HORARIO DURANTE O MES DE AGOSTO

Durante o mes de agosto, o centro abrirá todos os días de 10.00 a 13.00 horas.

A oficina da Secretaría estará aberta segundo figura a continuación:

- semana do 3 ao 7 de agosto : luns, mércores e venres

- semana do 10 ao 14 de agosto: martes e xoves

- semana do 17 ao 21 de agosto: luns, mércores e venres

- semana do 24 ao 28 agosto: martes e xoves

- día 31 de agosto

AVISO: MODIFICACIÓN DOS LIBROS DE 4º

Por erro nas listaxes que se publicaron o 14 de xullo, aparecía libro de texto en Latín e en Iniciación á actividade económica e empresarial (IAEE)

En consecuencia para estas materias, non hai que mercar libro de texto.

As listaxes correxidas poden consultarse nesta mesma páxina web:

CHEQUES MATERIAL

A partir do 20 de xullo poderán recollerse os Cheques de material.

Lugar: Conserxería

Horario: de 10.00 a 13.00

PUBLICADAS LISTAXES PROVISIONAIS FONDOLIBROS

Desde o día 9 de xullo están publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos no Fondo de Libros.

Poden consultarse no taboleiro da entrada ao vestíbulo.

PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN CURSO 2020-2021

Poden consultar as listaxes DEFINITIVAS:

- coa chave 365.

- no taboleiro da entrada ao vestíbulo do centro.

Continuación do confinamento despois das vacacións de Semana Santa

Extracto do comunicado do día 13 de abril de 2020 da Consellería de Educación:

1.- A actividade lectiva non presencial continuarase, con carácter xeral, mediante repaso, reforzo e recuperación do traballo desenvolvido, centrándose na adquisición das competencias clave.

2.- Unha vez teña lugar a xuntanza da Conferencia Sectorial de Educación, prevista para o vindeiro mércores, 15 de abril, na que participan o Ministerio de Educación e Formación Profesional e as Comunidades Autónomas, coa finalidade de coordinar as medidas concretas a adoptar para o desenvolvemento do terceiro trimestre e final do curso 2019/2020, ditaranse as instrucións que procedan.

Becas da Fundación Amancio Ortega para estudar 1º Bach en EEUU ou Canadá (para alumnado de 4º ESO)

Becas para estudiar 1º Bacharelato en EEUU ou en Canadá durante o curso 2019-2020.

Prazo de presentación: do 24 de setembro ao 30 outubro 2018

Toda a información en

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO DO FONDOLIBROS

Infórmase ás familias de que os libros de texto do Fondolibros de 1º e 2º e 3º e 41 de ESO xa foron entregados e están xa en poder dos alumnos.

O alumnado de 4º que chegou doutros centros ou que se matriculou fóra de prazo recibirá  cando os proveedores surtan o material pedido

XORNADA DE ACOLLIDA A FAMILIAS DO ALUMNADO CURSO 2018-2019

O luns 1 de outubro ás 18:15 horas levarase a cabo a Xornada de Acollida.

As familias do alumnado de 1º ESO serán recibidas ás 18:15 horas no Salón de Actos  polo Equipo Directivo que lles dará conta dos asuntos máis relevantes relacionados co curso que acaba de comezar.

A continuación, as nais/pais/titores dirixiranse co titor/a do grupo ao que pertence o alumno/a á aula correspondente.

Os responsables do alumnado de 2º, 3º e 4º e 1º Bach subirán directamente á aula do grupo ao que pertence o alumno/a, onde estará esperando o seu titor/a.

Nas Xornadas de acollida só se tratarán temas de interese xeral. Se algunha familia quere falar de asuntos particulares, deberá solicitar ao titor/a unha cita.