CIRCULAR INFORMATIVA ÁS FAMILIAS SOBRE O COMEZO DO CURSO 2020-2021

Acceso á circular coa información máis relevante sobre a organización do curso 2020-2021

Publicada a listaxe provisional de admitidos e excluídos do procedemento de entrega de máscaras

Pódese presentar reclamación a esta Resolución ata o venres día 4 de decembro incluído

Distribución máscaras (alumnado primaria, secundaria obrigatoria, educación especial). Procedemento de solicitude

Acceso á Orde do 6 de novembro (DOB 13 novembro) que regula criterios e procedemento de distribución de máscaras

Prazo de solicitude: ata 27 novembro

Lugar de presentación solicitudes: Administración do centro

Impresos de solicitude

NOTA: están exentos de presentar solicitude os beneficiarios de axudas para adquirir material escolar no curso 2020-2021 (xa se lles entregan sen facer trámite)

CIRCULAR INFORMATIVA ÁS FAMILIAS SOBRE O COMEZO DO CURSO 2020-2021

AVISO: MODIFICACIÓN DOS LIBROS DE 4º

Por erro nas listaxes que se publicaron o 14 de xullo, aparecía libro de texto en Latín e en Iniciación á actividade económica e empresarial (IAEE)

En consecuencia para estas materias, non hai que mercar libro de texto.

As listaxes correxidas poden consultarse nesta mesma páxina web:

PUBLICADAS LISTAXES PROVISIONAIS FONDOLIBROS

Desde o día 9 de xullo están publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos no Fondo de Libros.

Poden consultarse no taboleiro da entrada ao vestíbulo.

Continuación do confinamento despois das vacacións de Semana Santa

Extracto do comunicado do día 13 de abril de 2020 da Consellería de Educación:

1.- A actividade lectiva non presencial continuarase, con carácter xeral, mediante repaso, reforzo e recuperación do traballo desenvolvido, centrándose na adquisición das competencias clave.

2.- Unha vez teña lugar a xuntanza da Conferencia Sectorial de Educación, prevista para o vindeiro mércores, 15 de abril, na que participan o Ministerio de Educación e Formación Profesional e as Comunidades Autónomas, coa finalidade de coordinar as medidas concretas a adoptar para o desenvolvemento do terceiro trimestre e final do curso 2019/2020, ditaranse as instrucións que procedan.

Becas da Fundación Amancio Ortega para estudar 1º Bach en EEUU ou Canadá (para alumnado de 4º ESO)

Becas para estudiar 1º Bacharelato en EEUU ou en Canadá durante o curso 2019-2020.

Prazo de presentación: do 24 de setembro ao 30 outubro 2018

Toda a información en