ESO

Xornada de Lembranza de Leiras Pulpeiro

Venres 6 de marzo de 2015- Alumnos de 1º de ESO realizaron o Roteiro Leiras Pulpeiro por Mondoñedo coincidindo co centenario do seu pasamento. Foron acompañados por 3 profesores do centro: Carmen Cociña, Alfonso Iglesias e Carmen Pardo.

Alí visitaron os espazos máis vencellados á biografía do autor (casas que habitou, a campa onde repousa ), á súa obra ( o Coto da Recadeira, a Pena do Unto ) e outros especialmente queridos e frecuentados polo propio Leiras Pulperio (o dolmen da Recadeira ou mesmo a paraxe natural de Fervenza, ) ós que o poeta levaba ós convidados contemporáneos - Noriega, Murguía, ... -, que soían vistalo na cidade episcopal. Tamén plantaron árbores no parque do cemiterio municipal.

Esta actividade está organizada polo departamento de Lingua Galega e de Normalización Lingüística.

CORRELINGUA 2008 E ACTIVIDADES

XOVES, 8-05-2008 PROGRAMA 10,30 Saída do IES Monte Castelo11.00 Chegada e recepción do alumnado. Saída e percorrido.12.00 Chegada ao Porto.   Actuación dos propios centros.Actuación do grupo Touriñán e MarcosActuación musical.Lectura do Manifesto. Finalización e despedida dos participantes. ITINERARIO  SAÍDA: Praia de LlasPERCORRIDO: Paseo Marítimo REMATE E ACTO FINAL: Porto de Foz 15.00 XANTAR ( xardíns Praia Rapadoira)16.00 Chegada de autobuses para visitar :·        Catedral de San Martiño ·        Castro de Fazouro 18.30 Chegada  ao IES Monte Castelo(aproximadamente)

Se queres ver as fotos prema aquí

CORRELINGUA 2008

Os nosos alumnos de 1º ciclo de ESO participaron no CORRELINGUA 2008 que este ano tivo lugar na localidade de Foz.