SOLICITUDE FONDOLIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021-2022

Desde o 21 de maio ata o 22 de xuño está aberto o prazo de solicitude do Fondo solidario de libros de texto e material escolar. Véxanse os arquivos que figuran a continuación:

Circular informativa ás familias (resumo das Instrucións)

Anexo I e Anexo II

Instrucións completas

PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021-2022

Con data do día 10 de maio de 2021 pubícanse as listaxes definitivas de admisión de alumnado para o curso 2021-2022.

Non houbo cambios con respecto ás listas provisionais, polo que estas quedan confirmadas automaticamente.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021-2022

No taboleiro do vestíbulo do centro, pódense consultar as listaxes provisionais de admisiónde alumnado para o curso 2021-2022.

AVISOS SOBRE ADMISIÓN CURSO 2021-2022

1. Infórmase de que ao haber menos solicitudes de admisión que prazas disponibles non será preciso baremar.

As listaxes de admitidos serán publicadas proximamente.

2. O alumnado que cursa 4º de ESO neste centro e desexa continuar o Bacharelato no Rego de Trabe,  non necesita facer solicitude de admisión

AVISO: ADMITIDO O ALUMNADO DOS COLEXIOS ADSCRITOS QUE FIXO RESERVA

Foi admitido todo o alumnado dos colexios adscritos (CEIP Dïaz Pardo; CEIP Sofía Casanova; CEIP Vila de Rutis) que fixo reserva no IES Rego de Trabe para o curso 2021-2022

PROBAS DE ACCESO A CICLOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL. INFORMACIÓN E CALENDARIO

Enlace á información xeral sobre as probas:

Enlace ao calendario de inscripción e realización das probas:

2ª entrega de mascarillas ao alumnado beneficiario

Hoxe día  2 febreiro entregouse ao alumnado beneficiario desta axuda o segundo pack de mascarillas, que durarán os meses de febreiro e marzo.

AVALIACIÓN INICIAL ESA E COMEZO DO 2º CUADRIMESTRE

EVENTO EXAME ÁMB. CIENTÍFICO-TECNOLÓXICO EX. INGLÉS EX. ÁMB. SOCIAL EX. ÁMB DE COMUNICACIÓN
DÍA LUNS 8 DE FEBREIRO MARTES 9 DE FEBREIRO MARTES 9 DE FEBREIRO MÉRORES 10 DE FEBREIRO
HORA 9.20 h-11.00 h 9.20 h- 10.10 h 10.10 h-11.00 h 9.20 h-11.00 h
LUGAR DESDOBRES 1 E 2 DO EDIFICIO MARIÑAS
  • ENTREGA CUALIFICACIÓNS DO PRIMEIRO CUADRIMESTRE: VENRES 12 DE FEBREIRO ÁS 9.20 h
  • PRESENTACIÓN DO SEGUNDO CUADRIMESTRE: VENRES 12 ÁS 9:30 h
  • ENTREGA PENDENTE DA DOCUMENTACIÓN DA MATRÍCULA: VENRES 12 h

Na ligazón pode acceder ás unidades didácticas dos diferentes ámbitos de módulos da ESA, publicados pola Consellería de Educación, Formación Profesional e Universidades.

CIRCULAR INFORMATIVA ÁS FAMILIAS SOBRE O COMEZO DO CURSO 2020-2021

Acceso á circular coa información máis relevante sobre a organización do curso 2020-2021