des Tuileries. Despois Place de la Concorde,  Champs-Élysées, Arc du Triomphe e rematamos na Tour Eiffel.

DÍA 9: 22 de marzo 2024

Viaxamos de noite de volta a Monforte de Lemls, chegamos ás 15:00 h. Unha viaxe inolvidable, chea de anécdotas, novas experiencias e novas amizades.

Álbum: Escolares -> 2024_03_13-22_2ª AVA_3º ESO_1ºBach_Francés_Intercambio co Lycée Edouard Branly de Châtelleraut (Francia)