Proxecto de cooperación - Alumnado de Turismo

No mes de febreiro deste ano 2023 empezamos a falar Mari Yokela, profesora de turismo finlandesa, mais eu da posibilidade de levar a cabo este fermoso e inspirador proxecto co alumnado de ambos centros. E aquí nos tedes hoxe venres 24 de marzo departindo en videoconferencia con Mari. As nosas alumnas, que están moi motivadas e ilusionadas con este traballo, quixeron saber da duración dos estudos deste ciclo formativo en Finlandia, as materias impartidas, as linguas extranxeiras predominantes e o tipo de turismo que ofrecen. Pasou a hora nun suspiro. Un pequeno detalle que nos puxo os dentes ben largos: onte a noitiña Mari puido ver na súa cidade unhas fermosas auroras boreais de varias cores!! Pero tamén compre dicir que están a -26 graos!

Os alumnos finlandeses están facendo prácticas este mes, polo que hai que esperar a abril para realmente ‘meternos en fariña”. As ideas que temos en mente prometen. Fingers crossed!